Het is voor hem erg jammer dat je niet slapend rijk kunt worden.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:08 schreef Tjacka het volgende:
ik ga Agnus steak eten met aardappelen en champignons en broccoli
dat kan jij niet betalen @:tong80
*Zuipendquote:Op zaterdag 1 april 2023 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is voor hem erg jammer dat je niet slapend rijk kunt worden.
PSV gaat straks voor Thijs spelen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je dan wel op tijd terug voor de nederlaag van PSV?
De film is inmiddels 23 minuten bezig en er is nog geen woord gesproken! Beetje apart.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ik ben benieuwd of @:Onlogisch straks in kamp @:GGMM zit, of in kamp @:Scrummie
Pffff, lastig. Ik denk een grensgevalletje.quote:
@GGMM zal dan wel gelijk gaan krijgen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De film is inmiddels 23 minuten bezig en er is nog geen woord gesproken! Beetje apart.
Als het nog kan boeien na 23 minuten zonder dat er een woord gesproken is het per definitie een topfilm.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:GGMM zal dan wel gelijk gaan krijgen.
Ik ga volgende week voor het eerst naar NEC - Vitesse trouwens, wat kan ik allemaal verwachten?quote:
Ik las dit toch anders. Hij hield het 23 minuten vol, maar het kostte hem moeite om geen baksteen door zijn tv te gooien.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het nog kan boeien na 23 minuten zonder dat er een woord gesproken is het per definitie een topfilm.
Een teringslechte wedstrijd.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga volgende week voor het eerst naar NEC - Vitesse trouwens, wat kan ik allemaal verwachten?
quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga volgende week voor het eerst naar NEC - Vitesse trouwens, wat kan ik allemaal verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |