De helft van wat hier gepost wordt weten we niet zekerquote:
En toch werkt dat niet zo bij voetbal, want je kunt niet in iemands hoofd kijken. Uiteindelijk wordt een rode kaart uitgedeeld op basis van de feiten.quote:Op maandag 3 april 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik wil het incident van Jeff en Marciano met voetballers vergelijken.
Wat was de intentie van Marciano? Aan de kant duwen of echt van de trap af duwen?
Bij voetbal krijgt een speler een rode kaart, als hij niet de intentie had de bal te spelen, maar de benen van zijn tegenstander. Ook al heeft die tegenstander geen gebroken been of zware blessure.
En dat wordt dan ook vaak zo benoemdquote:Op maandag 3 april 2023 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De helft van wat hier gepost wordt weten we niet zeker
Vergeet niet dat Kim er dan ook met rood uit gemoeten had.quote:Op maandag 3 april 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik wil het incident van Jeff en Marciano met voetballers vergelijken.
Wat was de intentie van Marciano? Aan de kant duwen of echt van de trap af duwen?
Bij voetbal krijgt een speler een rode kaart, als hij niet de intentie had de bal te spelen, maar de benen van zijn tegenstander. Ook al heeft die tegenstander geen gebroken been of zware blessure.
Ook op basis van intentie en de jnvulling van een scheidsrechterquote:Op maandag 3 april 2023 13:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En toch werkt dat niet zo bij voetbal, want je kunt niet in iemands hoofd kijken. Uiteindelijk wordt een rode kaart uitgedeeld op basis van de feiten.
Dat is dus ook zo mooi, heeft ie al een paar keer eerder gedaan, iets voor eunice gehaald of gemaakt, voor esther nog niet volgens mij. Die loopt heel de dag voor hem. Ik vind het allemaal maar raar, wel prima vermaak.quote:Op maandag 3 april 2023 13:35 schreef Deisyy het volgende:
JW gaat een boterham voor Eunice maken, geroosterd met boter en suiker, instrueert ze hem.
Esther, zie je dit
Lovin' it!quote:Op maandag 3 april 2023 13:35 schreef Flow3r het volgende:
Komt nog wel gezeik van die kamerwissel
Kenzy en Marciano willen altijd vroeg slapen
Zoe en Babette zijn altijd laat
Ald de bal allang weg is en je trapt iemand tegen de schenen, enkel of wat ook, dan had hij niet de intentie de bal te spelen en zo wordt het dan beoordeeld.quote:Op maandag 3 april 2023 13:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En toch werkt dat niet zo bij voetbal, want je kunt niet in iemands hoofd kijken. Uiteindelijk wordt een rode kaart uitgedeeld op basis van de feiten.
Het maakt hem niet uitquote:Op maandag 3 april 2023 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
Want esther slaapt niet goed en bij hun is het onrustig of zo zegt jw dus vind hij esther zielig dat ze toch op die kamer komt, zo begrijp ik het.
Zeg er dan wat van ouwe slappe zak.
Waarom zou hij? Die freak doet het haarzelf aan.quote:Op maandag 3 april 2023 13:40 schreef ChocoFan het volgende:
Want esther slaapt niet goed en bij hun is het onrustig of zo zegt jw dus vind hij esther zielig dat ze toch op die kamer komt, zo begrijp ik het.
Zeg er dan wat van ouwe slappe zak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |