Bedankt voor de uitleg!quote:Op maandag 3 april 2023 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben best een heftige week achter de rug waarin veel gebeurd is. Afgelopen vrijdag was een hele leuke streamdag
Nu heeft een bewoner aangegeven weg te willen en er staat een nominatie aan te komen, als dat nog doorgaaat omdat er de laatste twee weken al die mensen zijn vertrokken.
En er gaat woensdag een manager van de maand verkiezing plaatsvinden, die anders loopt dan anders
Ik begon mij al zorgen te makenquote:
Dat denk ik ook. Hij is redelijk stellig dat hij wil vertrekken.quote:
Ik zou hem liever er in hebben jaquote:Op maandag 3 april 2023 11:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
schijnt wel bewogen persoonlijkheid te zijn
moet erin blijven
Die is niet van Eunicequote:Op maandag 3 april 2023 11:12 schreef Harry het volgende:
Rupert drinkt de ongezoete Soya van Eunice.
niet vandaagquote:Op maandag 3 april 2023 11:12 schreef Flow3r het volgende:
Schiet nou maar eens op met die eliminatie
Die komt er niet meer.quote:Op maandag 3 april 2023 11:12 schreef Flow3r het volgende:
Schiet nou maar eens op met die eliminatie
Het is echt geen leuk persoon hoor. ALs hij het op zij nukken heeft brand hij mensen tot op het bot af en gaat te keer als een idiootquote:Op maandag 3 april 2023 11:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
schijnt wel bewogen persoonlijkheid te zijn
moet erin blijven
Afleveringen kijkenquote:Op maandag 3 april 2023 11:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg!
Zal de SV eens gaan doorspitten.. Kom ik er beter in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nummer 4 gaat vandaag of morgenquote:Op maandag 3 april 2023 11:13 schreef tonja het volgende:
Het zou me niets verbazen als ze deze maand de eliminatie overslaan. Er zijn er net 3 onvoorzien opgerot.
Dat zou mij ook niet verbazenquote:Op maandag 3 april 2023 11:13 schreef tonja het volgende:
Het zou me niets verbazen als ze deze maand de eliminatie overslaan. Er zijn er net 3 onvoorzien opgerot.
pcies.quote:Op maandag 3 april 2023 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
En nummer 4 gaat vandaag of morgen
ja paar keer gezien als ik een uitstapje in JAA maakte... die kan echt flink te keer gaan..quote:Op maandag 3 april 2023 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt geen leuk persoon hoor. ALs hij het op zij nukken heeft brand hij mensen tot op het bot af en gaat te keer als een idioot
Helemaal niets. Saaiheid, politiek correctheid troef. Beter gooien ze er nieuwe inwoners in.quote:Op maandag 3 april 2023 11:14 schreef engine het volgende:
Juist wel leuk om te zien wat de groep gaat doen nu er wat bepalende figuren vertrekken.
Da's mooi kut dan, want ze willen van Erik afquote:Op maandag 3 april 2023 11:13 schreef tonja het volgende:
quote:Op maandag 3 april 2023 11:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Afleveringen kijken![]()
Je mist een hoop, maar dan weet je meteen waarom Kim W er uit ging en Mexx en Martin en Wanda, dat waren toch wel de meest spraakmakendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
heb ik gemist![]()
Babs komt eropquote:Op maandag 3 april 2023 11:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Da's mooi kut dan, want ze willen van Erik af
Ik ook
Jij snapt irritainment!quote:Op maandag 3 april 2023 11:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja paar keer gezien als ik een uitstapje in JAA maakte... die kan echt flink te keer gaan..
beetje narcistisch (kwam ie op me over).
lekker bij de ander neerleggen..
en affakkelen... maar wel leuke streams
En Bepquote:Op maandag 3 april 2023 11:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Da's mooi kut dan, want ze willen van Erik af
Ik ook
Zou het niet kunnen zijn dat een vertrek van Jeff voor sommigen de druppel is?quote:Op maandag 3 april 2023 11:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een Abbo voor dit. Maandelijks opzegbaar. Snap al dat geklaag niet. Snap niet dat je dan nog kijkt. Mensen moeten iets te klagen hebben lijkt het. Ik vermaak me prima met de streams. Sinds dat die grootmuil(Jeff) heeft aangegeven te willen vertrekken, word het programma de nek omgedraaid. Juist de andere bewoners intrigeren mij om te blijven kijken. Het draait niet om één persoontje.
quote:Op maandag 3 april 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen zijn dat een vertrek van Jeff voor sommigen de druppel is?
Met Jeff zijn er 4 spraakmakende figuren in een maand tijd vertrokken. Of jij en ik ze nou wel of niet mogen doet er niet eens toe, het waren wel stuk voor stuk figuren waar hele COS reeksen over vol geschreven werden.
Als daarnaast de afgelopen dagen, met wegdraaien van eenvoudige gesprekken en volle focus op kaarten en biljarten als voorproefje voor de komende maanden moet dienen, en dan ook nog de voorspelbaarheid van de opdrachten (verdien als geld op is, eli eind van de maand (behalve januari)), snap ik wel dat mensen nu roepen dat ze er klaar mee zijn.
Zo hoorde ik hem wel praten vanmorgenquote:Op maandag 3 april 2023 11:16 schreef greysbones het volgende:
En ik voorspel een tiano die met hen mee gaat stemmen
Mits er deze week een eliminatie komt
Op welke stream is dat? Zie ze alleen binnen. Babs met Moraima en Sport streams.quote:
Ze denkt vast dat ze een crimineel tot een brave burger om kan vormen.quote:Op maandag 3 april 2023 11:17 schreef Monique___ het volgende:
babette wilde heeeel graag met een gevangene schrijven...
lijkt haar heeel leuk
haar mamsie vond dat raar
'is toch egg leuk'
Die heeft zijn mond vol van mensen die anderen een mes in de rug steken maar hij is zelf degene die vanaf het begin daar mee bezig wasquote:
Dit iddquote:Op maandag 3 april 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met Jeff zijn er 4 spraakmakende figuren in een maand tijd vertrokken. Of jij en ik ze nou wel of niet mogen doet er niet eens toe, het waren wel stuk voor stuk figuren waar hele COS reeksen over vol geschreven werden.
Als daarnaast de afgelopen dagen, met wegdraaien van eenvoudige gesprekken en volle focus op kaarten en biljarten als voorproefje voor de komende maanden moet dienen, en dan ook nog de voorspelbaarheid van de opdrachten (verdien als geld op is, eli eind van de maand (behalve januari)), snap ik wel dat mensen nu roepen dat ze er klaar mee zijn.
Was heel even in beeld net.quote:Op maandag 3 april 2023 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op welke stream is dat? Zie ze alleen binnen. Babs met Moraima en Sport streams.
Of uh.. nat slipje van crimineelquote:Op maandag 3 april 2023 11:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze denkt vast dat ze een crimineel tot een brave burger om kan vormen.
Ik gok op een combiquote:Op maandag 3 april 2023 11:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Of uh.. nat slipje van crimineel![]()
![]()
denk ik eerder![]()
En toch was dat shot er welquote:Op maandag 3 april 2023 11:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zit de hele tijd te kijken, geen shot te zien.
Stream 2 was het heel evenquote:Op maandag 3 april 2023 11:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor mij de spijker op zijn kop.quote:Op maandag 3 april 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat was al bekend,toch?quote:Op maandag 3 april 2023 11:13 schreef tonja het volgende:
Dat Jeff aanhangers heeft is mij bekend. Dat Jeff ook tegenhangers heeft is mij ook niet ontgaan. Dat hij spraakmakend is op een verkeerde manier is mij ook duidelijk geworden en zo heeft iedereen wel een mening over een bewoner. Wanneer je het niet meer wilt volgen als je favo eruit gaat is ook een mening. Moet je respecteren.quote:Op maandag 3 april 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
okquote:Op maandag 3 april 2023 11:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
maar, dat is toch een travastiet he?quote:Op maandag 3 april 2023 11:20 schreef mootie het volgende:
Bep kletst ook maar wat.
Morrie is in een vorig leven een homoseksueel geweest, daarom heeft ze nu een mannelijke stem.
De logicaquote:Op maandag 3 april 2023 11:20 schreef mootie het volgende:
Bep kletst ook maar wat.
Morrie is in een vorig leven een homoseksueel geweest, daarom heeft ze nu een mannelijke stem.
Hear hear! Het enige wie daar wat aan kan doen is de Febo. Dus get your shit together en hou je spelers binnen boord! Maar buiten beschouwing gelaten dat het misschien ook wel iets kan zijn dat de Febo dit juist wel goed uit komt of dit misschien wel wil met het oog op het nieuwe uitzendtijdstip vanaf volgende week.quote:Op maandag 3 april 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet eens door heeft, wat ze allemaal uitkraamt.quote:Op maandag 3 april 2023 11:20 schreef mootie het volgende:
Bep kletst ook maar wat.
Zou knap zijn, aangezien ze gewoon kinderen heeft gebaard.quote:Op maandag 3 april 2023 11:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar, dat is toch een travastiet he?
serieuze vraag.
Ow.. zit hier te lachenquote:Op maandag 3 april 2023 11:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou knap zijn, aangezien ze gewoon kinderen heeft gebaard.
Travestieten kunnen kinderen krijgenquote:Op maandag 3 april 2023 11:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
serieuze vraag.
Wie ?quote:Op maandag 3 april 2023 11:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
serieuze vraag.
Tiano weet dat ze op Babs gaanquote:Op maandag 3 april 2023 11:23 schreef Judiwi het volgende:
Stick to the plan. Ze gaan toch op Babet. Nemen Marciano in de maling door te zeggen mee te gaan op JW.
Denk dat je je eerst maar eens goed in moet lezenquote:Op maandag 3 april 2023 11:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
serieuze vraag.
Ze is al grootmoederquote:Op maandag 3 april 2023 11:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
moraima..![]()
heb me vergist lees ik net
kan.. kan ook erin vallenquote:Op maandag 3 april 2023 11:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat je je eerst maar eens goed in moet lezen
Dat dachten er meer aan het begin hoorquote:Op maandag 3 april 2023 11:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
moraima..![]()
heb me vergist lees ik net
Als je denkt dat een vrouw die kinderen heeft gebaard een travestiet is, dan val je er niet zo in.quote:Op maandag 3 april 2023 11:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan.. kan ook erin vallen
komt goed
Kijk vooral even de filmpjes terug in het filmpjes topic, zijn maar een paar topics, je kan veel filmpjes overslaan, ik zou vooral de ruzies effe terugkijkenquote:Op maandag 3 april 2023 11:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan.. kan ook erin vallen
komt goed
Zolang de tv afleveringen voldoende kijkers opleveren dan is dat voor hun voldoende denk ik.quote:Op maandag 3 april 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook niet , Erik denkt dat hij een Janet is ,maar verre vanquote:Op maandag 3 april 2023 11:28 schreef pingu66 het volgende:
Ik zie Erik echt niet alleen door bijv. Thailand reizen. Nog niet misschien.
Nietus..quote:Op maandag 3 april 2023 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan er een apart topic komen voor iedereen die welles-nietus wil doen over het vertrek van Jeff?
Nee leidinggevende van een hoveniersbedrijfquote:
Ik had niet anders verwacht. Blaffende honden bijten niet.quote:Op maandag 3 april 2023 11:29 schreef Verida het volgende:
Die ontzettend grote mond van Jeff over weggaan wanneer hij wilde, zou zo over het hek klimmen etc is ook een beetje een wassen neus.
hij blijft braaf zitten wachten tot de febo hem toestemming geeft.
Eigenlijk zijn veel aangekondigde acties van jeff een hoop grootspraak gebleken.
( al het hout verzagen, evenementen dwarsbomen, eten opeten, enz. enz. Uiteindelijk heeft hij niets van dit alles gedaan en heeft braaf meegedaan aan alle dingen)
Ik heb niet anders begrepen, dat hij zijn eigen bedrijf heeft gehad.quote:Op maandag 3 april 2023 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee leidinggevende van een hoveniersbedrijf
Hoofd schoffel en harken brigadequote:Op maandag 3 april 2023 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee leidinggevende van een hoveniersbedrijf
Inderdaad, hij is ook helemaal niet flexibelquote:Op maandag 3 april 2023 11:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook niet , Erik denkt dat hij een Janet is ,maar verre van
Heb het idee dat ze na dit avontuur allemaal een baan moeten zoeken.quote:Op maandag 3 april 2023 11:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Had, denk ik. Ik hoorde hem zeggen dat ie een baan ging zoeken als ie eruit was.
Oh ja, nagels... Ik was mijn teennagels aan het knippenquote:Op maandag 3 april 2023 11:34 schreef pingu66 het volgende:
Zit je net gezellig nagels te doen en te kletsen (Wen en Janet)
Komt Esther er tussen naaien
Febo maakt er weer een vaag spelletje van.quote:
Ik verwacht ook dat ze dit moeten zeggen van de FEBOquote:Op maandag 3 april 2023 11:34 schreef engine het volgende:
[..]
Febo maakt er weer een vaag spelletje van.
Het speelt momenteel heel erg en is commentaar op streamsquote:Op maandag 3 april 2023 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan er een apart topic komen voor iedereen die welles-nietus wil doen over het vertrek van Jeff?
Huub is nog steeds format-bewaker (voor ITV) en vliegt de hele wereld rond, nu doet hij Love Island Frankrijk.quote:Op maandag 3 april 2023 11:36 schreef pingu66 het volgende:
Ik zie Jeff nog wel een baan bij Talpa krijgen....net zoals Huup destijds.
loop jij zo ver voor?quote:Op maandag 3 april 2023 11:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Huub is nog steeds format-bewaker (voor ITV) en vliegt de hele wereld rond, nu doet hij Love Island Frankrijk.
Babs leest mee??quote:Op maandag 3 april 2023 11:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Huub is nog steeds format-bewaker (voor ITV) en vliegt de hele wereld rond, nu doet hij Love Island Frankrijk.
Waarom nietquote:Op maandag 3 april 2023 11:39 schreef woxxel het volgende:
met kans op 8 ton.. 1 op 18 , dat laat toch niemand vrijwillig los
Lees het ook maar, Van The Voice wisten we al, maar Huub is veelzijdig.quote:Op maandag 3 april 2023 11:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
loop jij zo ver voor?
hoor het nu pas over Huub
Ja vrijdagnachtquote:
-knip-quote:Op maandag 3 april 2023 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja vrijdagnacht
En de FEBO heeft tegen Jeff gezegd dat hij dan vandaag ingaat
Dat mag niet in het weekend. Vandaag zou hij hem dan moeten aanvragen en dan kan hij morgen eventueel weg...of niet....quote:Op maandag 3 april 2023 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja vrijdagnacht
En de FEBO heeft tegen Jeff gezegd dat hij dan vandaag ingaat
Ik postte het nietquote:Op maandag 3 april 2023 11:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
wrm niet , die heeft zijn eigen waarheid die bijna nooit uitkomt
Dat opent perspectieven.quote:Op maandag 3 april 2023 11:49 schreef Puzzie het volgende:
Jeff wil vooral een statement maken tegen het achterlijke gedrag
Morgen is afwachten
[ afbeelding ]
Is ook , kijk ook maar naar hoe het met de podcast van Bep gaatquote:Op maandag 3 april 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
Dat zegt Babs goed
Als Jeff het was geweest hadden ze het er nog dagen over gehad
Waar Ciano door zijn vertrek juist meer kans op gaat maken.quote:
Misschien ook wel mooie TV om een voorbeeld te geven aan de kijker. Zie de Febo dit nog wel uit gaan buiten.quote:Op maandag 3 april 2023 11:52 schreef 5thencounter het volgende:
Om een duwtje vertrekken, no way Sjeffie.. maar het klinkt wel erg stoer
Geld is nooit genoeg om je principes voor opzij te zettenquote:Op maandag 3 april 2023 11:53 schreef woxxel het volgende:
[..]
nogal, er wordt zo makkelijk over gedaan. t is best veel geld.
vind ik dan he
Zoals?quote:
Hij gaat nog een ½ dag verongelijkt mekkeren, en dan is het weer klaar.. een veelgeldspellletje en iedereen weer blijquote:Op maandag 3 april 2023 11:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien ook wel mooie TV om een voorbeeld te geven aan de kijker. Zie de Febo dit nog wel uit gaan buiten.
Hij zegt ook niet 'ik vertrek'. Het staat nog open.quote:Op maandag 3 april 2023 11:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoals?
Met dat van "Ik Blijf" is geen statement.
Gewoon vertrekken wel, maar eigenlijk ook niet, voor de bewoners meer iets van, zo dat is er weer 1 minder.
Dus dat en mooie TV voor het nieuwe uitzendtijdstip met een hoop clifhangers.quote:Op maandag 3 april 2023 11:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij gaat nog een ½ dag verongelijkt mekkeren, en dan is het weer klaar.. een veelgeldspellletje en iedereen weer blij
er zijn er heel wat die dingen van hem gepikt hebben en buiten niet zouden doen.quote:Op maandag 3 april 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geld is nooit genoeg om je principes voor opzij te zetten
Dat is dan toch een keus van die mensenquote:Op maandag 3 april 2023 11:55 schreef woxxel het volgende:
[..]
er zijn er heel wat die dingen van hem gepikt hebben en buiten niet zouden doen.
Het was geen duwtje, anders ook geen gele kaart.quote:Op maandag 3 april 2023 11:52 schreef 5thencounter het volgende:
Om een duwtje vertrekken, no way Sjeffie.. maar het klinkt wel erg stoer
Het ging heel erg raarquote:Op maandag 3 april 2023 11:56 schreef Flow3r het volgende:
Jeff zegt het goed, er was niet eens ruzie
Marciano riep hem toen hij allang in de keuken was
quote:Op maandag 3 april 2023 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Erg serieus gesprek tussen Jeff en Babette.
Babette : Wat heb jij eigenlijk een mooi nagelbed! Zo plat, zo breed...
Dat vat Babs wel samen jaquote:Op maandag 3 april 2023 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Erg serieus gesprek tussen Jeff en Babette.
Babette : Wat heb jij eigenlijk een mooi nagelbed! Zo plat, zo breed...
Je kunt fysiek geweld nooit goed pratenquote:Op maandag 3 april 2023 11:58 schreef woxxel het volgende:
het is de hele show al dat mensen zich afvragen waarom iedereen alles zomaar pikt van jeff
Het was toch gewoon wachten tot ie de verkeerde tegenkwam.
dat was buiten 100x eerder gebeurd.
geen enkel geweldquote:Op maandag 3 april 2023 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt fysiek geweld nooit goed praten
Nooit
Snap die selectieve verontwaardiging ook niet. Maar goed.. Kamerwisselquote:Op maandag 3 april 2023 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nooit
Zijn eigen achterlijke gedrag?quote:Op maandag 3 april 2023 11:49 schreef Harry het volgende:
Jeffrey wil een statement maken tegen dat achterlijke gedrag!
Jezusquote:Op maandag 3 april 2023 12:02 schreef 5thencounter het volgende:
Kenzzz moet weer uit haar bed geschopt worden
Zijn eigen achterlijke gedrag?quote:Op maandag 3 april 2023 11:49 schreef Harry het volgende:
Jeffrey wil een statement maken tegen dat achterlijke gedrag!
En hoe zou dat nou komen…quote:Op maandag 3 april 2023 11:51 schreef greysbones het volgende:
Dat zegt Babs goed
Als Jeff het was geweest hadden ze het er nog dagen over gehad
Als esther niet zou ruilen, dan zou eunice ruilenquote:Op maandag 3 april 2023 12:07 schreef danaqui het volgende:
Huh? Gaat nou Esther weer ruilen met Mirthe?
Eunice zou toch ruilen?
Esther zou niet ruilen als iedereen het wist, en iedereen wist hetquote:Op maandag 3 april 2023 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Als esther niet zou ruilen, dan zou eunice ruilen
Huh! Is wendy het daar mee eens???quote:Op maandag 3 april 2023 12:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wendy wel
Esther heeft het voor Mirthe gedaan
Zij krijgen maar 1 persoon op de kamer erbijquote:Op maandag 3 april 2023 12:09 schreef greysbones het volgende:
H
[..]
Huh! Is wendy het daar mee eens???
Wendy was net nog tot 10 aan het tellen aan het leren, dus wellicht is het nog niet helemaal geland.quote:Op maandag 3 april 2023 12:09 schreef greysbones het volgende:
H
[..]
Huh! Is wendy het daar mee eens???
En degene die dat geloofd is nog stommer dan stomquote:Op maandag 3 april 2023 12:09 schreef Flow3r het volgende:
Ohhh Esther heeft het voor Mirthe gedaaaaaaannnnnn
LOL
aparte hussel...quote:Op maandag 3 april 2023 12:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij krijgen maar 1 persoon op de kamer erbij
Ja Bernquote:Op maandag 3 april 2023 12:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij krijgen maar 1 persoon op de kamer erbij
De hele nachtquote:Op maandag 3 april 2023 12:10 schreef spapaars het volgende:
Esther maakt Mirthe gelukkig.
M'N reet, die gaat nu boven haar Willempie slapen.
maar ze maakt wel mirthe gelukkigquote:Op maandag 3 april 2023 12:10 schreef spapaars het volgende:
Esther maakt Mirthe gelukkig.
M'N reet, die gaat nu boven haar Willempie slapen.
Is er iets met K3? een doorgang blokkeren of de toegang naar K5?quote:Op maandag 3 april 2023 12:14 schreef spapaars het volgende:
Dus kamer 3 zullen we nooit meer zien, het mag niet meer worden gebruikt.
Psychisch geweld ook niet.quote:Op maandag 3 april 2023 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nooit
Die ligt minstens 13 uur per dag in bedquote:Op maandag 3 april 2023 12:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Bij Kenzy krijg ik de indruk, dat ze elk moment in slaap kan vallen
Het zijn er maar 4quote:Op maandag 3 april 2023 12:19 schreef tonja het volgende:
Best nog wel een kutklus om die hele toko uit te ruimen.
Vorige keer was het 1 puinzooiquote:Op maandag 3 april 2023 12:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah maar al die kasten en spullen overal.
Die heeft ook altijd een bendequote:Op maandag 3 april 2023 12:21 schreef 5thencounter het volgende:
In Kenzietempo is K3 morgen wel leeg
Tot half drie hebben ze de tijd. Dus hoeft ze niet te haasten lijkt me.quote:Op maandag 3 april 2023 12:21 schreef 5thencounter het volgende:
In Kenzietempo is K3 morgen wel leeg
Hoeft ook nietquote:Op maandag 3 april 2023 12:23 schreef 5thencounter het volgende:
Sjanet steekt ook geen poot uit.. jurrekie is belangrijker
[ afbeelding ]
Gaat 'm niet worden in dit tempoquote:Op maandag 3 april 2023 12:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tot half drie hebben ze de tijd. Dus hoeft ze niet te haasten lijkt me.
Prima groepsdynamiekquote:Op maandag 3 april 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
Die blijft op
Haar kamer
En ook terrecht. Omdat Mirthe beter kan slapen. Yeah rightquote:
Nog twee uur te gaanquote:Op maandag 3 april 2023 12:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden in dit tempo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |