Sas ligt op kamer 2, boven Janetquote:Op maandag 3 april 2023 13:20 schreef Judiwi het volgende:
Sasha ligt toch op K1. Bern gaat ook naar kamer 1
Sas ligt op 2quote:Op maandag 3 april 2023 13:20 schreef Judiwi het volgende:
quote:Op maandag 3 april 2023 13:21 schreef Harry het volgende:
Esther komt boven JW
https://video.twimg.com/tweet_video/FsyNCqIX0AEAUQY.mp4
Ze zit wel een beetje de boel op te stoken op haar unieke Eunice manierquote:
Maar dat is dus niet aan de orde , 'als' zegt Bep ook terechtquote:Op maandag 3 april 2023 13:22 schreef Deisyy het volgende:
Over de boete, ¤ 10.000 is niets als ik onderaan de trap had gelegen.
Het lijkt mij, Kim kennende, dat ze zeker contact met Kwarrel gezocht heeft.quote:
quote:Op maandag 3 april 2023 13:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet ik wel zag het enkel staan in artikel op fb
K2quote:Op maandag 3 april 2023 13:20 schreef Judiwi het volgende:
SPOILER: Spaanse WaterhondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dan was het kijken wat de gevolgen voor Jeff waren geweest. Of Rood voor Marciano of einde programma als het echt ernstig was geweestquote:Op maandag 3 april 2023 13:22 schreef Deisyy het volgende:
Over de boete, ¤ 10.000 is niets als ik onderaan de trap had gelegen.
Idd en dat is ook zoquote:Op maandag 3 april 2023 13:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet aan de orde , 'als' zegt Bep ook terecht
quote:Op maandag 3 april 2023 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
Voor wie het zich ook afvroegDie is wel schattigSPOILER: Spaanse WaterhondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ken je haar persoonlijk dan?quote:Op maandag 3 april 2023 13:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Het lijkt mij, Kim kennende, dat ze zeker contact met Kwarrel gezocht heeft.
Dit wilde Jeff niet horen, maar Babette heeft wel gelijk.quote:Op maandag 3 april 2023 13:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet aan de orde , 'als' zegt Bep ook terecht
Heel ergquote:Op maandag 3 april 2023 13:15 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar blijkbaar is dit voldoende voor haar om hoop te blijven houden.![]()
Geen weldenkend mens zou zo doen zoals zij doet, je loopt een blauwtje maar toch blijf je doorgaan, hoe desperate ben je dan!
Ik ken Kim uiteraard van de streams.quote:Op maandag 3 april 2023 13:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Ken je haar persoonlijk dan?
ze heeft overigens wel wat anders aan haar hoofd deze dagen lijkt mij.
A(l)s is verbrande turfquote:Op maandag 3 april 2023 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan was het kijken wat de gevolgen voor Jeff waren geweest. Of Rood voor Marciano of einde programma als het echt ernstig was geweest
Haar vader gaat morgen dood , ik denk dat ze nu met andere dingen bezig isquote:Op maandag 3 april 2023 13:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik ken Kim uiteraard van de streams.
Kim vond het destijds zeer bezwaarlijk, dat ze een ander vriendje koos. Die frustratie wil Kim opgelost zien.
Het maakt ook niet echt indruk als je je "statement" zit te maken met plastic crocs aan je voeten en een roze condoommutsje op je hoofd .....quote:
Hij geeft Marciano de schuld van zijn vertrek terwijl hij om hele andere redenen gaat.quote:Op maandag 3 april 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
Jeff blijft vasthouden aan het feit dat hij vertrekt omdat Marciano hem een duw heeft gegeven en wil nu eenpitter maken tegen fysiek geweld te zijn maar dat is gewoon bullshit van hem. Het is voor hem nu een goed excuus daarom weg te gaan en niet dat hij opgeeft.
Dat lijkt me duidelijk!quote:Op maandag 3 april 2023 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Haar vader gaat morgen dood , ik denk dat ze nu met andere dingen bezig is
Welke kleding zou hij dan wel aan moeten hebben?quote:Op maandag 3 april 2023 13:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Het maakt ook niet echt indruk als je je "statement" zit te maken met plastic crocs aan je voeten en een roze condoommutje op je hoofd .....
Dat weet jij ook niet zekerquote:Op maandag 3 april 2023 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij geeft Marciano de schuld van zijn vertrek terwijl hij om hele andere redenen gaat.
Idd, zo kan hij de echte reden verbloemen!quote:Op maandag 3 april 2023 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij geeft Marciano de schuld van zijn vertrek terwijl hij om hele andere redenen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |