Inb4 "je moet het snappen om het te begrijpen."quote:Op zondag 2 april 2023 00:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wel beter dan die film met 23 minuten stilte?
quote:Op zondag 2 april 2023 01:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Inb4 "je moet het snappen om het te begrijpen."
Uren naar een waardeloze kutfilm kijken om dan te kunnen denken "goh, goh, wat ben ik intelligent"quote:
Woordle6 448 5/6quote:Op zondag 2 april 2023 07:46 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle6 448 X/6
⬜⬜⬜⬜⬜🟨
⬜⬜🟨🟨🟨⬜
⬜⬜🟨⬜⬜🟨
🟨🟨⬜⬜🟨🟨
⬜🟨🟨⬜🟨🟨
⬜🟩⬜🟩🟩🟩
Helaas
Fijne zondag!
Ik denk dat Feyenoord dit wel gaat winnen.quote:Op zondag 2 april 2023 07:52 schreef Caland het volgende:
Boys
Tijd voor de enige echte derby van Nederland
Mijn complimenten makkerquote:Op zondag 2 april 2023 08:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Woordle6 448 5/6
🟨⬜⬜⬜⬜🟨
🟨⬜🟩⬜🟨⬜
⬜🟨⬜🟨⬜🟨
⬜⬜⬜⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
EUSEDquote:Op zondag 2 april 2023 08:05 schreef AFCNiels het volgende:
12.15 GAE uit, het zou me niks verbazen als daar punten verspeeld gaan worden.
Het is toch best een leuke race?quote:Op zondag 2 april 2023 08:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord dit wel gaat winnen.
F1 racen
Nu wordt het wel leuk ja, ik hoop dat Hamilton hem inhaalt.quote:
Dit wordt nog lastig voor ONZE MAXquote:Op zondag 2 april 2023 08:43 schreef AFCNiels het volgende:
Nu wordt het echt leuk met die rode vlag.
Starten was niet echt zijn ding vandaag.quote:
Dat gun ik @klaasweetalles wel, hij heeft nu al zoveel werk in zijn Hamilton topic gestopt.quote:
Heel F1 krijgt dan nog een zware dg vandaag.quote:Op zondag 2 april 2023 08:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat gun ik @:Klaasweetalles wel, hij heeft nu al zoveel werk in zijn Hamilton topic gestopt.
Volgens mij zag ik hem laatst ergens posten dat hij daar een ban heeft (volkomen onterecht natuurlijk)quote:Op zondag 2 april 2023 08:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel F1 krijgt dan nog een zware dg vandaag.
Dat zal wel uitgedeeld zijn door de meest waardeloze moderator van dit forum.quote:Op zondag 2 april 2023 08:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik hem laatst ergens posten dat hij daar een ban heeft (volkomen onterecht natuurlijk)
@Nattekat?quote:Op zondag 2 april 2023 08:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat zal wel uitgedeeld zijn door de meest waardeloze moderator van dit forum.
Ik noem geen namen. Maar ik vind het een ongekende lul
Dit had ik helemaal mis.quote:Op zondag 2 april 2023 08:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord dit wel gaat winnen.
F1 racen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |