Zolang de tv afleveringen voldoende kijkers opleveren dan is dat voor hun voldoende denk ik.quote:Op maandag 3 april 2023 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen zijn dat een vertrek van Jeff voor sommigen de druppel is?
Met Jeff zijn er 4 spraakmakende figuren in een maand tijd vertrokken. Of jij en ik ze nou wel of niet mogen doet er niet eens toe, het waren wel stuk voor stuk figuren waar hele COS reeksen over vol geschreven werden.
Als daarnaast de afgelopen dagen, met wegdraaien van eenvoudige gesprekken en volle focus op kaarten en biljarten als voorproefje voor de komende maanden moet dienen, en dan ook nog de voorspelbaarheid van de opdrachten (verdien als geld op is, eli eind van de maand (behalve januari)), snap ik wel dat mensen nu roepen dat ze er klaar mee zijn.
Ik ook niet , Erik denkt dat hij een Janet is ,maar verre vanquote:Op maandag 3 april 2023 11:28 schreef pingu66 het volgende:
Ik zie Erik echt niet alleen door bijv. Thailand reizen. Nog niet misschien.
Nietus..quote:Op maandag 3 april 2023 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan er een apart topic komen voor iedereen die welles-nietus wil doen over het vertrek van Jeff?
Nee leidinggevende van een hoveniersbedrijfquote:
Ik had niet anders verwacht. Blaffende honden bijten niet.quote:Op maandag 3 april 2023 11:29 schreef Verida het volgende:
Die ontzettend grote mond van Jeff over weggaan wanneer hij wilde, zou zo over het hek klimmen etc is ook een beetje een wassen neus.
hij blijft braaf zitten wachten tot de febo hem toestemming geeft.
Eigenlijk zijn veel aangekondigde acties van jeff een hoop grootspraak gebleken.
( al het hout verzagen, evenementen dwarsbomen, eten opeten, enz. enz. Uiteindelijk heeft hij niets van dit alles gedaan en heeft braaf meegedaan aan alle dingen)
Ik heb niet anders begrepen, dat hij zijn eigen bedrijf heeft gehad.quote:Op maandag 3 april 2023 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee leidinggevende van een hoveniersbedrijf
Hoofd schoffel en harken brigadequote:Op maandag 3 april 2023 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee leidinggevende van een hoveniersbedrijf
Inderdaad, hij is ook helemaal niet flexibelquote:Op maandag 3 april 2023 11:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook niet , Erik denkt dat hij een Janet is ,maar verre van
Heb het idee dat ze na dit avontuur allemaal een baan moeten zoeken.quote:Op maandag 3 april 2023 11:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Had, denk ik. Ik hoorde hem zeggen dat ie een baan ging zoeken als ie eruit was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |