Jammer voor haar bedekt hij altijd zijn ogen, dus het heeft geen zin om per ongeluk je nachtjapon open te laten vallen tijdens het bed beklimmen.quote:Op maandag 3 april 2023 13:01 schreef freaky40 het volgende:
Nou Esther toch nog met JW in bed beland al is enkel onder en boven elkaar....geil...Ware stalker die Esther...

Of beter, dat ze JW en Eunice ziet zoenen.quote:Op maandag 3 april 2023 13:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zag van de week bij het terugkijken van wat afleveringen dat ze haar gevoel voor JW in afl 36 voor het eerst bespreekt dus zolang is dit al bezig en ze wordt met de dag een triester persoon
Ik hoop zo dat hij uitkomt voor zijn gevoelens voor Eunice en dan ligt Esther boven hem als Eunice met hem komt knuffelen

Janet weer ff doorgekletst.. die kan ook roddelen hoor.quote:Op maandag 3 april 2023 12:55 schreef Puzzie het volgende:
Jw en Janet over Esther haar nieuwe slaapplek , ze snappen het niet

En stokenquote:Op maandag 3 april 2023 13:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Janet weer ff doorgekletst.. die kan ook roddelen hoor.

quote:Op maandag 3 april 2023 13:04 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "En? Ben je blij met je nieuwe buurvrouw bovenop jou?"
JW: "Interesseert me helemaal niks, wat een kleuterschool zeg, ongelofelijk"
Eunice kirt wat en zegt dan met een zwoele stem: "Je houdt haar zo dichtbij, je dromen komen uit"
JW: "Zeker"

quote:Op maandag 3 april 2023 13:04 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "En? Ben je blij met je nieuwe buurvrouw bovenop jou?"
JW: "Interesseert me helemaal niks, wat een kleuterschool zeg, ongelofelijk"
Eunice kirt wat en zegt dan met een zwoele stem: "Je houdt haar zo dichtbij, je dromen komen uit"
JW: "Zeker"

Ze heeft een enorme plaat voor haar kop, wil niet inzien dat dingen niet gaan zoals zij graat wil.quote:Op maandag 3 april 2023 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mens is gewoon ziek in haar hoofd

Hij vind het kinderachtig zei hij net tegen eunicequote:Op maandag 3 april 2023 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag hopen da JW helemaal gestoord wordt nu zijn stalkster boven hem slaapt, hij werkt het zelf in de hand, ouwe gek.

quote:Op maandag 3 april 2023 13:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jaahaa, maar dat is omdat ze hem anders niet kan horen

quote:Op maandag 3 april 2023 13:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zag van de week bij het terugkijken van wat afleveringen dat ze haar gevoel voor JW in afl 36 voor het eerst bespreekt dus zolang is dit al bezig en ze wordt met de dag een triester persoon
Ik hoop zo dat hij uitkomt voor zijn gevoelens voor Eunice en dan ligt Esther boven hem als Eunice met hem komt knuffelen

Hij zou eens eerlijk tegen Esther kunnen zijn, eigen schuld dit.quote:Op maandag 3 april 2023 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vind het kinderachtig zei hij net tegen eunice

Nee, das een balkquote:

Ik vrees dat dat alleen werkt als JW heel erg boos wordt. Maar dan ook maar voor een tijdje.quote:Op maandag 3 april 2023 13:05 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ze heeft een enorme plaat voor haar kop, wil niet inzien dat dingen niet gaan zoals zij graat wil.
Daarbij komt dat JW niet echt duidelijk naar haar is, misschien wel omdat Esther zichzelf indenkt door steeds te zeggen dat ze niet verliefd is, of dat de verliefdheid over is, maar het zou beter zijn als JW eens duidelijk zal zeggen dat hij niets, maar dan ook niets met haar wil vwb een liefdesrelatie..
Of zou ze dit dan nog niet snappen...

Oeps!quote:Op maandag 3 april 2023 13:07 schreef spapaars het volgende:
En niet vergeten dat je nu boven ligt Esther, want anders wordt het heel raar uit bed stappen.

Ja, hij voedt het ook wel door samen met haar hand in hand te lopen...als je echt niet wil op liefdesgebied met iemand, dan loop je m.i. ook niet hand in hand.quote:Op maandag 3 april 2023 13:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat alleen werkt als JW heel erg boos wordt. Maar dan ook maar voor een tijdje.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |