Hier wat ideeën, anders zou ik Co Adriaanse eens bellen. https://www.nieuwsblad.be/cnt/ghg22s00gquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:17 schreef onlogisch het volgende:
8-4 verloren.
Onlo jr 1 assist en 1 wereldgoal.
Toch werden de eerste witte zakdoekjes getoond.
Klem onderaan in de hogere klasse.
@:Lange_Lans
@:Caland
@:maxi-mus
Je lult tegen een muur lieve Tong. FOK! is niet dood.quote:Op zaterdag 1 april 2023 15:14 schreef tong80 het volgende:
Ik ga tijdens m'n middagdutje, even liggen dromen over de vrouw van m'n leven. Als dekhengst is het lot de nachtmerrie bestierd.
Herman.
Koekoekquote:Op zaterdag 1 april 2023 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je bent gewoon niet relevant.
Dus rot op met je kut stukjes.
Hoe ben je onder de lakens?quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je lult tegen een muur lieve Tong. FOK! is niet dood.Gewoon even afwezig.
Het blijft vreemd, dat er zo weinig mooie vrouwen niet in katzwijm liggen. Terwijl ik poeslief ben. Tevens gruwelijk bescheiden. Tot morgen. Koester je hoofdkussen.
Herman.
Pad Thai met loempia’squote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Vies varken.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik denk dat ik zuurkool stamppot ga makenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twee vegadeluxeburgers, snijbonen en appelmoesquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga even liggen. Mocht er een vrouw, eventueel lekker wijf, behoefte hebben aan lichaamswarmte. Schuif aan. Zou ik willen zeggen. Instoppen op vrijwillige basis. Dat er geen misverstand ontstaat. Binnen het dekbed gebeuren.quote:
Je krengt m'n kwetsbare ziel. Het feit dat je minder bedeeld bent, qua water in je hoofd compenseert dan wel weer.quote:Op zaterdag 1 april 2023 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je bent gewoon niet relevant.
Dus rot op met je kut stukjes.
Erg mooiquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga even liggen. Mocht er een vrouw, eventueel lekker wijf, behoefte hebben aan lichaamswarmte. Schuif aan. Zou ik willen zeggen. Instoppen op vrijwillige basis. Dat er geen misverstand ontstaat. Binnen het dekbed gebeuren.
Herman.
Koekoekquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je krengt m'n kwetsbare ziel. Het feit dat je minder bedeeld bent, qua water in je hoofd compenseert dan wel weer.
Spaghetti aglio e olio. (Met Parmezaanse en peterselie.)quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
wanneer samen etenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spaghetti aglio e olio. (Met Parmezaanse en peterselie.)
Mosterdsoep, gebakken vissie en een broodje haring.quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
lekkere 'burger'quote:Op zaterdag 1 april 2023 17:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Twee vegadeluxeburgers, snijbonen en appelmoes
Ik pak uit.
ik heb zalm gekocht bij de visboer op de marktgodquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik ben tegen vega etenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lekkere 'burger'
Ingrediënten: gerehydrateerd plantaardig eiwit (49% soja, 13% tarwe), gedroogde ui, water, plantaardige olie (raap, zonnebloem [in wisselende verhoudingen]), scharrelei-eiwitpoeder, gebufferd azijn (conserverend ingrediënt), specerijen, maltodextrine, gistextract, zout, gerstemoutextract, kruiden, erwtenvezel, erwtenzetmeel, stabilisator (methylcellulose [E461], guarpitmeel [E412]), natuurlijke aroma's, ijzer, vitamine B12.
Waarvan toegevoegde suikers 1.0g per 100 gram en waarvan toegevoegd zout 0.83g per 100 gram
Eten hoeft niet lekker te zijn maatquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lekkere 'burger'
Ingrediënten: gerehydrateerd plantaardig eiwit (49% soja, 13% tarwe), gedroogde ui, water, plantaardige olie (raap, zonnebloem [in wisselende verhoudingen]), scharrelei-eiwitpoeder, gebufferd azijn (conserverend ingrediënt), specerijen, maltodextrine, gistextract, zout, gerstemoutextract, kruiden, erwtenvezel, erwtenzetmeel, stabilisator (methylcellulose [E461], guarpitmeel [E412]), natuurlijke aroma's, ijzer, vitamine B12.
Waarvan toegevoegde suikers 1.0g per 100 gram en waarvan toegevoegd zout 0.83g per 100 gram
wie ben jij eigenlijkquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Eten hoeft niet lekker te zijn maat
Beetje jammer van die scharrelei-eiwitpoeder
ik nietquote:
ik had in Marokko tajine gegetenquote:Op zaterdag 1 april 2023 17:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik niet
snapt alleen niet waarom je al die troep in de vorm van een burger moet persen
heel veel lekkere gerechten zonder ckipstuckjes of dat soort spul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |