Dat is waar, maar aan de andere kant kan je van een volwassen vrouw wel verwachten dat ze dat soort signalen op waarde kan schatten.quote:Op maandag 3 april 2023 13:09 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, hij voedt het ook wel door samen met haar hand in hand te lopen...als je echt niet wil op liefdesgebied met iemand, dan loop je m.i. ook niet hand in hand.
En zo blijft de hoop leven bij Esther!

Daar zeg je wat, volwassen...in jaren is zij dit wel, maar in haar hoofd is het volgens mij nog een klein kind, zo handelt ze ook vaak!quote:Op maandag 3 april 2023 13:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is waar, maar aan de andere kant kan je van een volwassen vrouw wel verwachten dat ze dat soort signalen op waarde kan schatten.

Dat heeft hij al een paar keer gezegd, er zit niet meer in als vriendschapquote:Op maandag 3 april 2023 13:05 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ze heeft een enorme plaat voor haar kop, wil niet inzien dat dingen niet gaan zoals zij graat wil.
Daarbij komt dat JW niet echt duidelijk naar haar is, misschien wel omdat Esther zichzelf indenkt door steeds te zeggen dat ze niet verliefd is, of dat de verliefdheid over is, maar het zou beter zijn als JW eens duidelijk zal zeggen dat hij niets, maar dan ook niets met haar wil vwb een liefdesrelatie..
Of zou ze dit dan nog niet snappen...

quote:Op maandag 3 april 2023 13:12 schreef Flow3r het volgende:
Marciano onder Babette?
En Isaac dan ? Boven Zoe ?

Bern naar K1 Esther heeft geruild met Mirthequote:Op maandag 3 april 2023 13:12 schreef Deisyy het volgende:
Weet iemand hoe de nieuwe kamerindeling is?

Het is waarschijnlijk allemaal wat dubbel voor hemquote:Op maandag 3 april 2023 13:09 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, hij voedt het ook wel door samen met haar hand in hand te lopen...als je echt niet wil op liefdesgebied met iemand, dan loop je m.i. ook niet hand in hand.
En zo blijft de hoop leven bij Esther!
 hij wil niets met haar want het is totaal niet zijn type zegt hij..
  hij wil niets met haar want het is totaal niet zijn type zegt hij.. 

Wendy heeft wel niet vriendje , Kim had een kwarrelquote:Op maandag 3 april 2023 13:13 schreef Setje72 het volgende:
Ik hoor overal zeggen...Jeff lekker naar je liefje Kim terug.Wie weet heeft ze al contact opgenomen met haar *welniet* vriendje van hiervoor daar wilde ze nog een gesprek mee

Ja die is knettergekquote:Op maandag 3 april 2023 13:12 schreef Flow3r het volgende:
Marciano onder Babette?
En Isaac dan ? Boven Zoe ?

Ja, weet ik, maar blijkbaar is dit voldoende voor haar om hoop te blijven houden.quote:Op maandag 3 april 2023 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft hij al een paar keer gezegd, er zit niet meer in als vriendschap

Thanks, dan ga ik dit in het topic zetten greysbones in JAA / Kamerverdelingquote:Op maandag 3 april 2023 13:13 schreef KinKiJan het volgende:
Dus, als ik het goed heb begrepen is het nu:
K1: Imadiddin, JW, Jasper, Jeffrey, Bern, Esther, Moraima, Rupert en Wendy.
K2: Babette, Marciano, Erik, Mirthe, Eunice, Kenzy, Janet, Isaac, Sasha en Zoe.

Icequote:

Een kwarrel danquote:Op maandag 3 april 2023 13:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wendy heeft wel niet vriendje , Kim had een kwarrel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |