Nog 4 dagen erbij, even doorzetten, ik denk dat je het redt!quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit weer in een fase dat ik drie dagen in de week mijn kop eraf aan het zuipen ben, dat trek ik toch steeds minder
Herman worden
daar gaan al die consultants naartoe van big 4, MBB, Accenturequote:Op zaterdag 1 april 2023 18:07 schreef Caland het volgende:
Ik was gisteren in de blauwe engel @:kingroland
Veel mensen die bij de big 4 werken
Ik zat afgelopen maand weer in een Hermanperiodequote:Op zaterdag 1 april 2023 18:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog 4 dagen erbij, even doorzetten, ik denk dat je het redt!
moet kunnen op zijn tijdquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen maand weer in een Hermanperiode
morgen weer kerk voor mij dus ik sta dan gewoon opquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:12 schreef onlogisch het volgende:
Wat een stel zwakkelingen zijn jullie toch.
Prima tent welquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
daar gaan al die consultants naartoe van big 4, MBB, Accenture
Wat drink je dan?quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen maand weer in een Hermanperiode
als ik stress heb pak ik wel snel de flesquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet kunnen op zijn tijd
de kunst is het niet door te trekken naar jaren
Spreek je dan ook of ben je meer van het luisteren?quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
morgen weer kerk voor mij dus ik sta dan gewoon op
ik ga vandaag wel leidse
luisterenquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spreek je dan ook of ben je meer van het luisteren?
Aldus de ultieme FOK! maagd.quote:
Is ze al zwangerquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vandaag weer geneukt met mijn vriendin dommerd
Wat kost zo'n gemiddelde opblaaspop nou tegenwoordig ? Buiten de aftrekpost.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vandaag weer geneukt met mijn vriendin dommerd
waaromquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik stress heb pak ik wel snel de fles
sinds wanneer doe je eigenlijk zo onaardig tegen mijquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat kost zo'n gemiddelde opblaaspop nou tegenwoordig ? Buiten de aftrekpost.
Dan is ook het voordeel van een vriendin hebben wel een beetje weg makkerquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is ook het voordeel van een vriendin hebben wel een beetje weg makker
hangt er ook een beetje vanaf wat voor type persoon je er van wordtquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet kunnen op zijn tijd
de kunst is het niet door te trekken naar jaren
Wat een oplawaai.quote:Op zaterdag 1 april 2023 18:12 schreef onlogisch het volgende:
Wat een stel zwakkelingen zijn jullie toch.
ik hoef geen kindquote:Op zaterdag 1 april 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is ook het voordeel van een vriendin hebben wel een beetje weg makker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |