Ik gok op een combiquote:Op maandag 3 april 2023 11:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Of uh.. nat slipje van crimineel![]()
![]()
denk ik eerder![]()
En toch was dat shot er welquote:Op maandag 3 april 2023 11:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zit de hele tijd te kijken, geen shot te zien.
Stream 2 was het heel evenquote:Op maandag 3 april 2023 11:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor mij de spijker op zijn kop.quote:Op maandag 3 april 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen zijn dat een vertrek van Jeff voor sommigen de druppel is?
Met Jeff zijn er 4 spraakmakende figuren in een maand tijd vertrokken. Of jij en ik ze nou wel of niet mogen doet er niet eens toe, het waren wel stuk voor stuk figuren waar hele COS reeksen over vol geschreven werden.
Als daarnaast de afgelopen dagen, met wegdraaien van eenvoudige gesprekken en volle focus op kaarten en biljarten als voorproefje voor de komende maanden moet dienen, en dan ook nog de voorspelbaarheid van de opdrachten (verdien als geld op is, eli eind van de maand (behalve januari)), snap ik wel dat mensen nu roepen dat ze er klaar mee zijn.
Dat was al bekend,toch?quote:Op maandag 3 april 2023 11:13 schreef tonja het volgende:
Het zou me niets verbazen als ze deze maand de eliminatie overslaan. Er zijn er net 3 onvoorzien opgerot.
Dat Jeff aanhangers heeft is mij bekend. Dat Jeff ook tegenhangers heeft is mij ook niet ontgaan. Dat hij spraakmakend is op een verkeerde manier is mij ook duidelijk geworden en zo heeft iedereen wel een mening over een bewoner. Wanneer je het niet meer wilt volgen als je favo eruit gaat is ook een mening. Moet je respecteren.quote:Op maandag 3 april 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met Jeff zijn er 4 spraakmakende figuren in een maand tijd vertrokken. Of jij en ik ze nou wel of niet mogen doet er niet eens toe, het waren wel stuk voor stuk figuren waar hele COS reeksen over vol geschreven werden.
Als daarnaast de afgelopen dagen, met wegdraaien van eenvoudige gesprekken en volle focus op kaarten en biljarten als voorproefje voor de komende maanden moet dienen, en dan ook nog de voorspelbaarheid van de opdrachten (verdien als geld op is, eli eind van de maand (behalve januari)), snap ik wel dat mensen nu roepen dat ze er klaar mee zijn.
okquote:Op maandag 3 april 2023 11:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
maar, dat is toch een travastiet he?quote:Op maandag 3 april 2023 11:20 schreef mootie het volgende:
Bep kletst ook maar wat.
Morrie is in een vorig leven een homoseksueel geweest, daarom heeft ze nu een mannelijke stem.
De logicaquote:Op maandag 3 april 2023 11:20 schreef mootie het volgende:
Bep kletst ook maar wat.
Morrie is in een vorig leven een homoseksueel geweest, daarom heeft ze nu een mannelijke stem.
Hear hear! Het enige wie daar wat aan kan doen is de Febo. Dus get your shit together en hou je spelers binnen boord! Maar buiten beschouwing gelaten dat het misschien ook wel iets kan zijn dat de Febo dit juist wel goed uit komt of dit misschien wel wil met het oog op het nieuwe uitzendtijdstip vanaf volgende week.quote:Op maandag 3 april 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet eens door heeft, wat ze allemaal uitkraamt.quote:Op maandag 3 april 2023 11:20 schreef mootie het volgende:
Bep kletst ook maar wat.
Zou knap zijn, aangezien ze gewoon kinderen heeft gebaard.quote:Op maandag 3 april 2023 11:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar, dat is toch een travastiet he?
serieuze vraag.
Ow.. zit hier te lachenquote:Op maandag 3 april 2023 11:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou knap zijn, aangezien ze gewoon kinderen heeft gebaard.
Travestieten kunnen kinderen krijgenquote:Op maandag 3 april 2023 11:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
serieuze vraag.
Wie ?quote:Op maandag 3 april 2023 11:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
serieuze vraag.
Tiano weet dat ze op Babs gaanquote:Op maandag 3 april 2023 11:23 schreef Judiwi het volgende:
Stick to the plan. Ze gaan toch op Babet. Nemen Marciano in de maling door te zeggen mee te gaan op JW.
Denk dat je je eerst maar eens goed in moet lezenquote:Op maandag 3 april 2023 11:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
serieuze vraag.
Ze is al grootmoederquote:Op maandag 3 april 2023 11:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
moraima..![]()
heb me vergist lees ik net
kan.. kan ook erin vallenquote:Op maandag 3 april 2023 11:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat je je eerst maar eens goed in moet lezen
Dat dachten er meer aan het begin hoorquote:Op maandag 3 april 2023 11:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
moraima..![]()
heb me vergist lees ik net
Als je denkt dat een vrouw die kinderen heeft gebaard een travestiet is, dan val je er niet zo in.quote:Op maandag 3 april 2023 11:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan.. kan ook erin vallen
komt goed
Kijk vooral even de filmpjes terug in het filmpjes topic, zijn maar een paar topics, je kan veel filmpjes overslaan, ik zou vooral de ruzies effe terugkijkenquote:Op maandag 3 april 2023 11:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan.. kan ook erin vallen
komt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |