Bedankt voor de uitleg!quote:Op maandag 3 april 2023 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben best een heftige week achter de rug waarin veel gebeurd is. Afgelopen vrijdag was een hele leuke streamdag
Nu heeft een bewoner aangegeven weg te willen en er staat een nominatie aan te komen, als dat nog doorgaaat omdat er de laatste twee weken al die mensen zijn vertrokken.
En er gaat woensdag een manager van de maand verkiezing plaatsvinden, die anders loopt dan anders
Ik begon mij al zorgen te makenquote:
Dat denk ik ook. Hij is redelijk stellig dat hij wil vertrekken.quote:
Ik zou hem liever er in hebben jaquote:Op maandag 3 april 2023 11:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
schijnt wel bewogen persoonlijkheid te zijn
moet erin blijven
Die is niet van Eunicequote:Op maandag 3 april 2023 11:12 schreef Harry het volgende:
Rupert drinkt de ongezoete Soya van Eunice.
niet vandaagquote:Op maandag 3 april 2023 11:12 schreef Flow3r het volgende:
Schiet nou maar eens op met die eliminatie
Die komt er niet meer.quote:Op maandag 3 april 2023 11:12 schreef Flow3r het volgende:
Schiet nou maar eens op met die eliminatie
Het is echt geen leuk persoon hoor. ALs hij het op zij nukken heeft brand hij mensen tot op het bot af en gaat te keer als een idiootquote:Op maandag 3 april 2023 11:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
schijnt wel bewogen persoonlijkheid te zijn
moet erin blijven
Afleveringen kijkenquote:Op maandag 3 april 2023 11:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg!
Zal de SV eens gaan doorspitten.. Kom ik er beter in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nummer 4 gaat vandaag of morgenquote:Op maandag 3 april 2023 11:13 schreef tonja het volgende:
Het zou me niets verbazen als ze deze maand de eliminatie overslaan. Er zijn er net 3 onvoorzien opgerot.
Dat zou mij ook niet verbazenquote:Op maandag 3 april 2023 11:13 schreef tonja het volgende:
Het zou me niets verbazen als ze deze maand de eliminatie overslaan. Er zijn er net 3 onvoorzien opgerot.
pcies.quote:Op maandag 3 april 2023 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
En nummer 4 gaat vandaag of morgen
ja paar keer gezien als ik een uitstapje in JAA maakte... die kan echt flink te keer gaan..quote:Op maandag 3 april 2023 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is echt geen leuk persoon hoor. ALs hij het op zij nukken heeft brand hij mensen tot op het bot af en gaat te keer als een idioot
Helemaal niets. Saaiheid, politiek correctheid troef. Beter gooien ze er nieuwe inwoners in.quote:Op maandag 3 april 2023 11:14 schreef engine het volgende:
Juist wel leuk om te zien wat de groep gaat doen nu er wat bepalende figuren vertrekken.
Da's mooi kut dan, want ze willen van Erik afquote:Op maandag 3 april 2023 11:13 schreef tonja het volgende:
quote:Op maandag 3 april 2023 11:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Afleveringen kijken![]()
Je mist een hoop, maar dan weet je meteen waarom Kim W er uit ging en Mexx en Martin en Wanda, dat waren toch wel de meest spraakmakendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
heb ik gemist![]()
Babs komt eropquote:Op maandag 3 april 2023 11:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Da's mooi kut dan, want ze willen van Erik af
Ik ook
Jij snapt irritainment!quote:Op maandag 3 april 2023 11:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja paar keer gezien als ik een uitstapje in JAA maakte... die kan echt flink te keer gaan..
beetje narcistisch (kwam ie op me over).
lekker bij de ander neerleggen..
en affakkelen... maar wel leuke streams
En Bepquote:Op maandag 3 april 2023 11:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Da's mooi kut dan, want ze willen van Erik af
Ik ook
Zou het niet kunnen zijn dat een vertrek van Jeff voor sommigen de druppel is?quote:Op maandag 3 april 2023 11:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een Abbo voor dit. Maandelijks opzegbaar. Snap al dat geklaag niet. Snap niet dat je dan nog kijkt. Mensen moeten iets te klagen hebben lijkt het. Ik vermaak me prima met de streams. Sinds dat die grootmuil(Jeff) heeft aangegeven te willen vertrekken, word het programma de nek omgedraaid. Juist de andere bewoners intrigeren mij om te blijven kijken. Het draait niet om één persoontje.
quote:Op maandag 3 april 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen zijn dat een vertrek van Jeff voor sommigen de druppel is?
Met Jeff zijn er 4 spraakmakende figuren in een maand tijd vertrokken. Of jij en ik ze nou wel of niet mogen doet er niet eens toe, het waren wel stuk voor stuk figuren waar hele COS reeksen over vol geschreven werden.
Als daarnaast de afgelopen dagen, met wegdraaien van eenvoudige gesprekken en volle focus op kaarten en biljarten als voorproefje voor de komende maanden moet dienen, en dan ook nog de voorspelbaarheid van de opdrachten (verdien als geld op is, eli eind van de maand (behalve januari)), snap ik wel dat mensen nu roepen dat ze er klaar mee zijn.
Zo hoorde ik hem wel praten vanmorgenquote:Op maandag 3 april 2023 11:16 schreef greysbones het volgende:
En ik voorspel een tiano die met hen mee gaat stemmen
Mits er deze week een eliminatie komt
Op welke stream is dat? Zie ze alleen binnen. Babs met Moraima en Sport streams.quote:
Ze denkt vast dat ze een crimineel tot een brave burger om kan vormen.quote:Op maandag 3 april 2023 11:17 schreef Monique___ het volgende:
babette wilde heeeel graag met een gevangene schrijven...
lijkt haar heeel leuk
haar mamsie vond dat raar
'is toch egg leuk'
Die heeft zijn mond vol van mensen die anderen een mes in de rug steken maar hij is zelf degene die vanaf het begin daar mee bezig wasquote:
Dit iddquote:Op maandag 3 april 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen zijn dat een vertrek van Jeff voor sommigen de druppel is?
Met Jeff zijn er 4 spraakmakende figuren in een maand tijd vertrokken. Of jij en ik ze nou wel of niet mogen doet er niet eens toe, het waren wel stuk voor stuk figuren waar hele COS reeksen over vol geschreven werden.
Als daarnaast de afgelopen dagen, met wegdraaien van eenvoudige gesprekken en volle focus op kaarten en biljarten als voorproefje voor de komende maanden moet dienen, en dan ook nog de voorspelbaarheid van de opdrachten (verdien als geld op is, eli eind van de maand (behalve januari)), snap ik wel dat mensen nu roepen dat ze er klaar mee zijn.
Was heel even in beeld net.quote:Op maandag 3 april 2023 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Op welke stream is dat? Zie ze alleen binnen. Babs met Moraima en Sport streams.
Of uh.. nat slipje van crimineelquote:Op maandag 3 april 2023 11:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze denkt vast dat ze een crimineel tot een brave burger om kan vormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |