Dit dusquote:Op maandag 3 april 2023 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die blijft ook waar ze is
Dus geen reden
Ik had niet van te voren verwacht dat hij zou opgevenquote:Op maandag 3 april 2023 12:28 schreef greysbones het volgende:
Ik verwacht dat Jeff op k5 te horen krijgt wanneer hij mag gaan
Ik vind het geen opgevenquote:Op maandag 3 april 2023 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik had niet van te voren verwacht dat hij zou opgeven
Nee, ik ook niet een beetje slapjes van hemquote:Op maandag 3 april 2023 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik had niet van te voren verwacht dat hij zou opgeven
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 3 april 2023 12:28 schreef greysbones het volgende:
Ik verwacht dat Jeff op k5 te horen krijgt wanneer hij mag gaan
De boven verdieping net als 4?quote:Op maandag 3 april 2023 12:36 schreef 5thencounter het volgende:
Niemand een idee waarom juist kamer 3 leeg moet?
Behalve dat eerst kamer 4 'dichtging', en nu dus 3 .. geen idee.quote:Op maandag 3 april 2023 12:36 schreef 5thencounter het volgende:
Niemand een idee waarom juist kamer 3 leeg moet?
Mssn moeten ze kamer 4 straks ook wel leeghalen, boven alles op slotquote:
K4 was ook al geen slaapkamer meer dus vrij logisch dat K3 dan nu leeg moetquote:
Was 4 destijds niet ook de 'meest lege' kamer?quote:Op maandag 3 april 2023 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Behalve dat eerst kamer 4 'dichtging', en nu dus 3 .. geen idee.
Zal vast nog wel iets mee gebeuren .. slaapkamer voor de manager / ideeen pitchen voor gebruik K3 ...
en vergeet vooral niet dat het dan STIL moet zijn he!!!! anders wordt m'vrouw boosssssquote:Op maandag 3 april 2023 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die ligt minstens 13 uur per dag in bed
Dit zal misschien de laatste keer zijn dat ze samen in de kas zitten.quote:
Dat was vrijdag toch al duidelijk..quote:Op maandag 3 april 2023 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Morgen om 10 uur komt de koffer, hoor ik in de kas zeggen
Tuurlijk mag ze daar niet over praten van achter want die zullen tot het laatste moment proberen om hem daar te kunnen houden.quote:Op maandag 3 april 2023 12:47 schreef Dotteke het volgende:
Moraime krijgt een zender controle, ze mag het er niet over hebben
maar wil leren om dat toch te doen, als hij weet dat hij niet kan winnenquote:
Jappie mis je sowieso nietquote:Op maandag 3 april 2023 12:49 schreef woxxel het volgende:
isaak ziet weer mogelijkheden, weggaan is geen opgeven jap
Ze moeten een kruis aan de deur van kamer 3 hangen , wat meer symbolisch is, want die deuren hebben allemaal een elektronisch slot dat kamer 5 bedient.quote:Op maandag 3 april 2023 12:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is er iets met K3? een doorgang blokkeren of de toegang naar K5?
alleen een stem, maar dat is ook alles.quote:Op maandag 3 april 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Isaac wilde ergens in dec al ongezien de poort verlaten.
Wat let hem om niet alsnog nu weg te gaan?quote:Op maandag 3 april 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
hattie dat maar gedaanquote:Op maandag 3 april 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Hallo, Welkomquote:Op maandag 3 april 2023 12:50 schreef roenketoenk het volgende:
[..]
Wat let hem om niet alsnog nu weg te gaan?
Hallo trouwens
Vieze enge stalkster heeft haar zin.quote:Op maandag 3 april 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
Willem weet niet eens dat ik boven op hem ga zegt Esther met een grens om haar smoelwerk
Hoe moet ik dat lezen?quote:Op maandag 3 april 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
Willem weet niet eens dat ik boven op hem ga zegt Esther met een grens om haar smoelwerk
Vind het jammer dat Esther zichzelf zo laat kennen.quote:Op maandag 3 april 2023 12:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vieze enge stalkster heeft haar zin.
Gelukkig vind ik JW ook een lul dus gun hem dit wel.
Ze is gewoon koekoek en zal nooit meer veranderen.quote:Op maandag 3 april 2023 12:52 schreef roenketoenk het volgende:
[..]
Vind het jammer dat Esther zichzelf zo laat kennen.
Ze is gegaan van 'ik ben niet meer verliefd op hem' naar *kijk mij krampachtig zijn hand vastpakken tijdens het wandelen
Ik zeg maar zo , een woord een woord een man een man.quote:Op maandag 3 april 2023 12:52 schreef Setje72 het volgende:
En toch zie ik twijfel in Jeff zijn houding
'Er speelt meer dan wij denken' schreef de zus van Jeff cryptisch op Instagram...quote:Op maandag 3 april 2023 12:52 schreef Setje72 het volgende:
@D. het dekbed met de opgenaaide haakselsquote:Op maandag 3 april 2023 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
toch wel leuk geworden
Erik is echt een gore gast. Vind 'm wel sympathiek en hoop ergens dat hij wint. Maar dat uitlikkenquote:
Ja ze begint met de dag zieliger te worden Had graag gezien dat Eunice boven JW ging liggenquote:Op maandag 3 april 2023 12:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bespeur ook stalker neigingen bij haar.quote:Op maandag 3 april 2023 12:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had Wanda maar opgegeven dan zat ze er nu nogquote:Op maandag 3 april 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Mijn sterkte punt is dat ik nooit opgeef, maar dat is tevens mijn zwakste punt dat ik nooit opgeef zegt Jasoer
lekker wig drijven tussen haar en Bernquote:Op maandag 3 april 2023 12:56 schreef spapaars het volgende:
Jasper blij dat hij weer een maatje heeft met Sasha, het is geen groepsmens.
Dit was zoveel leuker geweest maar ja, stalkster Esther heeft haar zin. Op een geniepige manier overigens vind ik.quote:Op maandag 3 april 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze begint met de dag zieliger te worden Had graag gezien dat Eunice boven JW ging liggen
Ik hoorde allemaal schrapen en ff later zie ik Erik met een houten lepel in die afwasbak tekeer gaanquote:
Het boeit hem niet.quote:Op maandag 3 april 2023 12:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik bespeur ook stalker neigingen bij haar.
Ik gun het JW ook wel, maar ik vermoed dat ie zich er allemaal geen ene fuck van aantrekt.
Dat zijn de diehards wel gewend, hij likt alles schoon, of het nu een kop, schotel, bord, pot of z'n neus is, alles en meestal met de vingers.quote:Op maandag 3 april 2023 12:56 schreef roenketoenk het volgende:
[..]
Erik is echt een gore gast. Vind 'm wel sympathiek en hoop ergens dat hij wint. Maar dat uitlikken
Ik mag hopen da JW helemaal gestoord wordt nu zijn stalkster boven hem slaapt, hij werkt het zelf in de hand, ouwe gek.quote:Op maandag 3 april 2023 12:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik gun het JW ook wel, maar ik vermoed dat ie zich er allemaal geen ene fuck van aantrekt.
Dat niet alleen. Bij alles straalt ze uit dat ze het liefst op zijn schoot gaat zittenquote:Op maandag 3 april 2023 12:52 schreef roenketoenk het volgende:
[..]
Ze is gegaan van 'ik ben niet meer verliefd op hem' naar *kijk mij krampachtig zijn hand vastpakken tijdens het wandelen
Jaahaa, maar dat is omdat ze hem anders niet kan horenquote:Op maandag 3 april 2023 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Bij alles straalt ze uit dat ze het liefst op zijn schoot gaat zittenZe kruipt soms net nog niet in hem
Febo kan ook nog altijd een eliminatieproef erin gooien, die yef moet doen, die hij wint en vervolgens stuurt hij Marciano naar huisquote:Op maandag 3 april 2023 12:52 schreef Setje72 het volgende:
Ze snapt het niet helemaal dat mensen eerder vallen op iemand die een eigen persoonlijkheid heeft en dito leven. Zij verkeerd volgens mij in de veronderstelling dat je elke man kan krijgen zolang je maar voor zijn natje en droogje zorgt. Dat doet ze nu, ongevraagd. Maar niet vrijblijvend. Zo werkt dat met die types.quote:Op maandag 3 april 2023 12:52 schreef roenketoenk het volgende:
[..]
Top twist!quote:Op maandag 3 april 2023 13:01 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Febo kan ook nog altijd een eliminatieproef erin gooien, die yef moet doen, die hij wint en vervolgens stuurt hij Marciano naar huis
Dat mens is gewoon ziek in haar hoofdquote:Op maandag 3 april 2023 12:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zag van de week bij het terugkijken van wat afleveringen dat ze haar gevoel voor JW in afl 36 voor het eerst bespreekt dus zolang is dit al bezig en ze wordt met de dag een triester persoonquote:Op maandag 3 april 2023 12:52 schreef roenketoenk het volgende:
[..]
We kunnen ze alvast opgeven voor Zeeman confronteert.quote:Op maandag 3 april 2023 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het boeit hem niet.![]()
En ja, ik vind echt dat ze stalkster gedrag vertoont.
Ze kan die voor haar kop misschien gebruiken.quote:
Goeiequote:Op maandag 3 april 2023 13:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ze kan die voor haar kop misschien gebruiken.
Jammer voor haar bedekt hij altijd zijn ogen, dus het heeft geen zin om per ongeluk je nachtjapon open te laten vallen tijdens het bed beklimmen.quote:Op maandag 3 april 2023 13:01 schreef freaky40 het volgende:
Nou Esther toch nog met JW in bed beland al is enkel onder en boven elkaar....geil...Ware stalker die Esther...
Of beter, dat ze JW en Eunice ziet zoenen.quote:Op maandag 3 april 2023 13:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zag van de week bij het terugkijken van wat afleveringen dat ze haar gevoel voor JW in afl 36 voor het eerst bespreekt dus zolang is dit al bezig en ze wordt met de dag een triester persoon![]()
Ik hoop zo dat hij uitkomt voor zijn gevoelens voor Eunice en dan ligt Esther boven hem als Eunice met hem komt knuffelen
Janet weer ff doorgekletst.. die kan ook roddelen hoor.quote:Op maandag 3 april 2023 12:55 schreef Puzzie het volgende:
Jw en Janet over Esther haar nieuwe slaapplek , ze snappen het niet
En stokenquote:Op maandag 3 april 2023 13:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Janet weer ff doorgekletst.. die kan ook roddelen hoor.
quote:Op maandag 3 april 2023 13:04 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "En? Ben je blij met je nieuwe buurvrouw bovenop jou?"
JW: "Interesseert me helemaal niks, wat een kleuterschool zeg, ongelofelijk"
Eunice kirt wat en zegt dan met een zwoele stem: "Je houdt haar zo dichtbij, je dromen komen uit"
JW: "Zeker"
quote:Op maandag 3 april 2023 13:04 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "En? Ben je blij met je nieuwe buurvrouw bovenop jou?"
JW: "Interesseert me helemaal niks, wat een kleuterschool zeg, ongelofelijk"
Eunice kirt wat en zegt dan met een zwoele stem: "Je houdt haar zo dichtbij, je dromen komen uit"
JW: "Zeker"
Ze heeft een enorme plaat voor haar kop, wil niet inzien dat dingen niet gaan zoals zij graat wil.quote:Op maandag 3 april 2023 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mens is gewoon ziek in haar hoofd
Hij vind het kinderachtig zei hij net tegen eunicequote:Op maandag 3 april 2023 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag hopen da JW helemaal gestoord wordt nu zijn stalkster boven hem slaapt, hij werkt het zelf in de hand, ouwe gek.
quote:Op maandag 3 april 2023 13:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jaahaa, maar dat is omdat ze hem anders niet kan horen
quote:Op maandag 3 april 2023 13:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zag van de week bij het terugkijken van wat afleveringen dat ze haar gevoel voor JW in afl 36 voor het eerst bespreekt dus zolang is dit al bezig en ze wordt met de dag een triester persoon![]()
Ik hoop zo dat hij uitkomt voor zijn gevoelens voor Eunice en dan ligt Esther boven hem als Eunice met hem komt knuffelen
Hij zou eens eerlijk tegen Esther kunnen zijn, eigen schuld dit.quote:Op maandag 3 april 2023 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vind het kinderachtig zei hij net tegen eunice
Nee, das een balkquote:
Ik vrees dat dat alleen werkt als JW heel erg boos wordt. Maar dan ook maar voor een tijdje.quote:Op maandag 3 april 2023 13:05 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ze heeft een enorme plaat voor haar kop, wil niet inzien dat dingen niet gaan zoals zij graat wil.
Daarbij komt dat JW niet echt duidelijk naar haar is, misschien wel omdat Esther zichzelf indenkt door steeds te zeggen dat ze niet verliefd is, of dat de verliefdheid over is, maar het zou beter zijn als JW eens duidelijk zal zeggen dat hij niets, maar dan ook niets met haar wil vwb een liefdesrelatie..
Of zou ze dit dan nog niet snappen...![]()
Oeps!quote:Op maandag 3 april 2023 13:07 schreef spapaars het volgende:
En niet vergeten dat je nu boven ligt Esther, want anders wordt het heel raar uit bed stappen.
Ja, hij voedt het ook wel door samen met haar hand in hand te lopen...als je echt niet wil op liefdesgebied met iemand, dan loop je m.i. ook niet hand in hand.quote:Op maandag 3 april 2023 13:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat alleen werkt als JW heel erg boos wordt. Maar dan ook maar voor een tijdje.
Dat is waar, maar aan de andere kant kan je van een volwassen vrouw wel verwachten dat ze dat soort signalen op waarde kan schatten.quote:Op maandag 3 april 2023 13:09 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, hij voedt het ook wel door samen met haar hand in hand te lopen...als je echt niet wil op liefdesgebied met iemand, dan loop je m.i. ook niet hand in hand.
En zo blijft de hoop leven bij Esther!
Daar zeg je wat, volwassen...in jaren is zij dit wel, maar in haar hoofd is het volgens mij nog een klein kind, zo handelt ze ook vaak!quote:Op maandag 3 april 2023 13:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is waar, maar aan de andere kant kan je van een volwassen vrouw wel verwachten dat ze dat soort signalen op waarde kan schatten.
Dat heeft hij al een paar keer gezegd, er zit niet meer in als vriendschapquote:Op maandag 3 april 2023 13:05 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ze heeft een enorme plaat voor haar kop, wil niet inzien dat dingen niet gaan zoals zij graat wil.
Daarbij komt dat JW niet echt duidelijk naar haar is, misschien wel omdat Esther zichzelf indenkt door steeds te zeggen dat ze niet verliefd is, of dat de verliefdheid over is, maar het zou beter zijn als JW eens duidelijk zal zeggen dat hij niets, maar dan ook niets met haar wil vwb een liefdesrelatie..
Of zou ze dit dan nog niet snappen...![]()
quote:Op maandag 3 april 2023 13:12 schreef Flow3r het volgende:
Marciano onder Babette?
En Isaac dan ? Boven Zoe ?
Bern naar K1 Esther heeft geruild met Mirthequote:Op maandag 3 april 2023 13:12 schreef Deisyy het volgende:
Weet iemand hoe de nieuwe kamerindeling is?
Het is waarschijnlijk allemaal wat dubbel voor hemquote:Op maandag 3 april 2023 13:09 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, hij voedt het ook wel door samen met haar hand in hand te lopen...als je echt niet wil op liefdesgebied met iemand, dan loop je m.i. ook niet hand in hand.
En zo blijft de hoop leven bij Esther!
Wendy heeft wel niet vriendje , Kim had een kwarrelquote:Op maandag 3 april 2023 13:13 schreef Setje72 het volgende:
Ik hoor overal zeggen...Jeff lekker naar je liefje Kim terug.Wie weet heeft ze al contact opgenomen met haar *welniet* vriendje van hiervoor daar wilde ze nog een gesprek mee
Ja die is knettergekquote:Op maandag 3 april 2023 13:12 schreef Flow3r het volgende:
Marciano onder Babette?
En Isaac dan ? Boven Zoe ?
Ja, weet ik, maar blijkbaar is dit voldoende voor haar om hoop te blijven houden.quote:Op maandag 3 april 2023 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft hij al een paar keer gezegd, er zit niet meer in als vriendschap
Thanks, dan ga ik dit in het topic zetten greysbones in JAA / Kamerverdelingquote:Op maandag 3 april 2023 13:13 schreef KinKiJan het volgende:
Dus, als ik het goed heb begrepen is het nu:
K1: Imadiddin, JW, Jasper, Jeffrey, Bern, Esther, Moraima, Rupert en Wendy.
K2: Babette, Marciano, Erik, Mirthe, Eunice, Kenzy, Janet, Isaac, Sasha en Zoe.
Icequote:
Een kwarrel danquote:Op maandag 3 april 2023 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wendy heeft wel niet vriendje , Kim had een kwarrel
Sas ligt op kamer 2, boven Janetquote:Op maandag 3 april 2023 13:20 schreef Judiwi het volgende:
Sasha ligt toch op K1. Bern gaat ook naar kamer 1
Sas ligt op 2quote:Op maandag 3 april 2023 13:20 schreef Judiwi het volgende:
quote:Op maandag 3 april 2023 13:21 schreef Harry het volgende:
Esther komt boven JW
https://video.twimg.com/tweet_video/FsyNCqIX0AEAUQY.mp4
Ze zit wel een beetje de boel op te stoken op haar unieke Eunice manierquote:
Maar dat is dus niet aan de orde , 'als' zegt Bep ook terechtquote:Op maandag 3 april 2023 13:22 schreef Deisyy het volgende:
Over de boete, ¤ 10.000 is niets als ik onderaan de trap had gelegen.
Het lijkt mij, Kim kennende, dat ze zeker contact met Kwarrel gezocht heeft.quote:
quote:Op maandag 3 april 2023 13:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet ik wel zag het enkel staan in artikel op fb
K2quote:Op maandag 3 april 2023 13:20 schreef Judiwi het volgende:
SPOILER: Spaanse WaterhondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dan was het kijken wat de gevolgen voor Jeff waren geweest. Of Rood voor Marciano of einde programma als het echt ernstig was geweestquote:Op maandag 3 april 2023 13:22 schreef Deisyy het volgende:
Over de boete, ¤ 10.000 is niets als ik onderaan de trap had gelegen.
Idd en dat is ook zoquote:Op maandag 3 april 2023 13:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet aan de orde , 'als' zegt Bep ook terecht
quote:Op maandag 3 april 2023 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
Voor wie het zich ook afvroegDie is wel schattigSPOILER: Spaanse WaterhondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ken je haar persoonlijk dan?quote:Op maandag 3 april 2023 13:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Het lijkt mij, Kim kennende, dat ze zeker contact met Kwarrel gezocht heeft.
Dit wilde Jeff niet horen, maar Babette heeft wel gelijk.quote:Op maandag 3 april 2023 13:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet aan de orde , 'als' zegt Bep ook terecht
Heel ergquote:Op maandag 3 april 2023 13:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar blijkbaar is dit voldoende voor haar om hoop te blijven houden.![]()
Geen weldenkend mens zou zo doen zoals zij doet, je loopt een blauwtje maar toch blijf je doorgaan, hoe desperate ben je dan!
Ik ken Kim uiteraard van de streams.quote:Op maandag 3 april 2023 13:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Ken je haar persoonlijk dan?
ze heeft overigens wel wat anders aan haar hoofd deze dagen lijkt mij.
A(l)s is verbrande turfquote:Op maandag 3 april 2023 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan was het kijken wat de gevolgen voor Jeff waren geweest. Of Rood voor Marciano of einde programma als het echt ernstig was geweest
Haar vader gaat morgen dood , ik denk dat ze nu met andere dingen bezig isquote:Op maandag 3 april 2023 13:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik ken Kim uiteraard van de streams.
Kim vond het destijds zeer bezwaarlijk, dat ze een ander vriendje koos. Die frustratie wil Kim opgelost zien.
Het maakt ook niet echt indruk als je je "statement" zit te maken met plastic crocs aan je voeten en een roze condoommutsje op je hoofd .....quote:
Hij geeft Marciano de schuld van zijn vertrek terwijl hij om hele andere redenen gaat.quote:Op maandag 3 april 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
Jeff blijft vasthouden aan het feit dat hij vertrekt omdat Marciano hem een duw heeft gegeven en wil nu eenpitter maken tegen fysiek geweld te zijn maar dat is gewoon bullshit van hem. Het is voor hem nu een goed excuus daarom weg te gaan en niet dat hij opgeeft.
Dat lijkt me duidelijk!quote:Op maandag 3 april 2023 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Haar vader gaat morgen dood , ik denk dat ze nu met andere dingen bezig is
Welke kleding zou hij dan wel aan moeten hebben?quote:Op maandag 3 april 2023 13:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Het maakt ook niet echt indruk als je je "statement" zit te maken met plastic crocs aan je voeten en een roze condoommutje op je hoofd .....
Dat weet jij ook niet zekerquote:Op maandag 3 april 2023 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij geeft Marciano de schuld van zijn vertrek terwijl hij om hele andere redenen gaat.
Idd, zo kan hij de echte reden verbloemen!quote:Op maandag 3 april 2023 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij geeft Marciano de schuld van zijn vertrek terwijl hij om hele andere redenen gaat.
De helft van wat hier gepost wordt weten we niet zekerquote:
En toch werkt dat niet zo bij voetbal, want je kunt niet in iemands hoofd kijken. Uiteindelijk wordt een rode kaart uitgedeeld op basis van de feiten.quote:Op maandag 3 april 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik wil het incident van Jeff en Marciano met voetballers vergelijken.
Wat was de intentie van Marciano? Aan de kant duwen of echt van de trap af duwen?
Bij voetbal krijgt een speler een rode kaart, als hij niet de intentie had de bal te spelen, maar de benen van zijn tegenstander. Ook al heeft die tegenstander geen gebroken been of zware blessure.
En dat wordt dan ook vaak zo benoemdquote:Op maandag 3 april 2023 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De helft van wat hier gepost wordt weten we niet zeker
Vergeet niet dat Kim er dan ook met rood uit gemoeten had.quote:Op maandag 3 april 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik wil het incident van Jeff en Marciano met voetballers vergelijken.
Wat was de intentie van Marciano? Aan de kant duwen of echt van de trap af duwen?
Bij voetbal krijgt een speler een rode kaart, als hij niet de intentie had de bal te spelen, maar de benen van zijn tegenstander. Ook al heeft die tegenstander geen gebroken been of zware blessure.
Ook op basis van intentie en de jnvulling van een scheidsrechterquote:Op maandag 3 april 2023 13:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En toch werkt dat niet zo bij voetbal, want je kunt niet in iemands hoofd kijken. Uiteindelijk wordt een rode kaart uitgedeeld op basis van de feiten.
Dat is dus ook zo mooi, heeft ie al een paar keer eerder gedaan, iets voor eunice gehaald of gemaakt, voor esther nog niet volgens mij. Die loopt heel de dag voor hem. Ik vind het allemaal maar raar, wel prima vermaak.quote:Op maandag 3 april 2023 13:35 schreef Deisyy het volgende:
JW gaat een boterham voor Eunice maken, geroosterd met boter en suiker, instrueert ze hem.
Esther, zie je dit
Lovin' it!quote:Op maandag 3 april 2023 13:35 schreef Flow3r het volgende:
Komt nog wel gezeik van die kamerwissel
Kenzy en Marciano willen altijd vroeg slapen
Zoe en Babette zijn altijd laat
Ald de bal allang weg is en je trapt iemand tegen de schenen, enkel of wat ook, dan had hij niet de intentie de bal te spelen en zo wordt het dan beoordeeld.quote:Op maandag 3 april 2023 13:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En toch werkt dat niet zo bij voetbal, want je kunt niet in iemands hoofd kijken. Uiteindelijk wordt een rode kaart uitgedeeld op basis van de feiten.
Het maakt hem niet uitquote:Op maandag 3 april 2023 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
Want esther slaapt niet goed en bij hun is het onrustig of zo zegt jw dus vind hij esther zielig dat ze toch op die kamer komt, zo begrijp ik het.
Zeg er dan wat van ouwe slappe zak.
Waarom zou hij? Die freak doet het haarzelf aan.quote:Op maandag 3 april 2023 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
Want esther slaapt niet goed en bij hun is het onrustig of zo zegt jw dus vind hij esther zielig dat ze toch op die kamer komt, zo begrijp ik het.
Zeg er dan wat van ouwe slappe zak.
quote:Op maandag 3 april 2023 13:47 schreef Charmian het volgende:
Esther op k1 met hoestende moraima...prettige wedstrijd met slapen esther
Esther is toch doofquote:Op maandag 3 april 2023 13:47 schreef Charmian het volgende:
Ik hoop dat rupi en imi een liefdes sessie doen vanavondquote:Op maandag 3 april 2023 13:47 schreef Charmian het volgende:
quote:Op maandag 3 april 2023 13:47 schreef Charmian het volgende:
OMGquote:Op maandag 3 april 2023 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy kan er anders ook wat van met dat grappig bedoelde engels er steeds tussen door...
"Somebody stole mijn kussen"
Kan me laatst na haar aanvaringen met Rupert en Moraima ook "I am net very hard uitgekafferd" nog herinneren.
Yep. Het schijnt een teringherrie te zijn daar elke nacht.quote:Op maandag 3 april 2023 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]En Ima schijnt ook te snurken als 12 paarden en een zeehond in 1 hoor ik net van JW
Die kan enorm snurkenquote:Op maandag 3 april 2023 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]En Ima schijnt ook te snurken als 12 paarden en een zeehond in 1 hoor ik net van JW
quote:Op maandag 3 april 2023 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy kan er anders ook wat van met dat grappig bedoelde engels er steeds tussen door...
"Somebody stole mijn kussen"
Kan me laatst na haar aanvaringen met Rupert en Moraima ook "I am net very hard uitgekafferd" nog herinneren.
Geen mens die het weet. Misschien zijzelf ook niet maar kan ze er zo lekker over klagenquote:Op maandag 3 april 2023 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die kan enorm snurken![]()
Maar Esther kon niet slapen vanwege gesnurk op K2? Of om andere redenen?
Ik had er binnen het uur ruzie meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Walgelijkquote:Op maandag 3 april 2023 13:54 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy: "En dan legt ie het midden in de loods, nasty"
Kenzy: "You stealing my kussen?"
Kennelijk 'oneenigheid' over dat kussen
Isaac: "Nou deze heb ik al 3 dagen"
Kenzy: "Maar wil jij dan niet die van Wanda nemen dat ik dan mijn kussen terug krijg?"
Isaac: "Als jij denkt dat deze van jou is en daar beter op slaapt vind ik het best"
Tegen iemand anders zegt ze net dat dat kussen van Wanda onder vlekken zit
Geen mens die het weet. Misschien zijzelf ook niet maar kan ze er zo lekker over klagenquote:Op maandag 3 april 2023 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die kan enorm snurken![]()
Maar Esther kon niet slapen vanwege gesnurk op K2? Of om andere redenen?
Dit is een soort van euforiebezigheid van die gast. Hij is er altijd als de kippen bij als er weer bed leeg is om die te verwijderen. Volgens mij is hij nu zo happy dat die kamer leeg is, dat hij hem aanveegt. Lekker weer mensen weg.quote:Op maandag 3 april 2023 13:50 schreef greysbones het volgende:
Erik staat K3 te vegen
Ik zou zeggen
Doe het lekker zelf
Ik snap wel dat ze die niet meer mogen gebruikenquote:
Ik ookquote:Op maandag 3 april 2023 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze die niet meer mogen gebruiken
Hij ruimt graag opquote:Op maandag 3 april 2023 13:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Geen mens die het weet. Misschien zijzelf ook niet maar kan ze er zo lekker over klagen
[..]
Dit is een soort van euforiebezigheid van die gast. Hij is er altijd als de kippen bij als er weer bed leeg is om die te verwijderen. Volgens mij is hij nu zo happy dat die kamer leeg is, dat hij hem aanveegt. Lekker weer mensen weg.
Moerdijk Als in mosterd ?quote:Op maandag 3 april 2023 14:01 schreef pingu66 het volgende:
Volgens JW is mayonaise ei ( met een btje moerdijk en een beetje olie.)
Moerdijk zit er zeker niet in...quote:Op maandag 3 april 2023 14:01 schreef pingu66 het volgende:
Volgens JW is mayonaise ei ( met een btje moerdijk en een beetje olie.)
Wat ik heb gelezen welquote:Op maandag 3 april 2023 14:02 schreef xdiashalizx het volgende:
Is Eunice voor de liefde uit Mexico naar Nederland gekomen?
Werd eens tijdquote:Op maandag 3 april 2023 14:02 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat JW vanaf vandaag elke simpele taal fout (denk vaak eerder een verspreking) die Eunice maakt corrigeren?
Heb hem dat al die maanden nog nooit horen doen en dan vandaag ineens een paar keerquote:
Wel zo netjesquote:Op maandag 3 april 2023 14:04 schreef Harry het volgende:
Erik ruimt achtergebleven spulletjes van Kim op.
Zoe: wat is dat dan ???
Erik: dat laat ik aan Jeffrey zien.
Ja viel mij ook opquote:Op maandag 3 april 2023 14:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb hem dat al die maanden nog nooit horen doen en dan vandaag ineens een paar keer
nu ook eens op Isaac met dat deze ditte enzquote:Op maandag 3 april 2023 14:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb hem dat al die maanden nog nooit horen doen en dan vandaag ineens een paar keer
Je geeft ze een vinger......quote:Op maandag 3 april 2023 14:06 schreef greysbones het volgende:
Mirthe wil alweer dingen verbouwen op de kamer
Op zich ook niet verkeerd en ze wil ook altijd wel graag leren.quote:Op maandag 3 april 2023 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja viel mij ook op
Maar vind het wel goed dat iemand haar daar eens op wijst
Aangezien ze zelf ook graag mensen op dingen wijst
Gelijk heeft ze. nu is de kansquote:Op maandag 3 april 2023 14:06 schreef greysbones het volgende:
Mirthe wil alweer dingen verbouwen op de kamer
Net als wijquote:Op maandag 3 april 2023 14:06 schreef greysbones het volgende:
Man kenzi en mirthe op 1 kamer
Die lui worden ramp gek van elkaar daar
De kaarten zeggen neequote:Op maandag 3 april 2023 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
Marci heeft dus nog steeds geen antwoord.. kaart nr 3 ...opzoeken
Er moet vast wel een kutkaart bij zittenquote:Op maandag 3 april 2023 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
De kaarten zeggen nee![]()
Mijn invulling
Nooitquote:Op maandag 3 april 2023 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er moet vast wel een kutkaart bij zitten
Hoef nietquote:Op maandag 3 april 2023 14:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan Alicia niet even pendelen wat Jeff gaat doen, blijven of naar huis? Of iemand hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |