Dit dusquote:Op maandag 3 april 2023 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die blijft ook waar ze is
Dus geen reden
Ik had niet van te voren verwacht dat hij zou opgevenquote:Op maandag 3 april 2023 12:28 schreef greysbones het volgende:
Ik verwacht dat Jeff op k5 te horen krijgt wanneer hij mag gaan
Ik vind het geen opgevenquote:Op maandag 3 april 2023 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik had niet van te voren verwacht dat hij zou opgeven
Nee, ik ook niet een beetje slapjes van hemquote:Op maandag 3 april 2023 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik had niet van te voren verwacht dat hij zou opgeven
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 3 april 2023 12:28 schreef greysbones het volgende:
Ik verwacht dat Jeff op k5 te horen krijgt wanneer hij mag gaan
De boven verdieping net als 4?quote:Op maandag 3 april 2023 12:36 schreef 5thencounter het volgende:
Niemand een idee waarom juist kamer 3 leeg moet?
Behalve dat eerst kamer 4 'dichtging', en nu dus 3 .. geen idee.quote:Op maandag 3 april 2023 12:36 schreef 5thencounter het volgende:
Niemand een idee waarom juist kamer 3 leeg moet?
Mssn moeten ze kamer 4 straks ook wel leeghalen, boven alles op slotquote:
K4 was ook al geen slaapkamer meer dus vrij logisch dat K3 dan nu leeg moetquote:
Was 4 destijds niet ook de 'meest lege' kamer?quote:Op maandag 3 april 2023 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Behalve dat eerst kamer 4 'dichtging', en nu dus 3 .. geen idee.
Zal vast nog wel iets mee gebeuren .. slaapkamer voor de manager / ideeen pitchen voor gebruik K3 ...
en vergeet vooral niet dat het dan STIL moet zijn he!!!! anders wordt m'vrouw boosssssquote:Op maandag 3 april 2023 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die ligt minstens 13 uur per dag in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |