quote:Op maandag 3 april 2023 13:47 schreef Charmian het volgende:
Esther op k1 met hoestende moraima...prettige wedstrijd met slapen esther

Esther is toch doofquote:Op maandag 3 april 2023 13:47 schreef Charmian het volgende:

Ik hoop dat rupi en imi een liefdes sessie doen vanavondquote:Op maandag 3 april 2023 13:47 schreef Charmian het volgende:

quote:Op maandag 3 april 2023 13:47 schreef Charmian het volgende:

OMGquote:Op maandag 3 april 2023 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy kan er anders ook wat van met dat grappig bedoelde engels er steeds tussen door...
"Somebody stole mijn kussen"
Kan me laatst na haar aanvaringen met Rupert en Moraima ook "I am net very hard uitgekafferd" nog herinneren.

Yep. Het schijnt een teringherrie te zijn daar elke nacht.quote:Op maandag 3 april 2023 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]En Ima schijnt ook te snurken als 12 paarden en een zeehond in 1 hoor ik net van JW

Die kan enorm snurkenquote:Op maandag 3 april 2023 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]En Ima schijnt ook te snurken als 12 paarden en een zeehond in 1 hoor ik net van JW

quote:Op maandag 3 april 2023 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy kan er anders ook wat van met dat grappig bedoelde engels er steeds tussen door...
"Somebody stole mijn kussen"
Kan me laatst na haar aanvaringen met Rupert en Moraima ook "I am net very hard uitgekafferd" nog herinneren.

Geen mens die het weet. Misschien zijzelf ook niet maar kan ze er zo lekker over klagenquote:Op maandag 3 april 2023 13:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die kan enorm snurken![]()
Maar Esther kon niet slapen vanwege gesnurk op K2? Of om andere redenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |