Bedankt voor de uitleg!quote:Op maandag 3 april 2023 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben best een heftige week achter de rug waarin veel gebeurd is. Afgelopen vrijdag was een hele leuke streamdag
Nu heeft een bewoner aangegeven weg te willen en er staat een nominatie aan te komen, als dat nog doorgaaat omdat er de laatste twee weken al die mensen zijn vertrokken.
En er gaat woensdag een manager van de maand verkiezing plaatsvinden, die anders loopt dan anders
Ik begon mij al zorgen te makenquote:
Dat denk ik ook. Hij is redelijk stellig dat hij wil vertrekken.quote:
Ik zou hem liever er in hebben jaquote:Op maandag 3 april 2023 11:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
schijnt wel bewogen persoonlijkheid te zijn
moet erin blijven
Die is niet van Eunicequote:Op maandag 3 april 2023 11:12 schreef Harry het volgende:
Rupert drinkt de ongezoete Soya van Eunice.
niet vandaagquote:Op maandag 3 april 2023 11:12 schreef Flow3r het volgende:
Schiet nou maar eens op met die eliminatie
Die komt er niet meer.quote:Op maandag 3 april 2023 11:12 schreef Flow3r het volgende:
Schiet nou maar eens op met die eliminatie
Het is echt geen leuk persoon hoor. ALs hij het op zij nukken heeft brand hij mensen tot op het bot af en gaat te keer als een idiootquote:Op maandag 3 april 2023 11:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
schijnt wel bewogen persoonlijkheid te zijn
moet erin blijven
Afleveringen kijkenquote:Op maandag 3 april 2023 11:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg!
Zal de SV eens gaan doorspitten.. Kom ik er beter in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nummer 4 gaat vandaag of morgenquote:Op maandag 3 april 2023 11:13 schreef tonja het volgende:
Het zou me niets verbazen als ze deze maand de eliminatie overslaan. Er zijn er net 3 onvoorzien opgerot.
Dat zou mij ook niet verbazenquote:Op maandag 3 april 2023 11:13 schreef tonja het volgende:
Het zou me niets verbazen als ze deze maand de eliminatie overslaan. Er zijn er net 3 onvoorzien opgerot.
pcies.quote:Op maandag 3 april 2023 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
En nummer 4 gaat vandaag of morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |