@GGMM en ik zijn hier ook erg blij meequote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met The Last of Us bezig @:Scrummie
Mijn vrienden zijn er tegelijk met mij aan begonnen, dus we lopen lekker gelijk. Mooi, hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:14 schreef Sked het volgende:
[..]
@:GGMM en ik zijn hier ook erg blij mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het erg schattig.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn vrienden zijn er tegelijk met mij aan begonnen, dus we lopen lekker gelijk. Mooi, hoor.
Vannacht gerouwd om Bill en Frank.
Schattiger dan een knuffel op de eerste date?quote:
Ah, die reacties heb ik gelukkig niet meegepikt.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vond het erg schattig.
Helaas heeft de homohatende bevolking daar geen boodschap aan
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Intussen word ik snoeihard getrolld door RDR2Ik moet voor een hunting request een perfect Baltimore Oriole carcass te pakken krijgen (3 sterren dus), en volgens een paar figuren op reddit spawnt dat vogeltje elke ochtend op een bepaald bruggetje. Wat ze zeggen klopt helemaal, maar telkens wanneer ik het kreng in het visier krijg komt er een NPC te paard langsrijden waardoor 'ie wegvliegt
Kamp opslaan, slapen en volgende ochtend nog eens proberen heeft geen nut, save reloaden ook niet, maar ik blijf stijfkoppig doorgaan tot ik die klotevogel heb.
Hangt er vanaf of ik bij die knuffel betrokken benquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Schattiger dan een knuffel op de eerste date?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja jij kwam er laatst mee. Vandaar dit opgeworpen balletje.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of ik bij die knuffel betrokken ben
Bill en Frank waren wel wat verder dan een knuffel.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja jij kwam er laatst mee. Vandaar dit opgeworpen balletje.
Nu ontwijk je m’n vraag.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Bill en Frank waren wel wat verder dan een knuffel.
Waarom moet jij mijn moodswings altijd belachelijk maken?quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij jeuk aan je klauwen kreeg van Kendrick
Pizza besteld.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
@KnutdeIJsbeer en ik zijn meer fan van Charlotte. Nee, niet die @char @Drizztquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Misschien kan Charlene je verder helpen.
spaghettiquote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Wat zal jij lekker slapen vannacht.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:41 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van forumgebruiker @:Littlerabbit
We bestempelen deze dag als geslaagd
Beest.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lekker een avondje knallen op werk en ongetwijfeld pas om 05:00 slapen.
Schnitzel.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zodra jij over je penis praat ben ik niet meer te houden.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 17:41 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van forumgebruiker @:Littlerabbit
We bestempelen deze dag als geslaagd
🧐🤨quote:
Lekker. Wat zit er op de pizza?quote:
Konijn komt meteen tot leven.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra jij over je penis praat ben ik niet meer te houden.
Ah.quote:
Penisje hé. Laten we dat wormpje niet teveel waarde toedichten (behoudens dat ie moddertjevet is)quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra jij over je penis praat ben ik niet meer te houden.
Hier zit een goede grap inquote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Penisje hé. Laten we dat wormpje niet teveel waarde toedichten (behoudens dat ie moddertjevet is)
Je bent zelf een aanradertjequote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
Prei a la crème met een filetlapje. Aanradertje
Niet echt maar weer een week overleefd.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Konijn komt meteen tot leven.
Weer een beetje vol energie?
Je kan er weer eentje afvinken maat.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt maar weer een week overleefd.
Jij ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |