Wel mooi dat ze maar 1 seconde stoppen met juichen, terwijl ze op een instortende tribune staan.quote:
Adrenaline en coke doet rare dingen met mensenquote:Op zaterdag 1 april 2023 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze maar 1 seconde stoppen met juichen, terwijl ze op een instortende tribune staan.
was toch niet echt wat aan de hand met dat stadion?quote:
Ja, alleen de media blies het weer zo heerlijk op als altijdquote:Op zaterdag 1 april 2023 19:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was toch niet echt wat aan de hand met dat stadion?
het was meer de vraag wie er tot het laatst vol kon houden
Gaat de KNVB nog iets doen met dat Abramovic gedoe?quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, alleen de media blies het weer zo heerlijk op als altijd
Het verhaal van destijds was waterdicht van Vitessekant, alleen als blijkt dat er daar toch dingen niet kloppen komen er mogelijk consequenties.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat de KNVB nog iets doen met dat Abramovic gedoe?
quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat de KNVB nog iets doen met dat Abramovic gedoe?
https://www.ad.nl/nederla(...)j-vitesse~a51ed1bab/quote:,Als zou blijken dat de licentiecommissie verkeerd of onjuist is geïnformeerd, kunnen nog sancties worden opgelegd”, stelt een woordvoerder van de KNVB.
lijkt mij een kwestie van tijd tot we gaan kijken naar Rode Bal Vitessequote:Op zaterdag 1 april 2023 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, alleen de media blies het weer zo heerlijk op als altijd
Dat zou ook kunnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 april 2023 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las dit toch anders. Hij hield het 23 minuten vol, maar het kostte hem moeite om geen baksteen door zijn tv te gooien.
Jeetje daar ben ik wel heel erg van onder de indrukquote:Op zaterdag 1 april 2023 23:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
@:GGMM begrijpt er weer eens niks van.
Prima film trouwens @:Scrummie @:AFCNiels
@Saind @Doublepainquote:Op zaterdag 1 april 2023 23:50 schreef GGMM het volgende:
The Godfather is ook geen reet aan trouwens
Daar vond ik ook geen hol aan.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:50 schreef GGMM het volgende:
Maar wel beter dan die film met 23 minuten stilte?quote:
Eens.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:50 schreef GGMM het volgende:
Mee eens. Ik kan nooit langer dan 20-25 minuten kijken voordat ik me de tering verveel. Ben volgens mij nog nooit voorbij het moment gekomen waar een fotograaf/filmer wat geld krijgt omdat z'n apparaat vernield werd.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:50 schreef GGMM het volgende:
Die heb ik gelukkig nog nooit gezien. Kijk dan gewoon naar een film met Steven Seagal denk ik dan, dan weet je van tevoren dat je gegarandeerd absolute topkwaliteit voorgeschoteld krijgt!quote:Op zondag 2 april 2023 00:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wel beter dan die film met 23 minuten stilte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |