Die vond ik vooral heel ongelukkig. Al met al vooral veel Amsterdams gezever.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond die van Idrissi eigenlijk meer over het randje dan die twee van Hartman.
Was ook ongelukkig, zeker. Maar hij was wel erg smerig. En eens.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die vond ik vooral heel ongelukkig. Al met al vooral veel Amsterdams gezever.
Inderdaad van Timber. Tekenend dat het bij Ajax (supporters) nu vooral gaat om een niet gegeven gele kaart.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:20 schreef snabbi het volgende:
Overigens vind ik de tackle van ajax bij de eerste geel van hartman al een kaart op zich
Was nog wel mooi dat spelersonthaal, allerlei groepen die dan maar met elkaar op de vuist gingenquote:Op zondag 19 maart 2023 22:32 schreef Haringkop het volgende:
[ twitter ]
Ajax - Feyenoord: 11 vs 11.
Info Feyenoord: Feyenoord win.
Ik vond dat eigenlijk duidelijk geen rood, daar miste absoluut de snelheid voor. Hartman vond ik twijfelachtig en na de uitleg van Makkelie denk ik dat dit een goede keuze was.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond die van Idrissi eigenlijk meer over het randje dan die twee van Hartman.
quote:Op zondag 19 maart 2023 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Was nog wel mooi dat spelersonthaal, allerlei groepen die dan maar met elkaar op de vuist gingen
Hoe vaak hebben we bij datgeen dat bij Idrissi afspeelde rood getrokken zien worden lately? Zo vaak dat zoiets met geel wordt afgedaan.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk duidelijk geen rood, daar miste absoluut de snelheid voor. Hartman vond ik twijfelachtig en na de uitleg van Makkelie denk ik dat dit een goede keuze was.
quote:Op zondag 19 maart 2023 14:27 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ons einde van de wedstrijd is ongeevenaard. Daar gaat het verschil ook nu weer komen.
quote:Op zondag 19 maart 2023 15:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Straks is Ajax uitgeraasd en kunnen wij eroverheen op conditie.
Deze bij 2-2 vond ik mooier:quote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 15:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wij zijn zo veel fitter. Komt goed dit.
Haha, mwah. Die eerste post was nog tijdens de eerste helft toen het kut ging en het topic weer in traditionele negativiteit verzandde.quote:Op zondag 19 maart 2023 23:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Deze bij 2-2 vond ik mooier:
[..]
Op de eerste kaart voor Hartman ging een overtreding van Ajax op Szymanski vooraf waar Danny niet voor floot. Maar dat werd op TV niet herhaald en er werd verder ook geen enkele aandacht aan besteed door de commentator en de analisten van dienst.quote:Op zondag 19 maart 2023 22:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Die eerste gele kaart was al erg overdreven dus al met al valt het ook allemaal wel mee.
Zat me echt dood te ergeren aan dit stukje toen het voorbij kwam in de Dickvoormekaar Podcast. Dat mensen hier naar kunnen luisteren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |