quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is ook het voordeel van een vriendin hebben wel een beetje weg makker
hangt er ook een beetje vanaf wat voor type persoon je er van wordtquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet kunnen op zijn tijd
de kunst is het niet door te trekken naar jaren
Wat een oplawaai.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:12 schreef onlogisch het volgende:
Wat een stel zwakkelingen zijn jullie toch.
ik hoef geen kindquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is ook het voordeel van een vriendin hebben wel een beetje weg makker
Gewoon insecten eten maatquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lekkere 'burger'
Ingrediënten: gerehydrateerd plantaardig eiwit (49% soja, 13% tarwe), gedroogde ui, water, plantaardige olie (raap, zonnebloem [in wisselende verhoudingen]), scharrelei-eiwitpoeder, gebufferd azijn (conserverend ingrediënt), specerijen, maltodextrine, gistextract, zout, gerstemoutextract, kruiden, erwtenvezel, erwtenzetmeel, stabilisator (methylcellulose [E461], guarpitmeel [E412]), natuurlijke aroma's, ijzer, vitamine B12.
Waarvan toegevoegde suikers 1.0g per 100 gram en waarvan toegevoegd zout 0.83g per 100 gram
jemigquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hadden jouw ouders die mentaliteit maar gehad. Wat jammer zeg
Dit was nooit op de bal.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hadden jouw ouders die mentaliteit maar gehad. Wat jammer zeg
ik zou met vrienden gaan zitten maar heb mij ziek gemeldquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
gebbetje makker.
Wat brengt het weekend voor jou?
ik weet wel hoe ik daar van af komquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
Hoop spanning voor morgen te merken hier.
Ik gok een kinderfilm.quote:
2001: A Space Odysseyquote:
Komt goed.quote:
Duurt 2 uur en 19 min. Dus geen idee maat.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je dan wel op tijd terug voor de nederlaag van PSV?
Fout!quote:
met je vriendin?quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje voetbal, beetje sporten, beetje fokken. Niks fancy's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |