@GGMM en ik zijn hier ook erg blij meequote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met The Last of Us bezig @:Scrummie
Mijn vrienden zijn er tegelijk met mij aan begonnen, dus we lopen lekker gelijk. Mooi, hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:14 schreef Sked het volgende:
[..]
@:GGMM en ik zijn hier ook erg blij mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het erg schattig.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn er tegelijk met mij aan begonnen, dus we lopen lekker gelijk. Mooi, hoor.
Vannacht gerouwd om Bill en Frank.
Schattiger dan een knuffel op de eerste date?quote:
Ah, die reacties heb ik gelukkig niet meegepikt.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vond het erg schattig.
Helaas heeft de homohatende bevolking daar geen boodschap aan
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Intussen word ik snoeihard getrolld door RDR2Ik moet voor een hunting request een perfect Baltimore Oriole carcass te pakken krijgen (3 sterren dus), en volgens een paar figuren op reddit spawnt dat vogeltje elke ochtend op een bepaald bruggetje. Wat ze zeggen klopt helemaal, maar telkens wanneer ik het kreng in het visier krijg komt er een NPC te paard langsrijden waardoor 'ie wegvliegt
Kamp opslaan, slapen en volgende ochtend nog eens proberen heeft geen nut, save reloaden ook niet, maar ik blijf stijfkoppig doorgaan tot ik die klotevogel heb.
Hangt er vanaf of ik bij die knuffel betrokken benquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schattiger dan een knuffel op de eerste date?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja jij kwam er laatst mee. Vandaar dit opgeworpen balletje.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of ik bij die knuffel betrokken ben
Bill en Frank waren wel wat verder dan een knuffel.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja jij kwam er laatst mee. Vandaar dit opgeworpen balletje.
Nu ontwijk je m’n vraag.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Bill en Frank waren wel wat verder dan een knuffel.
Waarom moet jij mijn moodswings altijd belachelijk maken?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij jeuk aan je klauwen kreeg van Kendrick
Pizza besteld.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
@KnutdeIJsbeer en ik zijn meer fan van Charlotte. Nee, niet die @char @Drizztquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Misschien kan Charlene je verder helpen.
spaghettiquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Wat zal jij lekker slapen vannacht.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:41 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van forumgebruiker @:Littlerabbit
We bestempelen deze dag als geslaagd
Beest.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lekker een avondje knallen op werk en ongetwijfeld pas om 05:00 slapen.
Schnitzel.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zodra jij over je penis praat ben ik niet meer te houden.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:41 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van forumgebruiker @:Littlerabbit
We bestempelen deze dag als geslaagd
🧐🤨quote:
Lekker. Wat zit er op de pizza?quote:
Konijn komt meteen tot leven.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra jij over je penis praat ben ik niet meer te houden.
Ah.quote:
Penisje hé. Laten we dat wormpje niet teveel waarde toedichten (behoudens dat ie moddertjevet is)quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra jij over je penis praat ben ik niet meer te houden.
Hier zit een goede grap inquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Penisje hé. Laten we dat wormpje niet teveel waarde toedichten (behoudens dat ie moddertjevet is)
Je bent zelf een aanradertjequote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
Prei a la crème met een filetlapje. Aanradertje
Niet echt maar weer een week overleefd.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Konijn komt meteen tot leven.
Weer een beetje vol energie?
Je kan er weer eentje afvinken maat.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt maar weer een week overleefd.
Jij ook?
Ik ben ook wel blij dat het weekend is.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt maar weer een week overleefd.
Jij ook?
FAKE NEWSquote:
Wat is moodswingquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:37 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waarom moet jij mijn moodswings altijd belachelijk maken?
\quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:39 schreef tong80 het volgende:
Ik ga even liggen.
Maar hang me er niet aan op.\
Jezus.
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
JUI / Ik ben een rocker, maar Armin is God......!
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet geklikt is een dag net briljant geleefd.quote:
Erg leuk topic maatquote:Op vrijdag 31 maart 2023 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels was ik maar zo intelligent om dit soort dingen te ontdekken en te zien [ twitter ]
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels was ik maar zo intelligent om dit soort dingen te ontdekken en te zien [ twitter ]
Ik heb Ingrid ook even op subtiele wijze op de hoogte gesteld.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Heel goedquote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb Ingrid ook even op subtiele wijze op de hoogte gesteld.
Remco lijkt mij niet de leukste op feestjes en partijen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel goed
[ twitter ]
Remco zijn zwartgalligheid waardeer ik ook zeer
Ik heb hem gelijk even aangepakt.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Remco lijkt mij niet de leukste op feestjes en partijen.
Kibbeling.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beetje laat, maar we gaan bammetjes eten, boys.
Zonder eten naar bed vanavond neem ik aan?quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:17 schreef onlogisch het volgende:
8-4 verloren.
Onlo jr 1 assist en 1 wereldgoal.
Toch werden de eerste witte zakdoekjes getoond.
Klem onderaan in de hogere klasse.
@:Lange_Lans
@:Caland
@:maxi-mus
Hoe ga je dit omdraaien?quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:17 schreef onlogisch het volgende:
8-4 verloren.
Gewoon keiharde degradatie dus. Te weinig kwaliteit. Doet een andere coach niet beter.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:17 schreef onlogisch het volgende:
8-4 verloren.
Ik denk dat hij de #Tankbaan nog steeds mist.quote:
Hier wat ideeën, anders zou ik Co Adriaanse eens bellen. https://www.nieuwsblad.be/cnt/ghg22s00gquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:17 schreef onlogisch het volgende:
8-4 verloren.
Je lult tegen een muur lieve Tong. FOK! is niet dood.quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:14 schreef tong80 het volgende:
Ik ga tijdens m'n middagdutje, even liggen dromen over de vrouw van m'n leven. Als dekhengst is het lot de nachtmerrie bestierd.
Herman.
Koekoekquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je bent gewoon niet relevant.
Dus rot op met je kut stukjes.
Hoe ben je onder de lakens?quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je lult tegen een muur lieve Tong. FOK! is niet dood.Gewoon even afwezig.
Het blijft vreemd, dat er zo weinig mooie vrouwen niet in katzwijm liggen. Terwijl ik poeslief ben. Tevens gruwelijk bescheiden. Tot morgen. Koester je hoofdkussen.
Herman.
Pad Thai met loempia’squote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Vies varken.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik denk dat ik zuurkool stamppot ga makenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twee vegadeluxeburgers, snijbonen en appelmoesquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga even liggen. Mocht er een vrouw, eventueel lekker wijf, behoefte hebben aan lichaamswarmte. Schuif aan. Zou ik willen zeggen. Instoppen op vrijwillige basis. Dat er geen misverstand ontstaat. Binnen het dekbed gebeuren.quote:
Je krengt m'n kwetsbare ziel. Het feit dat je minder bedeeld bent, qua water in je hoofd compenseert dan wel weer.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je bent gewoon niet relevant.
Dus rot op met je kut stukjes.
Erg mooiquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga even liggen. Mocht er een vrouw, eventueel lekker wijf, behoefte hebben aan lichaamswarmte. Schuif aan. Zou ik willen zeggen. Instoppen op vrijwillige basis. Dat er geen misverstand ontstaat. Binnen het dekbed gebeuren.
Herman.
Koekoekquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je krengt m'n kwetsbare ziel. Het feit dat je minder bedeeld bent, qua water in je hoofd compenseert dan wel weer.
Spaghetti aglio e olio. (Met Parmezaanse en peterselie.)quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
wanneer samen etenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spaghetti aglio e olio. (Met Parmezaanse en peterselie.)
Mosterdsoep, gebakken vissie en een broodje haring.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
lekkere 'burger'quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Twee vegadeluxeburgers, snijbonen en appelmoes
Ik pak uit.
ik heb zalm gekocht bij de visboer op de marktgodquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik ben tegen vega etenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lekkere 'burger'
Ingrediënten: gerehydrateerd plantaardig eiwit (49% soja, 13% tarwe), gedroogde ui, water, plantaardige olie (raap, zonnebloem [in wisselende verhoudingen]), scharrelei-eiwitpoeder, gebufferd azijn (conserverend ingrediënt), specerijen, maltodextrine, gistextract, zout, gerstemoutextract, kruiden, erwtenvezel, erwtenzetmeel, stabilisator (methylcellulose [E461], guarpitmeel [E412]), natuurlijke aroma's, ijzer, vitamine B12.
Waarvan toegevoegde suikers 1.0g per 100 gram en waarvan toegevoegd zout 0.83g per 100 gram
Eten hoeft niet lekker te zijn maatquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lekkere 'burger'
Ingrediënten: gerehydrateerd plantaardig eiwit (49% soja, 13% tarwe), gedroogde ui, water, plantaardige olie (raap, zonnebloem [in wisselende verhoudingen]), scharrelei-eiwitpoeder, gebufferd azijn (conserverend ingrediënt), specerijen, maltodextrine, gistextract, zout, gerstemoutextract, kruiden, erwtenvezel, erwtenzetmeel, stabilisator (methylcellulose [E461], guarpitmeel [E412]), natuurlijke aroma's, ijzer, vitamine B12.
Waarvan toegevoegde suikers 1.0g per 100 gram en waarvan toegevoegd zout 0.83g per 100 gram
wie ben jij eigenlijkquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Eten hoeft niet lekker te zijn maat
Beetje jammer van die scharrelei-eiwitpoeder
ik nietquote:
ik had in Marokko tajine gegetenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik niet
snapt alleen niet waarom je al die troep in de vorm van een burger moet persen
heel veel lekkere gerechten zonder ckipstuckjes of dat soort spul
ken ik nietquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had in Marokko tajine gegeten
ook lekker trouwens
Smaak is subjectiefquote:
hahaha jij bent echt domquote:
Lekker goedkope tickets las ikquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik ben morgen op het kasteel
Sp-er-ma @:haags
75 voor tickets waar bijna niet aan te komen is vind ik in deze fase van het seizoen best te doenquote:
In Marokko is ook eigenlijk alles wel lekker.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had in Marokko tajine gegeten
ook lekker trouwens
ja ook mooie vrouwenquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In Marokko is ook eigenlijk alles wel lekker.
zit straks dichtbij marrokkoquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahaha jij bent echt dom
ga je maar weer lekker met bitcoins bezig houden domme koe
ga je naar Mauritaniëquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zit straks dichtbij marrokko
dus misschien ga ik wel even langs
Oh ben jij er zo éénquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In Marokko is ook eigenlijk alles wel lekker.
Je klinkt een beetje moe de laatste tijd.quote:
Ik zit weer in een fase dat ik drie dagen in de week mijn kop eraf aan het zuipen ben, dat trek ik toch steeds minderquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje moe de laatste tijd.
Hopelijk krijgen we morgen weer energie van de overwinning.
er waren ook mensen tijdens de laatste ijstijdquote:
Ze kregen net isolatieglas zag ik, dan zal het allemaal wel prima te doen zijn daar.quote:
Nog 4 dagen erbij, even doorzetten, ik denk dat je het redt!quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit weer in een fase dat ik drie dagen in de week mijn kop eraf aan het zuipen ben, dat trek ik toch steeds minder
Herman worden
daar gaan al die consultants naartoe van big 4, MBB, Accenturequote:Op zaterdag 1 april 2023 18:07 schreef Caland het volgende:
Ik was gisteren in de blauwe engel @:kingroland
Veel mensen die bij de big 4 werken
Ik zat afgelopen maand weer in een Hermanperiodequote:Op zaterdag 1 april 2023 18:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog 4 dagen erbij, even doorzetten, ik denk dat je het redt!
moet kunnen op zijn tijdquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen maand weer in een Hermanperiode
morgen weer kerk voor mij dus ik sta dan gewoon opquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:12 schreef onlogisch het volgende:
Wat een stel zwakkelingen zijn jullie toch.
Prima tent welquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
daar gaan al die consultants naartoe van big 4, MBB, Accenture
Wat drink je dan?quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen maand weer in een Hermanperiode
als ik stress heb pak ik wel snel de flesquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet kunnen op zijn tijd
de kunst is het niet door te trekken naar jaren
Spreek je dan ook of ben je meer van het luisteren?quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
morgen weer kerk voor mij dus ik sta dan gewoon op
ik ga vandaag wel leidse
luisterenquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spreek je dan ook of ben je meer van het luisteren?
Aldus de ultieme FOK! maagd.quote:
Is ze al zwangerquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vandaag weer geneukt met mijn vriendin dommerd
Wat kost zo'n gemiddelde opblaaspop nou tegenwoordig ? Buiten de aftrekpost.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vandaag weer geneukt met mijn vriendin dommerd
waaromquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik stress heb pak ik wel snel de fles
sinds wanneer doe je eigenlijk zo onaardig tegen mijquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat kost zo'n gemiddelde opblaaspop nou tegenwoordig ? Buiten de aftrekpost.
Dan is ook het voordeel van een vriendin hebben wel een beetje weg makkerquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is ook het voordeel van een vriendin hebben wel een beetje weg makker
hangt er ook een beetje vanaf wat voor type persoon je er van wordtquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet kunnen op zijn tijd
de kunst is het niet door te trekken naar jaren
Wat een oplawaai.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:12 schreef onlogisch het volgende:
Wat een stel zwakkelingen zijn jullie toch.
ik hoef geen kindquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is ook het voordeel van een vriendin hebben wel een beetje weg makker
Gewoon insecten eten maatquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lekkere 'burger'
jemigquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hadden jouw ouders die mentaliteit maar gehad. Wat jammer zeg
Dit was nooit op de bal.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hadden jouw ouders die mentaliteit maar gehad. Wat jammer zeg
ik zou met vrienden gaan zitten maar heb mij ziek gemeldquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
gebbetje makker.
Wat brengt het weekend voor jou?
ik weet wel hoe ik daar van af komquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
Hoop spanning voor morgen te merken hier.
Ik gok een kinderfilm.quote:
2001: A Space Odysseyquote:
Komt goed.quote:
Duurt 2 uur en 19 min. Dus geen idee maat.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je dan wel op tijd terug voor de nederlaag van PSV?
Fout!quote:
met je vriendin?quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje voetbal, beetje sporten, beetje fokken. Niks fancy's.
Het is voor hem erg jammer dat je niet slapend rijk kunt worden.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:08 schreef Tjacka het volgende:
ik ga Agnus steak eten met aardappelen en champignons en broccoli
dat kan jij niet betalen @:tong80
*Zuipendquote:Op zaterdag 1 april 2023 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is voor hem erg jammer dat je niet slapend rijk kunt worden.
PSV gaat straks voor Thijs spelen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je dan wel op tijd terug voor de nederlaag van PSV?
De film is inmiddels 23 minuten bezig en er is nog geen woord gesproken! Beetje apart.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ik ben benieuwd of @:Onlogisch straks in kamp @:GGMM zit, of in kamp @:Scrummie
Pffff, lastig. Ik denk een grensgevalletje.quote:
@GGMM zal dan wel gelijk gaan krijgen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De film is inmiddels 23 minuten bezig en er is nog geen woord gesproken! Beetje apart.
Als het nog kan boeien na 23 minuten zonder dat er een woord gesproken is het per definitie een topfilm.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:GGMM zal dan wel gelijk gaan krijgen.
Ik ga volgende week voor het eerst naar NEC - Vitesse trouwens, wat kan ik allemaal verwachten?quote:
Ik las dit toch anders. Hij hield het 23 minuten vol, maar het kostte hem moeite om geen baksteen door zijn tv te gooien.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het nog kan boeien na 23 minuten zonder dat er een woord gesproken is het per definitie een topfilm.
Een teringslechte wedstrijd.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga volgende week voor het eerst naar NEC - Vitesse trouwens, wat kan ik allemaal verwachten?
quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga volgende week voor het eerst naar NEC - Vitesse trouwens, wat kan ik allemaal verwachten?
Wel mooi dat ze maar 1 seconde stoppen met juichen, terwijl ze op een instortende tribune staan.quote:
Adrenaline en coke doet rare dingen met mensenquote:Op zaterdag 1 april 2023 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze maar 1 seconde stoppen met juichen, terwijl ze op een instortende tribune staan.
was toch niet echt wat aan de hand met dat stadion?quote:
Ja, alleen de media blies het weer zo heerlijk op als altijdquote:Op zaterdag 1 april 2023 19:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was toch niet echt wat aan de hand met dat stadion?
het was meer de vraag wie er tot het laatst vol kon houden
Gaat de KNVB nog iets doen met dat Abramovic gedoe?quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, alleen de media blies het weer zo heerlijk op als altijd
Het verhaal van destijds was waterdicht van Vitessekant, alleen als blijkt dat er daar toch dingen niet kloppen komen er mogelijk consequenties.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat de KNVB nog iets doen met dat Abramovic gedoe?
quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat de KNVB nog iets doen met dat Abramovic gedoe?
https://www.ad.nl/nederla(...)j-vitesse~a51ed1bab/quote:,Als zou blijken dat de licentiecommissie verkeerd of onjuist is geïnformeerd, kunnen nog sancties worden opgelegd”, stelt een woordvoerder van de KNVB.
lijkt mij een kwestie van tijd tot we gaan kijken naar Rode Bal Vitessequote:Op zaterdag 1 april 2023 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, alleen de media blies het weer zo heerlijk op als altijd
Dat zou ook kunnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las dit toch anders. Hij hield het 23 minuten vol, maar het kostte hem moeite om geen baksteen door zijn tv te gooien.
Jeetje daar ben ik wel heel erg van onder de indrukquote:Op zaterdag 1 april 2023 23:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
@:GGMM begrijpt er weer eens niks van.
Prima film trouwens @:Scrummie @:AFCNiels
@Saind @Doublepainquote:Op zaterdag 1 april 2023 23:50 schreef GGMM het volgende:
The Godfather is ook geen reet aan trouwens
Daar vond ik ook geen hol aan.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:50 schreef GGMM het volgende:
Maar wel beter dan die film met 23 minuten stilte?quote:
Eens.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:50 schreef GGMM het volgende:
Mee eens. Ik kan nooit langer dan 20-25 minuten kijken voordat ik me de tering verveel. Ben volgens mij nog nooit voorbij het moment gekomen waar een fotograaf/filmer wat geld krijgt omdat z'n apparaat vernield werd.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:50 schreef GGMM het volgende:
Die heb ik gelukkig nog nooit gezien. Kijk dan gewoon naar een film met Steven Seagal denk ik dan, dan weet je van tevoren dat je gegarandeerd absolute topkwaliteit voorgeschoteld krijgt!quote:Op zondag 2 april 2023 00:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wel beter dan die film met 23 minuten stilte?
Inb4 "je moet het snappen om het te begrijpen."quote:Op zondag 2 april 2023 00:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wel beter dan die film met 23 minuten stilte?
quote:Op zondag 2 april 2023 01:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Inb4 "je moet het snappen om het te begrijpen."
Uren naar een waardeloze kutfilm kijken om dan te kunnen denken "goh, goh, wat ben ik intelligent"quote:
Woordle6 448 5/6quote:Op zondag 2 april 2023 07:46 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 448 X/6
⬜⬜⬜⬜⬜🟨
⬜⬜🟨🟨🟨⬜
⬜⬜🟨⬜⬜🟨
🟨🟨⬜⬜🟨🟨
⬜🟨🟨⬜🟨🟨
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
Helaas
Fijne zondag!
Ik denk dat Feyenoord dit wel gaat winnen.quote:Op zondag 2 april 2023 07:52 schreef Caland het volgende:
Boys
Tijd voor de enige echte derby van Nederland
Mijn complimenten makkerquote:Op zondag 2 april 2023 08:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Woordle6 448 5/6
🟨⬜⬜⬜⬜🟨
🟨⬜🟩⬜🟨⬜
⬜🟨⬜🟨⬜🟨
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
EUSEDquote:Op zondag 2 april 2023 08:05 schreef AFCNiels het volgende:
12.15 GAE uit, het zou me niks verbazen als daar punten verspeeld gaan worden.
Het is toch best een leuke race?quote:Op zondag 2 april 2023 08:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord dit wel gaat winnen.
F1 racen
Nu wordt het wel leuk ja, ik hoop dat Hamilton hem inhaalt.quote:
Dit wordt nog lastig voor ONZE MAXquote:Op zondag 2 april 2023 08:43 schreef AFCNiels het volgende:
Nu wordt het echt leuk met die rode vlag.
Starten was niet echt zijn ding vandaag.quote:
Dat gun ik @klaasweetalles wel, hij heeft nu al zoveel werk in zijn Hamilton topic gestopt.quote:
Heel F1 krijgt dan nog een zware dg vandaag.quote:Op zondag 2 april 2023 08:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat gun ik @:Klaasweetalles wel, hij heeft nu al zoveel werk in zijn Hamilton topic gestopt.
Volgens mij zag ik hem laatst ergens posten dat hij daar een ban heeft (volkomen onterecht natuurlijk)quote:Op zondag 2 april 2023 08:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel F1 krijgt dan nog een zware dg vandaag.
Dat zal wel uitgedeeld zijn door de meest waardeloze moderator van dit forum.quote:Op zondag 2 april 2023 08:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik hem laatst ergens posten dat hij daar een ban heeft (volkomen onterecht natuurlijk)
@Nattekat?quote:Op zondag 2 april 2023 08:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zal wel uitgedeeld zijn door de meest waardeloze moderator van dit forum.
Ik noem geen namen. Maar ik vind het een ongekende lul
Dit had ik helemaal mis.quote:Op zondag 2 april 2023 08:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord dit wel gaat winnen.
F1 racen
Was toch sowieso best leuk, of kijk je alleen voor de strijd om 1?quote:
Dat boeit me eigenlijk niet zoveel, die Red Bull is toch te snel voor de rest.quote:Op zondag 2 april 2023 09:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Was toch sowieso best leuk, of kijk je alleen voor de strijd om 1?
Sparta doet het wel heel erg leuk dit seizoen, maar ik denk dat ze voor Feyenoord gewoon tekort komen.quote:Op zondag 2 april 2023 09:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Hopelijk zit je met Feyenoord wel goed. Anders geef ik jou mooi de schuld
Welke klasse spelen ze nu?quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:17 schreef onlogisch het volgende:
8-4 verloren.
2e klassequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het. Gaat wel een lastig potje worden. Bij winst kan het niet meer fout. Bij puntverlies eigenlijk ook niet maar dan wordt het toch nog wel een piepklein beetje spannend.quote:Op zondag 2 april 2023 09:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sparta doet het wel heel erg leuk dit seizoen, maar ik denk dat ze voor Feyenoord gewoon tekort komen.
Over 4 uur is PSV onze grootste concurrent.quote:Op zondag 2 april 2023 09:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop het. Gaat wel een lastig potje worden. Bij winst kan het niet meer fout. Bij puntverlies eigenlijk ook niet maar dan wordt het toch nog wel een piepklein beetje spannend.
Fijn dat je voor ons meeduimt.quote:Op zondag 2 april 2023 09:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sparta doet het wel heel erg leuk dit seizoen, maar ik denk dat ze voor Feyenoord gewoon tekort komen.
Eigenlijk kan het niet meer fout, tot op het punt dat ik aan de ene kant hoop dat we ‘pas’ kampioen tegen de Eagles kunnen en ook gaan worden (potje tegen Excelsior mis ik namelijk), maar aan de andere kant ben ik ook ergens nog bang dat we dit volledig gaan weggeven.quote:Op zondag 2 april 2023 09:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop het. Gaat wel een lastig potje worden. Bij winst kan het niet meer fout. Bij puntverlies eigenlijk ook niet maar dan wordt het toch nog wel een piepklein beetje spannend.
quote:Op zondag 2 april 2023 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2e klasse
Volledig weggegeven in het laatste kwart. Gingen met 5-4 achterstand het laatste gedeelte in. In amper 4 minuten tijd 3 goals tegenEn volgens mij hadden ze 2 oudere jongens er tussen lopen. Onlo jr. is veruit de langste van zijn team maar deze jongens waren nog een kop groter dan Jr.
Wij hebben eens met een niet-standaard team 1e klasse gespeeld. Da's niet leuk hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
te hoog of te laag zitten in de jeugdcompetities is echt pure aidsquote:Op zondag 2 april 2023 10:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij hebben eens met een niet-standaard team 1e klasse gespeeld. Da's niet leuk hoor.
Klopt. Daarom is het goed dat ze korte fases houden van een wedstrijd of 8. Daarna word je opnieuw ingedeeld. Er is niks aan om alles me 10- te winnen of te verliezen week in week uit.quote:Op zondag 2 april 2023 10:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
te hoog of te laag zitten in de jeugdcompetities is echt pure aids
quote:Op zondag 2 april 2023 08:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat gun ik @:Klaasweetalles wel, hij heeft nu al zoveel werk in zijn Hamilton topic gestopt.
ze bannen altijd de beste users van die subforaquote:Op zondag 2 april 2023 11:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
Die topic heeft FOK heel veel geld opgeleverd als je naar de views kijkt....
hellaas kan ik er niet meer in ...Ban in formule 1 ...waarom weet ik niet
dit gaat fok alleen maar reclame inkomsten kosten
Ik noem me niet de beste....quote:Op zondag 2 april 2023 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ze bannen altijd de beste users van die subfora
@Nattekat heeft dat met itirium en bitcoinquote:Op zondag 2 april 2023 11:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik noem me niet de beste....
alleen geen idee waarom die ban
als je roept dat ham de beste is gaan bij sommige mods de ogen op zwart ofzo
@Nattekat heeft dat ook mte hamquote:Op zondag 2 april 2023 11:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:nattekat heeft dat met itirium en bitcoin
@:wereldgozer
@:onlogisch
gaan jullie Sparta KAPOT makenquote:Op zondag 2 april 2023 11:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
@:nattekat heeft dat ook mte ham
gohquote:Op zondag 2 april 2023 11:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
@:nattekat heeft dat ook mte ham
ja we gaan ze KAPOET makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |