Was toch sowieso best leuk, of kijk je alleen voor de strijd om 1?quote:
Dat boeit me eigenlijk niet zoveel, die Red Bull is toch te snel voor de rest.quote:Op zondag 2 april 2023 09:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Was toch sowieso best leuk, of kijk je alleen voor de strijd om 1?
Sparta doet het wel heel erg leuk dit seizoen, maar ik denk dat ze voor Feyenoord gewoon tekort komen.quote:Op zondag 2 april 2023 09:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Hopelijk zit je met Feyenoord wel goed. Anders geef ik jou mooi de schuld
Welke klasse spelen ze nu?quote:Op zaterdag 1 april 2023 13:17 schreef onlogisch het volgende:
8-4 verloren.
Onlo jr 1 assist en 1 wereldgoal.
Toch werden de eerste witte zakdoekjes getoond.
Klem onderaan in de hogere klasse.
@:Lange_Lans
@:Caland
@:maxi-mus
2e klassequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het. Gaat wel een lastig potje worden. Bij winst kan het niet meer fout. Bij puntverlies eigenlijk ook niet maar dan wordt het toch nog wel een piepklein beetje spannend.quote:Op zondag 2 april 2023 09:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sparta doet het wel heel erg leuk dit seizoen, maar ik denk dat ze voor Feyenoord gewoon tekort komen.
Over 4 uur is PSV onze grootste concurrent.quote:Op zondag 2 april 2023 09:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop het. Gaat wel een lastig potje worden. Bij winst kan het niet meer fout. Bij puntverlies eigenlijk ook niet maar dan wordt het toch nog wel een piepklein beetje spannend.
Fijn dat je voor ons meeduimt.quote:Op zondag 2 april 2023 09:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sparta doet het wel heel erg leuk dit seizoen, maar ik denk dat ze voor Feyenoord gewoon tekort komen.
Eigenlijk kan het niet meer fout, tot op het punt dat ik aan de ene kant hoop dat we ‘pas’ kampioen tegen de Eagles kunnen en ook gaan worden (potje tegen Excelsior mis ik namelijk), maar aan de andere kant ben ik ook ergens nog bang dat we dit volledig gaan weggeven.quote:Op zondag 2 april 2023 09:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop het. Gaat wel een lastig potje worden. Bij winst kan het niet meer fout. Bij puntverlies eigenlijk ook niet maar dan wordt het toch nog wel een piepklein beetje spannend.
quote:Op zondag 2 april 2023 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2e klasse
Volledig weggegeven in het laatste kwart. Gingen met 5-4 achterstand het laatste gedeelte in. In amper 4 minuten tijd 3 goals tegenEn volgens mij hadden ze 2 oudere jongens er tussen lopen. Onlo jr. is veruit de langste van zijn team maar deze jongens waren nog een kop groter dan Jr.
Wij hebben eens met een niet-standaard team 1e klasse gespeeld. Da's niet leuk hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
te hoog of te laag zitten in de jeugdcompetities is echt pure aidsquote:Op zondag 2 april 2023 10:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij hebben eens met een niet-standaard team 1e klasse gespeeld. Da's niet leuk hoor.
Klopt. Daarom is het goed dat ze korte fases houden van een wedstrijd of 8. Daarna word je opnieuw ingedeeld. Er is niks aan om alles me 10- te winnen of te verliezen week in week uit.quote:Op zondag 2 april 2023 10:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
te hoog of te laag zitten in de jeugdcompetities is echt pure aids
quote:Op zondag 2 april 2023 08:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat gun ik @:Klaasweetalles wel, hij heeft nu al zoveel werk in zijn Hamilton topic gestopt.
ze bannen altijd de beste users van die subforaquote:Op zondag 2 april 2023 11:25 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
Die topic heeft FOK heel veel geld opgeleverd als je naar de views kijkt....
hellaas kan ik er niet meer in ...Ban in formule 1 ...waarom weet ik niet
dit gaat fok alleen maar reclame inkomsten kosten
Ik noem me niet de beste....quote:Op zondag 2 april 2023 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ze bannen altijd de beste users van die subfora
@Nattekat heeft dat met itirium en bitcoinquote:Op zondag 2 april 2023 11:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik noem me niet de beste....
alleen geen idee waarom die ban
als je roept dat ham de beste is gaan bij sommige mods de ogen op zwart ofzo
@Nattekat heeft dat ook mte hamquote:Op zondag 2 april 2023 11:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:nattekat heeft dat met itirium en bitcoin
@:wereldgozer
@:onlogisch
gaan jullie Sparta KAPOT makenquote:Op zondag 2 april 2023 11:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
@:nattekat heeft dat ook mte ham
gohquote:Op zondag 2 april 2023 11:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
@:nattekat heeft dat ook mte ham
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |