Oh ja, nagels... Ik was mijn teennagels aan het knippenquote:Op maandag 3 april 2023 11:34 schreef pingu66 het volgende:
Zit je net gezellig nagels te doen en te kletsen (Wen en Janet)
Komt Esther er tussen naaien
Febo maakt er weer een vaag spelletje van.quote:
Ik verwacht ook dat ze dit moeten zeggen van de FEBOquote:Op maandag 3 april 2023 11:34 schreef engine het volgende:
[..]
Febo maakt er weer een vaag spelletje van.
Het speelt momenteel heel erg en is commentaar op streamsquote:Op maandag 3 april 2023 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan er een apart topic komen voor iedereen die welles-nietus wil doen over het vertrek van Jeff?
Huub is nog steeds format-bewaker (voor ITV) en vliegt de hele wereld rond, nu doet hij Love Island Frankrijk.quote:Op maandag 3 april 2023 11:36 schreef pingu66 het volgende:
Ik zie Jeff nog wel een baan bij Talpa krijgen....net zoals Huup destijds.
loop jij zo ver voor?quote:Op maandag 3 april 2023 11:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Huub is nog steeds format-bewaker (voor ITV) en vliegt de hele wereld rond, nu doet hij Love Island Frankrijk.
Babs leest mee??quote:Op maandag 3 april 2023 11:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Huub is nog steeds format-bewaker (voor ITV) en vliegt de hele wereld rond, nu doet hij Love Island Frankrijk.
Waarom nietquote:Op maandag 3 april 2023 11:39 schreef woxxel het volgende:
met kans op 8 ton.. 1 op 18 , dat laat toch niemand vrijwillig los
Lees het ook maar, Van The Voice wisten we al, maar Huub is veelzijdig.quote:Op maandag 3 april 2023 11:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
loop jij zo ver voor?
hoor het nu pas over Huub
Ja vrijdagnachtquote:
-knip-quote:Op maandag 3 april 2023 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja vrijdagnacht
En de FEBO heeft tegen Jeff gezegd dat hij dan vandaag ingaat
Dat mag niet in het weekend. Vandaag zou hij hem dan moeten aanvragen en dan kan hij morgen eventueel weg...of niet....quote:Op maandag 3 april 2023 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja vrijdagnacht
En de FEBO heeft tegen Jeff gezegd dat hij dan vandaag ingaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |