Ik vond het weekend van de kampioenswedstrijd in 2017 ook wel aardig.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Beste voetbalweekend voor Feyenoord in 60 jaar ofzo?
Maar zijn dit soort overwinningen eigenlijk niet gewoon lekkerder dan een 3-1 op Heracles?quote:Op zondag 19 maart 2023 18:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond het weekend van de kampioenswedstrijd in 2017 ook wel aardig.
Dat kan alleen @tong80 voor ons bevestigen.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Beste voetbalweekend voor Feyenoord in 60 jaar ofzo?
Een 3-1 in de kampioenswedstrijd tegen Heracles om voor het eerst in 18 jaar kampioen te worden is ALTIJD beter.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar zijn dit soort overwinningen eigenlijk niet gewoon lekkerder dan een 3-1 op Heracles?
Heerlijk wijfquote:Op zondag 19 maart 2023 18:48 schreef Pistolero het volgende:
Ik zie nu trouwens voorbijkomen dat die knettergekke vriendin van Santi gewoon 'undercover' in de Arena zat vandaag met een Feyenoordshirtje aan onder haar jas. En dat ze zich gigantisch moest inhouden bij die goal van hem.![]()
Waar zie je dat?quote:Op zondag 19 maart 2023 18:48 schreef Pistolero het volgende:
Ik zie nu trouwens voorbijkomen dat die knettergekke vriendin van Santi gewoon 'undercover' in de Arena zat vandaag met een Feyenoordshirtje aan onder haar jas. En dat ze zich gigantisch moest inhouden bij die goal van hem.![]()
Dit was ook voor het eerst in 18 jaar.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Een 3-1 in de kampioenswedstrijd tegen Heracles om voor het eerst in 18 jaar kampioen te worden is ALTIJD beter.
Maar dat snap jij toch niet als niet Feyenoorder
Geniaal.quote:
Jazeker.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geniaal.![]()
Was ze ook in de ballenbak?
Het is genieten, maar het blijft toch een pot. Een belangrijke, maar het is een pot. Nog 8 te gaan.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit was ook voor het eerst in 18 jaar.
Ik heb liever dat AZ en PSV voor Ajax eindigenquote:Op zondag 19 maart 2023 18:38 schreef Pistolero het volgende:
Vitesse maakt het weekend nog net een tikkeltje mooier.
Laat AZ maar tweede worden. Kans dat hun de voorronde CL doorkomen is ook minimaal. Dan steekt Feyenoord iig alle centjes in eigen zak.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat AZ en PSV voor Ajax eindigen
quote:Op zondag 19 maart 2023 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geniaal.![]()
Was ze ook in de ballenbak?
quote:
Oh gewoon die griet van Gimenez.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:38 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/stories/ferserranoc/3062069535863959691![]()
Vorig seizoen hadden we het gevalletje waarbij de bal duidelijk over de zijlijn ging maar 020 mocht doorgaan en scoordequote:
dit was echt wel heftig zegquote:
DVDtje van je gejank zou nog mooier zijnquote:Op zondag 19 maart 2023 19:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zat eraan te denken om een dvd'tje van deze wedstrijd te maken mannen. Goed idee?
Mooie kerelquote:
Hup directe concurrent FC Twente.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:09 schreef CR7 het volgende:
AZ achter als die ook nog eens punten verliezen..
quote:
Hoe kom je erbij.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vandaag wordt gewoon puntverlies. Geen gelul over 'het is een kwaliteit van Feyenoord dat ze telkens net winnen' maar gewoon een stuitend gebrek aan kwaliteit.
Laat Twente maar tot het einde meedoen voor de 3e plek. Dan gaan ze de laatste wedstrijd volle bak tegen Ajax. Mocht het nog nodig zijn.quote:
Ik heb het idee dat deze commentator niet helemaal objectief is.quote:
Parametersquote:
Heb je de goal van Seba gemist?quote:Op zondag 19 maart 2023 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar wat lekker zeg. Door mijn onvermogen om te plannen een groot deel van de tweede helft gemist. Einde meegepakt.
Zolang niemand stom genoeg is om een raampje open te doen wel jaquote:Op zondag 19 maart 2023 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit was echt wel heftig zeg
je zal maar in die bus zitten...vraag me af of je dan nog veilig voelt met al dat vuurwerk
Dan weer op 14 mei kampioenquote:Op zondag 19 maart 2023 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zou excelsior dan toch weer de kampioenswedstrijd zijn net als de vorige keer en dan kutten en dan weer in de kuip?
Met de huidige stand scheelt het dan wel dat je officieus kampioen bent thuis tegen GAE.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zou excelsior dan toch weer de kampioenswedstrijd zijn net als de vorige keer en dan kutten en dan weer in de kuip?
Ik hoop dat je andere plannen het waard warenquote:Op zondag 19 maart 2023 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja, ik schaam me kapot. Goal van den Geert gelukkig niet.
Werk is het dan nooit waard.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je andere plannen het waard waren
Ineens hou ik er rekening mee dat we kampioen worden als ik op vakantie ben. Dat is ook niet de bedoelingquote:Op zondag 19 maart 2023 20:11 schreef hhh38 het volgende:
Het zou erg mooi zijn als Go Ahead thuis de kampioenswedstrijd wordt, want dan heb ik kaarten
10 miljoen gewoon neerleggen.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik vervloekte Tatort in de eerste helft maar natuurlijk loste hij de zaak weer op.![]()
![]()
Ook zo belangrijk met z'n eindeloze gejaagquote:Op zondag 19 maart 2023 20:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik vervloekte Tatort in de eerste helft maar natuurlijk loste hij de zaak weer op.![]()
![]()
Hier moeten ze nu toch al wel over aan het praten zijn.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
10 miljoen gewoon neerleggen.
Ik ga me juist wagen aan Kale en Kokkie en dat soort gasten denk ik.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:47 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ga me ook maar eens wagen aan de podcasts, welke moet ik luisteren? Dick Voormekaar?
Die is wel erg leuk ja.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:47 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ga me ook maar eens wagen aan de podcasts, welke moet ik luisteren? Dick Voormekaar?
Ja hou maar op als je er niks van snaptquote:Op zondag 19 maart 2023 18:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit was ook voor het eerst in 18 jaar.
Pietje snapt er niks van.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja hou maar op als je er niks van snapt
Pietje is een beetje aan het janken nu AZ achter staatquote:Op zondag 19 maart 2023 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pietje snapt er niks van.
Gras is groen, Feyenoord verliest bij Ajax… o wacht
quote:Op zondag 19 maart 2023 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pietje snapt er niks van.
Gras is groen, Feyenoord verliest bij Ajax… o wacht
quote:Op zondag 12 maart 2023 20:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vandaag wordt gewoon puntverlies. Geen gelul over 'het is een kwaliteit van Feyenoord dat ze telkens net winnen' maar gewoon een stuitend gebrek aan kwaliteit.
Zou het?quote:Op zondag 12 maart 2023 21:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgende week sowieso verlies en daarna wordt het wel echt gruwelijk spannend.
Al besproken.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
SANTIAGO
SANTIAGO
SANTIAGO GIMENEEEEEEEEZ
dit soort kut clowns die anderen alleen maar gebruiken om aandacht te krijgen omdat ze zelf niets zinnigs kunnen inbrengenquote:
Hele dag niks over gehoord, toch nog even op de valreep.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:17 schreef fetX het volgende:
Ach, toch nog gezeik om dat kansloze bandje.
Ondertussen stemt KNVB rustig op Infantino.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:17 schreef fetX het volgende:
Treintje doet niks anders als ie weer langs komt rijden hier.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:17 schreef fetX het volgende:
Ik zag 'm ook niet bij Tadic overigens, of lag dat aan mij?quote:Op zondag 19 maart 2023 21:17 schreef fetX het volgende:
Zat net als vorig jaar onder de andere band verstopt.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zag 'm ook niet bij Tadic overigens, of lag dat aan mij?
Had hem om maar de normale band erover.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deed ‘ie vast niet expres!!!quote:Op zondag 19 maart 2023 21:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Zat net als vorig jaar onder de andere band verstopt.
Inderdaad, laten we het over de staat van het onderwijs hebben waardoor niemand meer samengestelde woorden snapt.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“Flikker armband” Zegt genoeg dit. Zie hier het probleem.
Respect voor iedereen behalve ajacieden.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:19 schreef klaasweetalles het volgende:
weet iemand waarom kokcu die tadic geen hand gaf....
ben benieuwd of we dat weer in de bekerwedstrijd gaan zien...
Had hem wel om, half verstopt onder een andere. Maar wel duidelijk zichtbaarquote:Op zondag 19 maart 2023 21:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh nou, dan is het probleem opgelost.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Had hem wel om, half verstopt onder een andere. Maar wel duidelijk zichtbaar
Doe het dan in het armbandjestopic van @Scrummie en laat dit met rust zou ik zeggen, je weet dondersgoed wat je nu uitloktquote:Op zondag 19 maart 2023 21:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De geachte staatssecretaris heeft natuurlijk gewoon gelijk.
VBL / Veelbesproken OneLove-band keert terug tijdens nieuwe campagnequote:Op zondag 19 maart 2023 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe het dan in het armbandjestopic van @:scrummie en laat dit met rust zou ik zeggen, je weet dondersgoed wat je nu uitlokt
Haha.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Had hem wel om, half verstopt onder een andere. Maar wel duidelijk zichtbaar
Wil je mijn hobby niet belachelijk maken, oke bedankt.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het trouwens heel grappig om ‘armbandjestopic van @:scrummie ‘ te zeggen, omdat ik nu voor mij zie dat hij een topic maakt waarin hij trots van die zelfgemaakte kralenarmbandjes laat zien, en ik vind hem echt de laatste persoon voor zoiets. Dus daar moest ik om gniffelen
Nu weer verder over Feyenoord, jaaaaa zes punten!!!!
Oh ja, Twente zag zichzelf echt als concurrentquote:Op zondag 19 maart 2023 21:29 schreef Scrummie het volgende:
Directe concurrent Twente laat AZ op 2-1 komen.
Toen met die aardbeving weigerde ajax met die 555 armband te spelen Sneijder probeerde dat toen nog snel onder de tafel te schuiven hoor je ook niks over.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze kan in het rijtje iconische vlagfoto'squote:Op zondag 19 maart 2023 21:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wil je mijn hobby niet belachelijk maken, oke bedankt.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je komt hier alleen om te stoken en dan verwacht je een normale reactie terug?quote:Op zondag 19 maart 2023 21:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
“Flikker armband” Zegt genoeg dit. Zie hier het probleem.
Als je wil lachen moet je even de #LGBwithouttheT oid checken op twitter. Dat alfabetvolk jaagt elkaar de tent uit, wel lachen.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je komt hier alleen om te stoken en dan verwacht je een normale reactie terug?
Verder kan ik je argumenten wel dromen
We hebben nog een lange weg te gaan
Dat dit kan anno 2023
Leef en laat leven
Hoe kan je nou tegen discriminatie zijn bla bla bla
Maar tegelijkertijd de levens en de reputatie van de mensen kapot willen maken omdat ze net iets anders in het leven staan. Als puntje bij paaltje komt, is er werkelijk niets meer over van de acceptatie en tolerantie die jullie zo graag prediken
Ordinaire haatgroep zijn jullie, niet meer en niet minder
Ik geniet er best van dat het seizoen daar echt als een nachtkaars uitgaat.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja, Twente zag zichzelf echt als concurrent
Ik had vandaag een 3-0 voor Ajax voorspeld. Laat mij nou maar lekker negatief jinxen dan pakken jullie de punten.quote:
Heerlijk ja. Die kregen het echt veel te hoog in hun bol.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geniet er best van dat het seizoen daar echt als een nachtkaars uitgaat.
Ik zal het checken, thanks for the tipquote:Op zondag 19 maart 2023 21:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je wil lachen moet je even de #LGBwithouttheT oid checken op twitter. Dat alfabetvolk jaagt elkaar de tent uit, wel lachen.
/offtopic
Ik ook, maar toch is dat bijzaak. Puntverlies van Ajax, PSV én AZ in 1 weekend, brengt het kampioenschap wel héél dichtbij, vind ik een stuk boeiender. Laat AZ en PSV hun onderlinge potje maar winnen van Ajax.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat AZ en PSV voor Ajax eindigen
Blijkbaar behalve voor de geloofs-/levensovertuigingen van zij die niet zo achter die alfabet-mensen hype aanlopen... Ietwat hypocriet, maar goed. Dat is die groep niet vreemd.quote:
Donderquote:Op zondag 19 maart 2023 19:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zat eraan te denken om een dvd'tje van deze wedstrijd te maken mannen. Goed idee?
Na de bijna wekelijkse upgrades heb ik er ondertussen een 3+2 hoekbank incl hocker en minifridge klaarstaan. Dit kan niet meer misquote:Op zondag 19 maart 2023 20:11 schreef Elan het volgende:
Dit kan eigenlijk niet meer mis gaan als je kijkt naar het programma
Stoeltje vast op de Coolsingel zetten genot.
quote:Op zondag 19 maart 2023 21:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Na de bijna wekelijkse upgrades heb ik er ondertussen een 3+2 hoekbank incl hocker en minifridge klaarstaan. Dit kan niet meer mis
Aan de andere kant moeten we die twittergekkies ook niet te belangrijk maken natuurlijkquote:Op zondag 19 maart 2023 21:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik zal het checken, thanks for the tip
Je kan niet tolerant zijn over het niet tolereren van mensenquote:Op zondag 19 maart 2023 21:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je komt hier alleen om te stoken en dan verwacht je een normale reactie terug?
Verder kan ik je argumenten wel dromen
We hebben nog een lange weg te gaan
Dat dit kan anno 2023
Leef en laat leven
Hoe kan je nou tegen discriminatie zijn bla bla bla
Maar tegelijkertijd de levens en de reputatie van de mensen kapot willen maken omdat ze net iets anders in het leven staan. Als puntje bij paaltje komt, is er werkelijk niets meer over van de acceptatie en tolerantie die jullie zo graag prediken
Ordinaire haatgroep zijn jullie, niet meer en niet minder
Idd, de intolerantie van die alfabetlui mag wel eens flink aan de kaak gesteld worden.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:54 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Je kan niet tolerant zijn over het niet tolereren van mensen
ORKUN KOKCUquote:Op zondag 19 maart 2023 21:56 schreef fetX het volgende:
Kan dat OneLove geleuter in het daarvoor bestemde topic. Dank.
Believe.quote:Voor Willem van Hanegem is er geen enkele twijfel meer: Feyenoord gaat dit seizoen kampioen van Nederland worden. De ploeg van trainer Arne Slot won De Klassieker in de Arena na een overtuigende tweede helft.
''Nee, dit gaat Feyenoord natuurlijk nooit meer weggeven'', vertelt Van Hanegem in het Algemeen Dagblad ''Er waren volop mensen die vonden dat 2-2 ook prima was geweest in de Johan Cruijff Arena, maar dit maakt zoveel verschil. Want als je nu tegen Sparta of Cambuur de komende weken nog op 1-1 staat, hoef je niet in paniek alles op alles te zetten om te winnen.''
Van Hanegem is ook lovend over de aanvoerder van Feyenoord. ''Ik genoot van Orkun Kökçü, die na afloop zijn hart liet spreken en zei dat hij zich had gestoord aan de praatjes in Amsterdam. Dat mag hij toch zeggen? Kijk, die grote bek hoort bij Ajax. En vaak maken ze het ook waar. Maar als dat niet zo is, dan mogen tegenstanders dat best zeggen.''
Quilindschy Hartman werd al vroeg door Slot gewisseld. De verdediger ontsnapte aan zijn tweede gele kaart. Volgens Van Hanegem een uitstekende beslissing. ''Dat deed Danny Makkelie gewoon goed. Dezelfde Ajacieden die nu boos waren, hadden vorig seizoen mazzel toen Lisandro Martínez bijna het borstbeen van Cyriel Dessers brak. Zijn jullie dat vergeten? Dus niet te lang over zeuren, zou ik zeggen.''
WillemGod.quote:
Die eerste gele kaart was al erg overdreven dus al met al valt het ook allemaal wel mee.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:05 schreef CR7 het volgende:
Zie net toevallig Sem Steijn bij Twente een vergelijkbare overtreding maken als Hartman. Een uitgestoken been. Een overtreding die je per wedstrijd zovaak ziet. En zovaak wordt er niets voor gegeven en maalt er niemand om. Snap de ofhef van Hans daarom echt niet.
Een Feyenoord dat totaal zou instorten door vermoeidheid of doordat ze niet met de druk zouden kunnen omgaan pakt in de resterende wedstrijden nog zo'n 10 tot 14 punten.quote:
Dit inderdaad., beetje een storm in een glas water. Tuurlijk had die tweede gegeven kunnen worden, maar de uitleg van Makkelie was ook wel helder.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Die eerste gele kaart was al erg overdreven dus al met al valt het ook allemaal wel mee.
Ik vond die van Idrissi eigenlijk meer over het randje dan die twee van Hartman.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit inderdaad., beetje een storm in een glas water. Tuurlijk had die tweede gegeven kunnen worden, maar de uitleg van Makkelie was ook wel helder.
Klopt helemaal maar we zijn er gewoon nog niet.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een Feyenoord dat totaal zou instorten door vermoeidheid of doordat ze niet met de druk zouden kunnen omgaan pakt in de resterende wedstrijden nog zo'n 10 tot 14 punten.
Een Feyenoord dat minder gaat presteren dan tot nu toe dit seizoen maar het niveau haalt van vele voorgaande jaren onder Advocaat en Gio zou een punt of 17 a 18 halen denk ik.
Als Slot het voor elkaar krijgt om het huidige niveau vast te houden halen we zeker een punt of 20.
In de laatste 2 scenarios worden we kampioen, en zelfs als Feyenoord totaal instort mag Ajax hooguit nog maar 2 keer gelijkspelen bijvoorbeeld. Dus zelfs ik begin er in te geloven.
Die vond ik vooral heel ongelukkig. Al met al vooral veel Amsterdams gezever.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond die van Idrissi eigenlijk meer over het randje dan die twee van Hartman.
Was ook ongelukkig, zeker. Maar hij was wel erg smerig. En eens.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die vond ik vooral heel ongelukkig. Al met al vooral veel Amsterdams gezever.
Inderdaad van Timber. Tekenend dat het bij Ajax (supporters) nu vooral gaat om een niet gegeven gele kaart.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:20 schreef snabbi het volgende:
Overigens vind ik de tackle van ajax bij de eerste geel van hartman al een kaart op zich
Was nog wel mooi dat spelersonthaal, allerlei groepen die dan maar met elkaar op de vuist gingenquote:Op zondag 19 maart 2023 22:32 schreef Haringkop het volgende:
[ twitter ]
Ajax - Feyenoord: 11 vs 11.
Info Feyenoord: Feyenoord win.
Ik vond dat eigenlijk duidelijk geen rood, daar miste absoluut de snelheid voor. Hartman vond ik twijfelachtig en na de uitleg van Makkelie denk ik dat dit een goede keuze was.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond die van Idrissi eigenlijk meer over het randje dan die twee van Hartman.
quote:Op zondag 19 maart 2023 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Was nog wel mooi dat spelersonthaal, allerlei groepen die dan maar met elkaar op de vuist gingen
Hoe vaak hebben we bij datgeen dat bij Idrissi afspeelde rood getrokken zien worden lately? Zo vaak dat zoiets met geel wordt afgedaan.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk duidelijk geen rood, daar miste absoluut de snelheid voor. Hartman vond ik twijfelachtig en na de uitleg van Makkelie denk ik dat dit een goede keuze was.
quote:Op zondag 19 maart 2023 14:27 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ons einde van de wedstrijd is ongeevenaard. Daar gaat het verschil ook nu weer komen.
quote:Op zondag 19 maart 2023 15:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Straks is Ajax uitgeraasd en kunnen wij eroverheen op conditie.
Deze bij 2-2 vond ik mooier:quote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 15:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wij zijn zo veel fitter. Komt goed dit.
Haha, mwah. Die eerste post was nog tijdens de eerste helft toen het kut ging en het topic weer in traditionele negativiteit verzandde.quote:Op zondag 19 maart 2023 23:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Deze bij 2-2 vond ik mooier:
[..]
Op de eerste kaart voor Hartman ging een overtreding van Ajax op Szymanski vooraf waar Danny niet voor floot. Maar dat werd op TV niet herhaald en er werd verder ook geen enkele aandacht aan besteed door de commentator en de analisten van dienst.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Die eerste gele kaart was al erg overdreven dus al met al valt het ook allemaal wel mee.
Zat me echt dood te ergeren aan dit stukje toen het voorbij kwam in de Dickvoormekaar Podcast. Dat mensen hier naar kunnen luisteren.quote:
Ik hoor ze niet over Tadic, wel over Kocku en die van Excelsior. Islamofobie?quote:Op zondag 19 maart 2023 21:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De geachte staatssecretaris heeft natuurlijk gewoon gelijk.
Ik in ieder geval welquote:Op maandag 20 maart 2023 07:54 schreef Scrummie het volgende:
Prima maandagje. Hopelijk werkt @:Caland vandaag op kantoor in Amsterdam.
[ afbeelding ]
quote:Ik zat eraan te denken om een dvd'tje van deze wedstrijd te maken mannen. Goed idee?
@De_Pel maakt er een D.O.D.'tje vanquote:
Gimenez over het juichen bij de F-sidequote:"Ik heb nog nooit een Klassieker meegemaakt", legde hij achteraf uit aan De Telegraaf. "Nu scoorde ik al vroeg in de wedstrijd en ik zag schuin achter het doel een grote Mexicaanse vlag, dus ik dook meteen die kant op. Dom, ik dacht dat ze daar voor mij zaten. Maar binnen twee seconden had ik in de gaten dat er alleen maar Ajax-fans zaten en dat het een heel slecht idee was om die kant op te vliegen"
quote:Op maandag 20 maart 2023 07:54 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag ‘thuiswerken’ helaas.quote:Op maandag 20 maart 2023 07:54 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb net Studio Voetbal terug lopen kijken.quote:Op maandag 20 maart 2023 08:30 schreef DonRaja het volgende:
Vandaag rustig alle commentaren bekijken en wat kutten op d'n twitter...
Wat een weekend heeft deze man.quote:
Ik wel maar het is verrassend rustig vandaagquote:Op maandag 20 maart 2023 07:54 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lopen er toch ook altijd weer een hoop psychopaten bij, gozer die in een lantaarnpaal was geklommen kreeg echt allerlei vuurwerk op zich geschoten, blikken bier. Gewoon zomaar.quote:
Geen fatsoenlijke club die zich aan homofoob Cuckcu gaat wagen. Zal dus wel naar Chelsea gaan.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mannen, ik kijk alvast even vooruit. Stel, Feyenoord pakt de titel dankzij het genie Slot. Wat moet Feyenoord dan allemaal doen in de zomer? Paar voorstellen:
1. Szymański en Gimenez vastleggen. Aankoopsom van in totaal 15 euro.
2. Idrissi vastleggen voor Feyenoord. Onderschat en echt een uitstekende speler voor Feyenoord. Afkoopsom minimaal 5 miljoen gok ik zo?
3. Kokcu verkopen voor een miljoen of 30.
4. Nieuwe rechtsbuiten kopen.
5. Middenvelders behouden.
6. Stadion Feyenoord overnemen.
Meer voorstellen?
Alsjeblieft niet.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mannen, ik kijk alvast even vooruit. Stel, Feyenoord pakt de titel dankzij het genie Slot. Wat moet Feyenoord dan allemaal doen in de zomer? Paar voorstellen:
2. Idrissi vastleggen voor Feyenoord. Onderschat en echt een uitstekende speler voor Feyenoord. Afkoopsom minimaal 5 miljoen gok ik zo?
Als je eerste wordt kan je die in principe direct kopen.quote:
Ja ben al die lettertypes kwijt geraakt enzo plus had niet echt slim template gebouwdquote:Op maandag 20 maart 2023 10:23 schreef Zipportal het volgende:
Erg jammer dat user @:ThePlaneteer de OP nooit heeft afgemaakt.
vGeel-beleid!! Ben dankbaar voor deze goede periode van Jahanbakhsh en Idrissi maar de fout van het kampioensjaar moet je natuurlijk niet herhalen, oftewel: doorselecteren waar nodig. Zij en Pedersen, het zijn leuke gasten maar je kan er geen CL mee spelen, daar zijn ze niet goed genoeg voor en die potentie tonen ze ook niet.quote:
Onderschat de waarde van Ali in de kleedkamer niet.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vGeel-beleid!! Ben dankbaar voor deze goede periode van Jahanbakhsh en Idrissi maar de fout van het kampioensjaar moet je natuurlijk niet herhalen, oftewel: doorselecteren waar nodig. Zij en Pedersen, het zijn leuke gasten maar je kan er geen CL mee spelen, daar zijn ze niet goed genoeg voor en die potentie tonen ze ook niet.
Ik heb vertrouwen dat Bijlow, Hancko, Trauner, Hartman, Wieffer en Gimenez (Kökcü en Geert ook maar die zijn onhoudbaar) naar dat niveau kunnen groeien, mogelijk dat Szymanski ook goed genoeg is, en Bullaude en Paixao hebben nog een lange weg te gaan maar tonen in ieder geval die potentie. De rest niet, dus daar moet je op door selecteren waar mogelijk. Lekker simpel.
Eerst maar eens van Sparta winnen. Als we die ook pakken kan het gewoon echt niet meer mis.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Meer voorstellen?
Alireza is echt een fantastische gozer zeg.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vGeel-beleid!! Ben dankbaar voor deze goede periode van Jahanbakhsh en Idrissi maar de fout van het kampioensjaar moet je natuurlijk niet herhalen, oftewel: doorselecteren waar nodig. Zij en Pedersen, het zijn leuke gasten maar je kan er geen CL mee spelen, daar zijn ze niet goed genoeg voor en die potentie tonen ze ook niet.
Ik heb vertrouwen dat Bijlow, Hancko, Trauner, Hartman, Wieffer en Gimenez (Kökcü en Geert ook maar die zijn onhoudbaar) naar dat niveau kunnen groeien, mogelijk dat Szymanski ook goed genoeg is, en Bullaude en Paixao hebben nog een lange weg te gaan maar tonen in ieder geval die potentie. De rest niet, dus daar moet je op door selecteren waar mogelijk. Lekker simpel.
Szymanski is een van de betere creatieve spelers in de competitie op zijn plek. Maar dan zonder dat flegmatieke gedoe. Kan ook nog op (beide) flanken fungeren. Beetje raar om het dan te hebben over City of Napoli voor het aankopen van een bewezen goede speler.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je eerste wordt kan je die in principe direct kopen.
Ben benieuwd of we dat gaan doen, met Bullaude die nadrukkelijk aan de deur klopt de afgelopen weken. Vraag mij nog steeds af of het het waard is eigenlijk. Ik schrok er een klein beetje van hoe ons middenveld plat gelegd werd toen Ajax het tempo wat opvoerde, gelukkig hielden zij het maximaal dertig minuten vol maar tegen een club als City of Napoli gebeurt dat niet natuurlijk.
Ik hoop vurig dat, vooruitlopend op de zaken, wanneer je kampioen wordt en je volgend seizoen CL speelt je Kökcü en Geert nog aan boord kan houden. Maar eerstgenoemde zal zeker weggaan en als Geert zo blijft voetballen zullen er zich ook wel clubs voor hem aan gaan dienen deze zomer.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet het ijzer ook wel smeden als het heet is. Kokcu moet je gewoon voor 30+ miljoen verkopen.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop vurig dat, vooruitlopend op de zaken, wanneer je kampioen wordt en je volgend seizoen CL speelt je Kökcü en Geert nog aan boord kan houden. Maar eerstgenoemde zal zeker weggaan en als Geert zo blijft voetballen zullen er zich ook wel clubs voor hem aan gaan dienen deze zomer.
ik vind dat groepje eigen jeugdspelers dit jaar ook mooiquote:
vind pedersen juist prima geschikt voor CL voetbalquote:Op maandag 20 maart 2023 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja man stadioj overnemen, weet je wat, ik zou gelijk een extra ring erop zetten. Misschien kijken of je Haaland kan halen ook nog.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Meer voorstellen?
Inderdaad, al kunnen die uitwedstrijden tegen degradatiekandidaten ook nog verrekte lastig worden.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerst maar eens van Sparta winnen. Als we die ook pakken kan het gewoon echt niet meer mis.
Ja vandaar ook een beetje twijfel bij hem, ik vind hem héél goed maar ook een beetje het type speler wat verzuipt als het tempo écht hoog wordt.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Szymanski is een van de betere creatieve spelers in de competitie op zijn plek. Maar dan zonder dat flegmatieke gedoe. Kan ook nog op (beide) flanken fungeren. Beetje raar om het dan te hebben over City of Napoli voor het aankopen van een bewezen goede speler.
Wat vind je hem dan wel waard? 8 miljoen met bonussen?
Als je die wint, heb je nog 3 uitwedstrijden. Daar ga je echt niet alledrie punten verspelen. Die thuispotjes mogen niet meer fout. Utrecht ook volledig uit vorm inmiddels. Sparta uit is met afstand de pittigste.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, al kunnen die uitwedstrijden tegen degradatiekandidaten ook nog verrekte lastig worden.
Maar mijn inschatting is dat we aan 17 punten genoeg moeten hebben.
Dan mogen we nog een keer verliezen en zelfs nog 2 keer gelijkspelen. Dat moet toch lukken zou je zeggen.....
Ik zou hem echt direct kopen. Jaar erna kun je hem makkelijk voor het dubbele kwijt.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja vandaar ook een beetje twijfel bij hem, ik vind hem héél goed maar ook een beetje het type speler wat verzuipt als het tempo écht hoog wordt.
Hij moet altijd naar zijn goede been draaien, dat zit een beetje dwars als je in de opbouw wil versnellen zeg maar.
Sparta wint zelden van ons. Dat wordt gewoon een makkiequote:Op maandag 20 maart 2023 10:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je die wint, heb je nog 3 uitwedstrijden. Daar ga je echt niet alledrie punten verspelen. Die thuispotjes mogen niet meer fout. Utrecht ook volledig uit vorm inmiddels. Sparta uit is met afstand de pittigste.
Dit is wel even een ander Sparta dan voorgaande jaren. Dit Sparta draait volledig terecht mee in de subtop.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sparta wint zelden van ons. Dat wordt gewoon een makkie
Ik vind ze dit jaar prima voetballen en die Steijn is (ook) een slimme trainer. Kijk erg uit naar die potquote:Op maandag 20 maart 2023 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk voor 40+, net als Geertruida. Die vind ik op het ogenblik zelfs beter dan Timber. Maar ik denk dat je dat niet krijgt, en voor hen is dit toch het goede moment om te vertrekken.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Je moet het ijzer ook wel smeden als het heet is. Kokcu moet je gewoon voor 30+ miljoen verkopen.
Schiet dan in combinatie met Santi volgend seizoen heel de Eredivisie overhoopquote:Op maandag 20 maart 2023 10:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou hem echt direct kopen. Jaar erna kun je hem makkelijk voor het dubbele kwijt.
Als Hancko weggaat moet dat echt de jackpot zijn. Die ligt nog best lang vast.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk voor 40+, net als Geertruida. Die vind ik op het ogenblik zelfs beter dan Timber. Maar ik denk dat je dat niet krijgt, en voor hen is dit toch het goede moment om te vertrekken.
Hancko zou ik wel alles aan doen om binnenboord te houden.
Benfica zal wel balen. Want als Kökcü zo blijft shinen, en juist in de EL, dan zullen de Arsenals van deze wereld vd zomer op de stoep staan.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk voor 40+, net als Geertruida. Die vind ik op het ogenblik zelfs beter dan Timber. Maar ik denk dat je dat niet krijgt, en voor hen is dit toch het goede moment om te vertrekken.
Hancko zou ik wel alles aan doen om binnenboord te houden.
Ik vraag mij oprecht af of het gaat gebeuren. Ik hoop het trouwens welquote:Op maandag 20 maart 2023 10:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou hem echt direct kopen. Jaar erna kun je hem makkelijk voor het dubbele kwijt.
Net zoals wij zelden uit bij Ajax winnen bedoel je?quote:Op maandag 20 maart 2023 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las nog een bijzondere, en tevens treurige statistiek.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Net zoals wij zelden uit bij Ajax winnen bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodra je het geld hebt moet je die natuurlijk direct vastleggen. Voor dat geld krijg je niemand anders met dezelfde kwaliteiten.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Szymanski is een van de betere creatieve spelers in de competitie op zijn plek. Maar dan zonder dat flegmatieke gedoe. Kan ook nog op (beide) flanken fungeren. Beetje raar om het dan te hebben over City of Napoli voor het aankopen van een bewezen goede speler.
Wat vind je hem dan wel waard? 8 miljoen met bonussen?
Dat zeker maar zou hem er in de Toornstra rol bijhouden zeg maar. Die heb je ook keihard nodig, zeker als we weer een blik buitenlandse talenten open trekken.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Alireza is echt een fantastische gozer zeg.
Die scoop van @ZKA was de samenwerking met Dordrechtquote:Op maandag 20 maart 2023 10:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Alireza is echt een fantastische gozer zeg.
Als je wat kan behouden is de focus op zich vrij duidelijk dat je je vooral en enkel op de vleugelspelers moet versterken. Hopelijk leidt die focus tot wat leuke namen, anders gaan we natuurlijk gewoon massaal weer FM2023 namen droppen.
Oja en hoe zit het met die scoop van @:ZKA? Weten we al meer?
quote:Op maandag 20 maart 2023 11:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die scoop van @:ZKA was de samenwerking met Dordrecht
Ezequiel zegt hoi.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord heeft voornamelijk versterking nodig op de positie van Symanski
Daar moet een goede speler voor gehaald worden voor een goede dubbele bezetting.
Voor de rest is het allemaal afhankelijk wat er na dit seizoen gaat gebeuren.
Je mag nu 1 keer verliiezen en 1 keer gelijk spelen tot het eind van het seizoen en dan is het nog afhankelijk of de rest alles maar blijft winnen.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Net zoals wij zelden uit bij Ajax winnen bedoel je?
Haha, die Bassey. Die past daar totaal niet. En hem maar laten opbouwenquote:Op maandag 20 maart 2023 11:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hugo Borst is echt compleet de weg kwijt. Wat heeft Slot bij Ajax te zoeken? Tenzij hij wanhopig graag alsnog de Conference League wil winnen of met fenomeen Calvin Bassey samen wil werken is er geen enkele aanleiding toe om een dergelijke overstap te maken. Waarom zou je als trainer aan het begin van je carrière bewust een stap achteruit zetten?
quote:Op maandag 20 maart 2023 11:16 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CqAacmBsiqv/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Wat is dit joh, een of andere kamer voor rijke mensen waar je naar spelers kan gluren?
Ajax is een parodie op een voetbalclub
Wat een walgelijke club.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:16 schreef Caland het volgende:
Wat is dit joh, een of andere kamer voor rijke mensen waar je naar spelers kan gluren?
Wat kansloosquote:Op maandag 20 maart 2023 11:16 schreef Caland het volgende:
Nee dit kan echt nietquote:Op maandag 20 maart 2023 11:16 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 20 maart 2023 10:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las nog een bijzondere, en tevens treurige statistiek.
Weet je wanneer het de laatste keer was, voor gisteren, dat Feyenoord als koploper wist te winnen in Amsterdam?Dit soort gezochte statistiekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo was het in 1995 voor het laatst dat Feyenoord - Twente 1-0 werd door een penalty precies tijdens het moment dat ik zat te schijten.
Nooit meer!quote:Op maandag 20 maart 2023 11:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Erg jammer dat je nog voor die lui juicht als ze Europees spelen.
Intens lelijke club.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:16 schreef Caland het volgende:
Hey Davy, kijk eens een beetje dom. JA HO MAARquote:Klaassen op zijn plek gezet in spelerstunnel: "Wat lul jij nou?"
Een opvallend moment zondag voorafgaand aan de Klassieker in de Johan Cruijff ArenA.
Op het moment dat beide elftallen klaar stonden om het speelveld te betreden, wilde Ajacied Davy Klaassen zijn ploeggenoten oppeppen. “Kom op Ajax. Dit is de kampioenswedstrijd!”, brulde de aanvallende middenvelder. In de spelerstunnel werd hij door enkele Feyenoordspelers van repliek bediend. “Wat lul jij nou? Je zit op de bank!”
De woorden van Klaassen mochten niet baten. De Amsterdammers verloren de Klassieker met 2-3, waardoor de achterstand op Feyenoord groeide naar zes punten. Klaassen kwam een kwartier voor tijd zelf ook nog in het veld, maar kon de wedstrijd niet naar zijn hand zetten. De landstitel is voorlopig uit zicht in Amsterdam.
Na afloop vertelde Feyenoord-aanvoerder Orkun Kökçü dat hij zich had gestoord aan de grote woorden van de tegenstander. “Ik was er klaar mee dat ze vooraf steeds praten dat ze de beste zijn. Dat ze denken altijd de beste te zijn. Vandaag zijn we bij ze weggelopen.”
Maar dat is toch ook grote onzin? Davy mag zijn team toch wel (proberen) extra op te peppen terwijl hij op de bank zit? Daar lijkt mij niets mis mee. Dit was voor Ajax de laatste kans om de titelkansen levend te houden.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Davy, kijk eens een beetje dom. JA HO MAAR
Nova is een schat.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:52 schreef Zipportal het volgende:
Zipportal in FB / Test nu Nova, onze eigen chatbot #36 Hee hallo daar! !
OP naar BUG. @:Caland
Met dit elftal zie ik ons niet zo snel meer verliezen. Gelijkspelletje misschien wel maar verliezen niet.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je mag nu 1 keer verliiezen en 1 keer gelijk spelen tot het eind van het seizoen en dan is het nog afhankelijk of de rest alles maar blijft winnen.
Kökçü doe eens zuur.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Davy, kijk eens een beetje dom. JA HO MAAR
Volledig terechte reactie van Kokcu na al die grote monden. Waarom mag hij daar niet op reageren?quote:
Ach is toch humor dat zo'n boerderijhoofd even op zijn plek wordt gezet.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook grote onzin? Davy mag zijn team toch wel (proberen) extra op te peppen terwijl hij op de bank zit? Daar lijkt mij niets mis mee. Dit was voor Ajax de laatste kans om de titelkansen levend te houden.
Ow, laat maar dan, die hebben geen humor.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je krijgt alleen antwoorden in dat topic.
Ter info.
Je moet boven die arrogantie van ajax staan.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Volledig terechte reactie van Kokcu na al die grote monden. Waarom mag hij daar niet op reageren?
De roots liggen vast in Volendam.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach is toch humor dat zo'n boerderijhoofd even op zijn plek wordt gezet.
Davy houdt wel van pep:quote:Op maandag 20 maart 2023 11:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook grote onzin? Davy mag zijn team toch wel (proberen) extra op te peppen terwijl hij op de bank zit? Daar lijkt mij niets mis mee. Dit was voor Ajax de laatste kans om de titelkansen levend te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Moslims geven wijven geen hand.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:07 schreef Haringkop het volgende:
Ben wel benieuwd waarom Köckü Tadic geen hand wilde geven.
Dat lijkt mij wel een enorm zuur en verongelijkt persoon.quote:
Je gram halen is niks mis mee.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Je moet boven die arrogantie van ajax staan.
Tadic weigerde steun te betuigen aan de slachtoffers van de aardbeving in Turkije, zal daar wel mee te maken hebben.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:07 schreef Haringkop het volgende:
Ben wel benieuwd waarom Köckü Tadic geen hand wilde geven.
Die is er druk mee ja, begint zelfs op poepzor te lijken, die haalt ook vaak zijn grammetjes.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2023 12:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zag een filmpje vanmorgen dat Bassey een Nelommetje deed gisteren, kan het niet meer vinden maar dat vraagt om een gifje.
Vooral niet vlak na het laatste fluitsignaal. Je zag het ook wel aan hem, die stond nog stijf van de adrenaline. Mooi om te zien. Als hij dat een dag na de wedstrijd doet komt het heel anders over.quote:
Het mooiste is hoe die lui in het publiek helemaal stuk gaan.quote:
Echt helemaal niet gek als je vanuit die hoek een week lang overal leest dat ze wel even gaan winnen (waar haalden ze het toch vandaanquote:Op maandag 20 maart 2023 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral niet vlak na het laatste fluitsignaal. Je zag het ook wel aan hem, die stond nog stijf van de adrenaline. Mooi om te zien. Als hij dat een dag na de wedstrijd doet komt het heel anders over.
Misschien moeten we Xavi maar gewoon halen als PSG hem terugkoopt voor die 10 miljoen.quote:Sterspeler Xavi Simons liet na afloop blijken ietwat jaloers naar het spel van Feyenoord te kijken.
"Je ziet wel dat wij iets missen", zei Simons na het puntverlies tegenover het Eindhovens Dagblad. "Als je naar Feyenoord kijkt: het is écht mooi hoe zij voetballen. Die intensiteit...
Als je 18 jaar geleden voor het laatst thuis van Feyenoord verloren hebt is dat toch niet zo vreemd.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt helemaal niet gek als je vanuit die hoek een week lang overal leest dat ze wel even gaan winnen (waar haalden ze het toch vandaan).
Hij zei het in emotie maar wel netjes dus niks mis mee.
Ja dat vond ik ook zo heerlijk om te zien, die beleving, hartslagje nog op 180, das na een overwinning zo godverdomme lekker man. Alsof je helemaal high bent. Die beleving hebben ze bijna allemaal bij Feyenoord, bizar en ook het verschil met Ajax overigens.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral niet vlak na het laatste fluitsignaal. Je zag het ook wel aan hem, die stond nog stijf van de adrenaline. Mooi om te zien. Als hij dat een dag na de wedstrijd doet komt het heel anders over.
Het zijn dan wel weer grote woorden van een club die dit seizoen nog geen enkele grote wedstrijd heeft gewonnen.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je 18 jaar geleden voor het laatst thuis van Feyenoord verloren hebt is dat toch niet zo vreemd.
Geen woorden maar daden bedoel je? Dat was niet simpel natuurlijkquote:Op maandag 20 maart 2023 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn dan wel weer grote woorden van een club die dit seizoen nog geen enkele grote wedstrijd heeft gewonnen.
Maargoed, als zij daar blijkbaar motivatie uithalen is dat prima. Ik vind het altijd maar wat simpel.
Ik droom inmiddels zelfs gewoon van een UEFA Cup finale.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je die wint, heb je nog 3 uitwedstrijden. Daar ga je echt niet alledrie punten verspelen. Die thuispotjes mogen niet meer fout. Utrecht ook volledig uit vorm inmiddels. Sparta uit is met afstand de pittigste.
Ik vond het eigenlijk best wel misplaatst, als de elftallen nou nagenoeg onveranderd waren gebleven oké, dan kan je dingen zeggen als 'we weten hoe we ze moeten bespelen', maar dit zijn twee heel andere ploegen waarbij Feyenoord beter is dan normaal en Ajax minder.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je 18 jaar geleden voor het laatst thuis van Feyenoord verloren hebt is dat toch niet zo vreemd.
Het probleem is vooral dat het totaal misplaatste arrogantie was. Als Guardiola of Van Gaal babbels hebben dan is dat nog ergens op gebaseerd. Maar wanneer Johnny "beginnende trainer met VMBO IQ" Heitinga en zijn zwalkende elftal hoog van de toren gaan blazen dan slaat dat werkelijk nergens op. Dat mag je best even benoemen als Orkun Kökcü zijnde.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt helemaal niet gek als je vanuit die hoek een week lang overal leest dat ze wel even gaan winnen (waar haalden ze het toch vandaan).
Oh jawel hoor. Dat is wat ik zeg, vind het altijd maar raar dat spelers motivatie halen uit dat soort loze kreten. Wat moet Heitinga dan zeggen, dat hij verwacht dat ze verliezen. Maargoed, voetballers zijn nou eenmaal over het algemeen erg simpel dus het zal vast werken.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden bedoel je? Dat was niet simpel natuurlijk
Jullie spelen Conference league.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik droom inmiddels zelfs gewoon van een UEFA Cup finale.Bizar dat iedereen dat Europese seizoen een beetje voor lief neemt terwijl daarin ook nog van alles mogelijk is.
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 20 maart 2023 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach is toch humor dat zo'n boerderijhoofd even op zijn plek wordt gezet.
Alles hangt wel af van Slot. Het gaat helemaal nergens meer over wat die man heeft neergezet. Blijft hij en wil hij de Simeone van Feyenoord worden of houdt hij het voor gezien en gaat hij snel door naar de Premier League? Dat is een beetje de vraag nu.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:47 schreef GwaiLow het volgende:
Gefeliciteerd mannen. Close match, maar toch een verdiende zege voor Feyenoord.
Ben nu wel benieuwd of Feyenoord dit door kan zetten en het meerdere jaren op rij kan presteren om kampioen te worden of iig tot het einde mee te strijden. Of zou het weer 1 of 2 seizoenen zijn en dan weer een tijdje niet?
Maar als Makkelie Feyenoord niet tot 2 keer toe in de wedstrijd houdt toen Ajax sterker was in de 1e helft ziet de wereld er weer heel anders uit, er wordt hier gedaan of het 0-10 was maar zo ver lag het ook weer niet uit elkaar, op dat 1e kwartier in de 2ehelft na dan, toen dacht ik wel dat Feyenoord er meer dan 1 zou maken.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk best wel misplaatst, als de elftallen nou nagenoeg onveranderd waren gebleven oké, dan kan je dingen zeggen als 'we weten hoe we ze moeten bespelen', maar dit zijn twee heel andere ploegen waarbij Feyenoord beter is dan normaal en Ajax minder.
Vorig jaar heeft Makkelie in diezelfde wedstrijd ook het resultaat bepaald, zeg je dat er ook even bij?quote:Op maandag 20 maart 2023 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als Makkelie Feyenoord niet tot 2 keer toe in de wedstrijd houdt toen Ajax sterker was in de 1e helft ziet de wereld er weer heel anders uit, er wordt hier gedaan of het 0-10 was maar zo ver lag het ook weer niet uit elkaar, op dat 1e kwartier in de 2ehelft na dan, toen dacht ik wel dat Feyenoord er meer dan 1 zou maken.
Ja echt super oneerlijk man dat de wedstrijd 11 tegen 11 was.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als Makkelie Feyenoord niet tot 2 keer toe in de wedstrijd houdt toen Ajax sterker was in de 1e helft ziet de wereld er weer heel anders uit, er wordt hier gedaan of het 0-10 was maar zo ver lag het ook weer niet uit elkaar, op dat 1e kwartier in de 2ehelft na dan, toen dacht ik wel dat Feyenoord er meer dan 1 zou maken.
Zolang de meningen daarover niet eensgezind zijn is dat nogal flauwekul.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:27 schreef Tarado het volgende:
Maar als Makkelie Feyenoord niet tot 2 keer toe in de wedstrijd houdt toen Ajax sterker was in de 1e helft
Ik vind niet dat we door de arbitrage in de wedstrijd zijn gehouden, beide acties waren volgens de regels gewoon geen rood en ook niet vatbaar voor interpretatie (zo legt Makkelie ook uit over Hartman). Als er rood was gegeven waren we benadeeld.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:27 schreef Tarado het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |