Kibbeling.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beetje laat, maar we gaan bammetjes eten, boys.
Zonder eten naar bed vanavond neem ik aan?quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:17 schreef onlogisch het volgende:
8-4 verloren.
Onlo jr 1 assist en 1 wereldgoal.
Toch werden de eerste witte zakdoekjes getoond.
Klem onderaan in de hogere klasse.
@:Lange_Lans
@:Caland
@:maxi-mus
Hoe ga je dit omdraaien?quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:17 schreef onlogisch het volgende:
8-4 verloren.
Gewoon keiharde degradatie dus. Te weinig kwaliteit. Doet een andere coach niet beter.quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:17 schreef onlogisch het volgende:
8-4 verloren.
Ik denk dat hij de #Tankbaan nog steeds mist.quote:
Hier wat ideeën, anders zou ik Co Adriaanse eens bellen. https://www.nieuwsblad.be/cnt/ghg22s00gquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:17 schreef onlogisch het volgende:
8-4 verloren.
Je lult tegen een muur lieve Tong. FOK! is niet dood.quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:14 schreef tong80 het volgende:
Ik ga tijdens m'n middagdutje, even liggen dromen over de vrouw van m'n leven. Als dekhengst is het lot de nachtmerrie bestierd.
Herman.
Koekoekquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je bent gewoon niet relevant.
Dus rot op met je kut stukjes.
Hoe ben je onder de lakens?quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je lult tegen een muur lieve Tong. FOK! is niet dood.Gewoon even afwezig.
Het blijft vreemd, dat er zo weinig mooie vrouwen niet in katzwijm liggen. Terwijl ik poeslief ben. Tevens gruwelijk bescheiden. Tot morgen. Koester je hoofdkussen.
Herman.
Pad Thai met loempia’squote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |