Ik zou ramp gek worden van haarquote:
Ik had er binnen het uur ruzie meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Walgelijkquote:Op maandag 3 april 2023 13:54 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy: "En dan legt ie het midden in de loods, nasty"
Kenzy: "You stealing my kussen?"
Kennelijk 'oneenigheid' over dat kussen
Isaac: "Nou deze heb ik al 3 dagen"
Kenzy: "Maar wil jij dan niet die van Wanda nemen dat ik dan mijn kussen terug krijg?"
Isaac: "Als jij denkt dat deze van jou is en daar beter op slaapt vind ik het best"
Tegen iemand anders zegt ze net dat dat kussen van Wanda onder vlekken zit
Geen mens die het weet. Misschien zijzelf ook niet maar kan ze er zo lekker over klagenquote:Op maandag 3 april 2023 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die kan enorm snurken![]()
Maar Esther kon niet slapen vanwege gesnurk op K2? Of om andere redenen?
Dit is een soort van euforiebezigheid van die gast. Hij is er altijd als de kippen bij als er weer bed leeg is om die te verwijderen. Volgens mij is hij nu zo happy dat die kamer leeg is, dat hij hem aanveegt. Lekker weer mensen weg.quote:Op maandag 3 april 2023 13:50 schreef greysbones het volgende:
Erik staat K3 te vegen
Ik zou zeggen
Doe het lekker zelf
Ik snap wel dat ze die niet meer mogen gebruikenquote:
Ik ookquote:Op maandag 3 april 2023 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze die niet meer mogen gebruiken
Hij ruimt graag opquote:Op maandag 3 april 2023 13:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Geen mens die het weet. Misschien zijzelf ook niet maar kan ze er zo lekker over klagen
[..]
Dit is een soort van euforiebezigheid van die gast. Hij is er altijd als de kippen bij als er weer bed leeg is om die te verwijderen. Volgens mij is hij nu zo happy dat die kamer leeg is, dat hij hem aanveegt. Lekker weer mensen weg.
Moerdijk Als in mosterd ?quote:Op maandag 3 april 2023 14:01 schreef pingu66 het volgende:
Volgens JW is mayonaise ei ( met een btje moerdijk en een beetje olie.)
Moerdijk zit er zeker niet in...quote:Op maandag 3 april 2023 14:01 schreef pingu66 het volgende:
Volgens JW is mayonaise ei ( met een btje moerdijk en een beetje olie.)
Wat ik heb gelezen welquote:Op maandag 3 april 2023 14:02 schreef xdiashalizx het volgende:
Is Eunice voor de liefde uit Mexico naar Nederland gekomen?
Werd eens tijdquote:Op maandag 3 april 2023 14:02 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat JW vanaf vandaag elke simpele taal fout (denk vaak eerder een verspreking) die Eunice maakt corrigeren?
Heb hem dat al die maanden nog nooit horen doen en dan vandaag ineens een paar keerquote:
Wel zo netjesquote:Op maandag 3 april 2023 14:04 schreef Harry het volgende:
Erik ruimt achtergebleven spulletjes van Kim op.
Zoe: wat is dat dan ???
Erik: dat laat ik aan Jeffrey zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |