De medaille heeft Rupert vlak ervoor uit de vuilnisbak gehaald.quote:Op maandag 3 april 2023 14:16 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Rupert geeft Erik een medaille. Voor 'de beste conciėrge van de eeuw' zegt ie
Net ook Janet maar die heeft er al eenquote:Op maandag 3 april 2023 14:16 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Rupert geeft Erik een medaille. Voor 'de beste conciėrge van de eeuw' zegt ie
quote:Op maandag 3 april 2023 14:16 schreef Harry het volgende:
[..]
De medaille heeft Rupert vlak ervoor uit de vuilnisbak gehaald.
Nee logischquote:Op maandag 3 april 2023 14:18 schreef freaky40 het volgende:
K3 naar de knoppen. Ze mogen daar niets meer mee doen...apart.
SPOILER: dus..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 3 april 2023 14:19 schreef KinKiJan het volgende:
JW: "Die kun je niet till'n, is veel te zwaar"
Ook niet met een paar man?
JW: "Gaat 'm nie word'n, krij je nie voor mekaar"Mooi hčSPOILER: dus..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Eunice zei net buiten al dat Jeff af zou wachten wat de kaarten zeiden.quote:Op maandag 3 april 2023 14:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan Alicia niet even pendelen wat Jeff gaat doen, blijven of naar huis? Of iemand hier?
Echt een nare bitchquote:Op maandag 3 april 2023 14:24 schreef greysbones het volgende:
Kenzi die zo lui is als een luiaard staat anderen te commanderen iets mee te nemen omdat ze anders met lege handen lopen
Denk ik welquote:Op maandag 3 april 2023 14:24 schreef Puzzie het volgende:
Er komt een dag dat Kenzy die vrouw de huid vol gaat schelden
Esther?
Ze staat af te wassen/drogen en vraagt gewoon of Esther wat kopjes mee wil nemen die die kant al op loopt en Esther weigert. Je kan ook alles negatief uitleggen. Wat ik overigens best begrijp als je een hekel aan iemand hebt maar dit is wat overtrokken, vind ik.quote:Op maandag 3 april 2023 14:24 schreef greysbones het volgende:
Kenzi die zo lui is als een luiaard staat anderen te commanderen iets mee te nemen omdat ze anders met lege handen lopen
Nee, ze leest alleen de betekenis van de kaarten, dat zijn +/- 5 verschillende per kaart.. grote bullshit dusquote:Op maandag 3 april 2023 14:25 schreef pingu66 het volgende:
Is Babet nu één keer Tarotkaarten legster geworden?
Is best leuk hoorquote:Op maandag 3 april 2023 14:25 schreef pingu66 het volgende:
Is Babet nu één keer Tarotkaarten legster geworden?
-laat het modereren maar aan de ons over.quote:Op maandag 3 april 2023 14:27 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ze staat af te wassen/drogen en vraagt gewoon of Esther wat kopjes mee wil nemen die die kant al op loopt en Esther weigert. Je kan ook alles negatief uitleggen. Wat ik overigens best begrijp als je een hekel aan iemand hebt maar dit is wat overtrokken, vind ik.
Ja prima, en ik ben het niet eens met dit commentaar van jou. Gaat nog steeds over de streams.quote:
Nee je neemt aan dat ik een hekel aan haar hebquote:Op maandag 3 april 2023 14:28 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja prima, en ik ben het niet eens met dit commentaar van jou. Gaat nog steeds over de streams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |