Heerlijk ja. Die kregen het echt veel te hoog in hun bol.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik geniet er best van dat het seizoen daar echt als een nachtkaars uitgaat.
Ik zal het checken, thanks for the tipquote:Op zondag 19 maart 2023 21:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je wil lachen moet je even de #LGBwithouttheT oid checken op twitter. Dat alfabetvolk jaagt elkaar de tent uit, wel lachen.
/offtopic
Ik ook, maar toch is dat bijzaak. Puntverlies van Ajax, PSV én AZ in 1 weekend, brengt het kampioenschap wel héél dichtbij, vind ik een stuk boeiender. Laat AZ en PSV hun onderlinge potje maar winnen van Ajax.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat AZ en PSV voor Ajax eindigen
Blijkbaar behalve voor de geloofs-/levensovertuigingen van zij die niet zo achter die alfabet-mensen hype aanlopen... Ietwat hypocriet, maar goed. Dat is die groep niet vreemd.quote:
Donderquote:Op zondag 19 maart 2023 19:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zat eraan te denken om een dvd'tje van deze wedstrijd te maken mannen. Goed idee?
Na de bijna wekelijkse upgrades heb ik er ondertussen een 3+2 hoekbank incl hocker en minifridge klaarstaan. Dit kan niet meer misquote:Op zondag 19 maart 2023 20:11 schreef Elan het volgende:
Dit kan eigenlijk niet meer mis gaan als je kijkt naar het programma
Stoeltje vast op de Coolsingel zetten genot.
quote:Op zondag 19 maart 2023 21:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Na de bijna wekelijkse upgrades heb ik er ondertussen een 3+2 hoekbank incl hocker en minifridge klaarstaan. Dit kan niet meer mis
Aan de andere kant moeten we die twittergekkies ook niet te belangrijk maken natuurlijkquote:Op zondag 19 maart 2023 21:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik zal het checken, thanks for the tip
Je kan niet tolerant zijn over het niet tolereren van mensenquote:Op zondag 19 maart 2023 21:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je komt hier alleen om te stoken en dan verwacht je een normale reactie terug?
Verder kan ik je argumenten wel dromen
We hebben nog een lange weg te gaan
Dat dit kan anno 2023
Leef en laat leven
Hoe kan je nou tegen discriminatie zijn bla bla bla
Maar tegelijkertijd de levens en de reputatie van de mensen kapot willen maken omdat ze net iets anders in het leven staan. Als puntje bij paaltje komt, is er werkelijk niets meer over van de acceptatie en tolerantie die jullie zo graag prediken
Ordinaire haatgroep zijn jullie, niet meer en niet minder
Idd, de intolerantie van die alfabetlui mag wel eens flink aan de kaak gesteld worden.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:54 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Je kan niet tolerant zijn over het niet tolereren van mensen
ORKUN KOKCUquote:Op zondag 19 maart 2023 21:56 schreef fetX het volgende:
Kan dat OneLove geleuter in het daarvoor bestemde topic. Dank.
Believe.quote:Voor Willem van Hanegem is er geen enkele twijfel meer: Feyenoord gaat dit seizoen kampioen van Nederland worden. De ploeg van trainer Arne Slot won De Klassieker in de Arena na een overtuigende tweede helft.
''Nee, dit gaat Feyenoord natuurlijk nooit meer weggeven'', vertelt Van Hanegem in het Algemeen Dagblad ''Er waren volop mensen die vonden dat 2-2 ook prima was geweest in de Johan Cruijff Arena, maar dit maakt zoveel verschil. Want als je nu tegen Sparta of Cambuur de komende weken nog op 1-1 staat, hoef je niet in paniek alles op alles te zetten om te winnen.''
Van Hanegem is ook lovend over de aanvoerder van Feyenoord. ''Ik genoot van Orkun Kökçü, die na afloop zijn hart liet spreken en zei dat hij zich had gestoord aan de praatjes in Amsterdam. Dat mag hij toch zeggen? Kijk, die grote bek hoort bij Ajax. En vaak maken ze het ook waar. Maar als dat niet zo is, dan mogen tegenstanders dat best zeggen.''
Quilindschy Hartman werd al vroeg door Slot gewisseld. De verdediger ontsnapte aan zijn tweede gele kaart. Volgens Van Hanegem een uitstekende beslissing. ''Dat deed Danny Makkelie gewoon goed. Dezelfde Ajacieden die nu boos waren, hadden vorig seizoen mazzel toen Lisandro Martínez bijna het borstbeen van Cyriel Dessers brak. Zijn jullie dat vergeten? Dus niet te lang over zeuren, zou ik zeggen.''
WillemGod.quote:
Die eerste gele kaart was al erg overdreven dus al met al valt het ook allemaal wel mee.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:05 schreef CR7 het volgende:
Zie net toevallig Sem Steijn bij Twente een vergelijkbare overtreding maken als Hartman. Een uitgestoken been. Een overtreding die je per wedstrijd zovaak ziet. En zovaak wordt er niets voor gegeven en maalt er niemand om. Snap de ofhef van Hans daarom echt niet.
Een Feyenoord dat totaal zou instorten door vermoeidheid of doordat ze niet met de druk zouden kunnen omgaan pakt in de resterende wedstrijden nog zo'n 10 tot 14 punten.quote:
Dit inderdaad., beetje een storm in een glas water. Tuurlijk had die tweede gegeven kunnen worden, maar de uitleg van Makkelie was ook wel helder.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Die eerste gele kaart was al erg overdreven dus al met al valt het ook allemaal wel mee.
Ik vond die van Idrissi eigenlijk meer over het randje dan die twee van Hartman.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit inderdaad., beetje een storm in een glas water. Tuurlijk had die tweede gegeven kunnen worden, maar de uitleg van Makkelie was ook wel helder.
Klopt helemaal maar we zijn er gewoon nog niet.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een Feyenoord dat totaal zou instorten door vermoeidheid of doordat ze niet met de druk zouden kunnen omgaan pakt in de resterende wedstrijden nog zo'n 10 tot 14 punten.
Een Feyenoord dat minder gaat presteren dan tot nu toe dit seizoen maar het niveau haalt van vele voorgaande jaren onder Advocaat en Gio zou een punt of 17 a 18 halen denk ik.
Als Slot het voor elkaar krijgt om het huidige niveau vast te houden halen we zeker een punt of 20.
In de laatste 2 scenarios worden we kampioen, en zelfs als Feyenoord totaal instort mag Ajax hooguit nog maar 2 keer gelijkspelen bijvoorbeeld. Dus zelfs ik begin er in te geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |