alleen een stem, maar dat is ook alles.quote:Op maandag 3 april 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Isaac wilde ergens in dec al ongezien de poort verlaten.
Wat let hem om niet alsnog nu weg te gaan?quote:Op maandag 3 april 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
hattie dat maar gedaanquote:Op maandag 3 april 2023 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Hallo, Welkomquote:Op maandag 3 april 2023 12:50 schreef roenketoenk het volgende:
[..]
Wat let hem om niet alsnog nu weg te gaan?
Hallo trouwens
Vieze enge stalkster heeft haar zin.quote:Op maandag 3 april 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
Willem weet niet eens dat ik boven op hem ga zegt Esther met een grens om haar smoelwerk
Hoe moet ik dat lezen?quote:Op maandag 3 april 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
Willem weet niet eens dat ik boven op hem ga zegt Esther met een grens om haar smoelwerk
Vind het jammer dat Esther zichzelf zo laat kennen.quote:Op maandag 3 april 2023 12:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vieze enge stalkster heeft haar zin.
Gelukkig vind ik JW ook een lul dus gun hem dit wel.
Ze is gewoon koekoek en zal nooit meer veranderen.quote:Op maandag 3 april 2023 12:52 schreef roenketoenk het volgende:
[..]
Vind het jammer dat Esther zichzelf zo laat kennen.
Ze is gegaan van 'ik ben niet meer verliefd op hem' naar *kijk mij krampachtig zijn hand vastpakken tijdens het wandelen
Ik zeg maar zo , een woord een woord een man een man.quote:Op maandag 3 april 2023 12:52 schreef Setje72 het volgende:
En toch zie ik twijfel in Jeff zijn houding
'Er speelt meer dan wij denken' schreef de zus van Jeff cryptisch op Instagram...quote:Op maandag 3 april 2023 12:52 schreef Setje72 het volgende:
En toch zie ik twijfel in Jeff zijn houding
@D. het dekbed met de opgenaaide haakselsquote:Op maandag 3 april 2023 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
toch wel leuk geworden
Erik is echt een gore gast. Vind 'm wel sympathiek en hoop ergens dat hij wint. Maar dat uitlikkenquote:
Ja ze begint met de dag zieliger te worden Had graag gezien dat Eunice boven JW ging liggenquote:Op maandag 3 april 2023 12:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vieze enge stalkster heeft haar zin.
Gelukkig vind ik JW ook een lul dus gun hem dit wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |