Laat ik het zo zeggen... Als ik zie dat het buitenspel is, heeft een capabele en competente grensrechter het al 10 minuten geleden gezien. Dan moet je gewoon vlaggen, imo.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als de assistent het niet direct weet gaat ie niet midden tijdens de aanval alsnog vlaggen, dat zou nergens op slaan
Goed puntquote:
Het zal overduidelijk geen buitenspel zijn geweest. Anders hadden we het wel gezien, nietwaar?quote:
Nee tuurlijk nietquote:Op zondag 19 maart 2023 15:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Volgens mij ook geen buitenspel.
En er blijven mensen elk seizoen weer hoop houdenquote:Op zondag 19 maart 2023 15:11 schreef Wicky15 het volgende:
Het is hier toch ook elk seizoen weer dezelfde tering ellende
Geen idee, maar heel het seizoen wordt er minutenlang o de millimeter uitgepluist of het geen buitenspel is.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal overduidelijk geen buitenspel zijn geweest. Anders hadden we het wel gezien, nietwaar?
Deze kan je aan het begin van het seizoen toch al invullen?quote:Op zondag 19 maart 2023 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En er blijven mensen elk seizoen weer hoop houden
Doe ik ookquote:Op zondag 19 maart 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze kan je aan het begin van het seizoen toch al invullen?
Dit ja. Ach we maken nog steeds grote kans op de titelquote:Op zondag 19 maart 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit ja. Ach we maken nog steeds grote kans op de titel
Ajax staat na vandaag bovenaan hoor.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit ja. Ach we maken nog steeds grote kans op de titel
Berghuis en Kudus spelen wel heel goed.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:13 schreef bbuddybb het volgende:
We verliezen gewoon van een ploeg die speelt met Sanchez, Bassey en Wijndal achterin.
Ook knap.
Als je nummer één staat, stap je over op een stukje hoop.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax veel betere selectiequote:Op zondag 19 maart 2023 15:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Waarom niet? Gedeeld eerste, makkelijk programma. Zie niet in waarom we geen grote kans maken
Enige waar ik Ajax punten zie verspelen is bij PSV uitquote:Op zondag 19 maart 2023 15:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Waarom niet? Gedeeld eerste, makkelijk programma. Zie niet in waarom we geen grote kans maken
Ja en? Die gaan echt nog wel punten verspelen hoor. We staan gewoon gelijk qua punten.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax staat na vandaag bovenaan hoor.
Ajax gaat zeker nog punten laten liggen. Denk dat Feijenoord absoluut favoriet blijft.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Na vandaag gewoon klaar. Ajax laat zich het dan iig niet meer ontnemen.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax staat na vandaag bovenaan hoor.
En ik zie Feyenoord niet alles nog winnenquote:Op zondag 19 maart 2023 15:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Enige waar ik Ajax punten zie verspelen is bij PSV uit
Het wel logisch wanneer ze nauwelijks getest zijn hequote:Op zondag 19 maart 2023 15:13 schreef bbuddybb het volgende:
We verliezen gewoon van een ploeg die speelt met Sanchez, Bassey en Wijndal achterin.
Ook knap.
Gewoon klaar? Nog 8 wedstrijden en gelijk qua punten. Lekkere mentaliteit. Ik zou anders gelijk de club maar opheffenquote:Op zondag 19 maart 2023 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na vandaag gewoon klaar. Ajax laat zich het dan iig niet meer ontnemen.
Deden wij dit ook maar.
Zou ook fijn zijn als we thuis 'gewoon' eens van Ajax kunnen winnenquote:Op zondag 19 maart 2023 15:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En ik zie Feyenoord niet alles nog winnen
Nee, als je echt kampioen wil worden, moet je hier niet verliezen
Alsof de mening van de mensen hier ook maar enige invloed heeft op de spelersquote:Op zondag 19 maart 2023 15:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Gewoon klaar? Nog 8 wedstrijden en gelijk qua punten. Lekkere mentaliteit. Ik zou anders gelijk de club maar opheffen
Ik denk dat Ajax niks meer laat liggen, wat wij doen weet ik niet.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Gewoon klaar? Nog 8 wedstrijden en gelijk qua punten. Lekkere mentaliteit. Ik zou anders gelijk de club maar opheffen
Gewoon kan je nu al schudden. Winnen wordt nu het doelquote:Op zondag 19 maart 2023 15:16 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zou ook fijn zijn als we thuis 'gewoon' eens van Ajax kunnen winnen
Niet idd, maar direct dat depressieve gejank dat de titelrace over is is natuurlijk pure onzinquote:Op zondag 19 maart 2023 15:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alsof de mening van de mensen hier ook maar enige invloed heeft op de spelers
quote:Op zondag 19 maart 2023 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je nummer één staat, stap je over op een stukje hoop.
Opbokken met je fantasy ellendequote:
Gimenez is wel héél goed, ook al komt hij op een eiland. Szymanski en Wieffer te traag aan de bal vandaag. Denk wel dat er zometeen meer ruimtes komen en hun defensie oogt kwetsbaar.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:18 schreef fetX het volgende:
Regulier potje in de ArenA. Aanvallend matig en ook het middenveld vind ik niet zo goed vandaag.
Dé samenvatting van de afgelopen 17 jaarquote:Op zondag 19 maart 2023 15:20 schreef bbuddybb het volgende:
Ik heb het gevoel dat de Ajax-storm weer een beetje is gaan liggen.
Lopez valt prima in.
Er is echt wat mogelijk hier, maar ik heb het gevoel dat we, zoals zo vaak, heel knullig een goal zullen incasseren.![]()
Kwestie van handelingssnelheid.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:20 schreef Ali_boo het volgende:
Zoveel onnodig balverlies he![]()
Donderspeach van Arne in de rust die de wedstrijd zal doen kantelen
Als dat zo was had de VAR wel ingegrepenquote:Op zondag 19 maart 2023 15:21 schreef H.FR het volgende:
Ik wil die 2-1 ook nog wel een keer zien. Leek me echt buitenspel.
Kan nog wel hoor, maar zie het niet zo snel gebeuren. Ajax is ook helemaal niet zo goed, maar we moeten dan wel echt beter. Laten veel te weinig zien.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gimenez is wel héél goed, ook al komt hij op een eiland. Szymanski en Wieffer te traag aan de bal vandaag. Denk wel dat er zometeen meer ruimtes komen en hun defensie oogt kwetsbaar.
bedankt renequote:Op zondag 19 maart 2023 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat zo was had de VAR wel ingegrepen
Klopt. Het is rust.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:20 schreef bbuddybb het volgende:
Ik heb het gevoel dat de Ajax-storm weer een beetje is gaan liggen.
We hebben de controle over het middenveld verlorenquote:
Ik laat me graag overtuigen door de beelden met de lijn.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat zo was had de VAR wel ingegrepen
Als de VAR niet ingrijpt zal het wel correct zijn, maar ik wil het ook nog wel eens zien.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:21 schreef H.FR het volgende:
Ik wil die 2-1 ook nog wel een keer zien. Leek me echt buitenspel.
Met Jan Jood daar, ga je denk ik weinig herhalingen zienquote:Op zondag 19 maart 2023 15:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als de VAR niet ingrijpt zal het wel correct zijn, maar ik wil het ook nog wel eens zien.
Net als wat herhalingen van een aantal stevige tackles van Ajax-kant trouwens, die van ons zijn al 600x herhaald dus dat hoeft niet meer.
Daar heb je je lijntjes, nu weer je pilletje nemenquote:Op zondag 19 maart 2023 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom hebben we die lijn niet gezien..
dan vermoed ik weer buitenspel
vuile kut knjb var
Ajax lanceert heel de tijd Kudus of Bergwijn via Berghuis en heeft met Tadic ook nog een aanspeelpunt voorin. Die aanvallende variatie hebben wij helaas niet en dat merk je.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan nog wel hoor, maar zie het niet zo snel gebeuren. Ajax is ook helemaal niet zo goed, maar we moeten dan wel echt beter. Laten veel te weinig zien.
Het kan maar beter duidelijk zijnquote:
Ik nietquote:Op zondag 19 maart 2023 15:27 schreef Scorpie het volgende:
We zagen zelfs met het blote oog dat dit geen buitenspel was .
Tevens wil ik zeiken dat er geen tweede lijn is getrokken, leuk dat z'n voeten geen buitenspel stonden maar of z'n hoofd al dan niet buitenspel stond is nu niet te zien.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je wil zeiken kun je het beeld wat later stil zetten (als hij de voet verlaat)
hij is dan ook goedgekeurdquote:Op zondag 19 maart 2023 15:27 schreef Scorpie het volgende:
We zagen zelfs met het blote oog dat dit geen buitenspel was .
Slot laat Gimenez wel staan hoor.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:29 schreef aTypisch het volgende:
straks weer paixao, danilo, dilrosun
misschien heeft er eentje zin in vandaag
Ik had een vleugje hoop dat het met een volledig nieuwe selectie van buitenlanders die geen flauw idee van die historie hebben beter zou gaan maar het is inderdaad nog steeds een typische ja.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:28 schreef Kerftminister het volgende:
Waarom is het elk jaar hetzelfde in dat snavelgehucht?
Misschien dat Danilo een gezonde portie rancune heeft die hem van vleugels voorziet.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:29 schreef aTypisch het volgende:
Ze hebben vooral aanvallend veel meer kwaliteit dan wijquote:Op zondag 19 maart 2023 15:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had een vleugje hoop dat het met een volledig nieuwe selectie van buitenlanders die geen flauw idee van die historie hebben beter zou gaan maar het is inderdaad nog steeds een typische ja.
Ik reken op Pasjauw. Fan van het eerste uur hier.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:29 schreef aTypisch het volgende:
danilo heeft al vaker samen met hem gespeeld recentelijkquote:Op zondag 19 maart 2023 15:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Slot laat Gimenez wel staan hoor.
BOEZJAUDE.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:29 schreef aTypisch het volgende:
Straks komt aankoop van 18 miljoen Brobbey er nog inquote:Op zondag 19 maart 2023 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze hebben vooral aanvallend veel meer kwaliteit dan wij
Wil je hier nog lijntjes van zien?quote:Op zondag 19 maart 2023 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:
yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
quote:
So? Alleen maar voordeligquote:Op zondag 19 maart 2023 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pure minachting dat ze Bassey erin hebben gehouden.
Nee ben er zeker blij meequote:
Ik kijk eigenlijk alleen Feyenoord, is ajax al eens op conditie getest dit seizoen?quote:Op zondag 19 maart 2023 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ben er zeker blij mee
Inmiddels weer de betere partij. Ajax lijkt het niet vol te houden.
Niks volhouden, gewoon doordrukken nuquote:
Zou wel tekenen voor een 2-2 tbhquote:Op zondag 19 maart 2023 15:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Niks volhouden, gewoon doordrukken nu
Het is ook een mentaal spel.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We spelen ze helemaal weg ineens. Gek is dat. Ajax betaalt de prijs voor het extreme druk zetten dat halfuur lijkt.
quote:
quote:Op zondag 19 maart 2023 15:51 schreef hhh38 het volgende:
De voorzetten van Kokcu Feyenoord zijn niet best
Ik heb liever dat ze op 16 breed leggen en afstandsschoten proberen.quote:
Prima, maar dat doen ze ook niet (genoeg)quote:Op zondag 19 maart 2023 15:53 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze op 16 breed leggen en afstandsschoten proberen.
Door Kökcu of Jahan genomen.
Is niet erg, Feyenoord speelt nu op de helft van Ajax en dan is de snelheid van Pedersen bij de counters van Ajax een nuttig wapen.quote:
Ook prima ja. Genoeg kwaliteit ervoor.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:53 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze op 16 breed leggen en afstandsschoten proberen.
Door Kökcu of Jahan genomen.
Het is wachten op de onverdiende buttgoal uit de counter.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:56 schreef Oostblokkert het volgende:
2-3 hangt in de lucht, gaat het dan toch gebeuren?
Dan zal je juist zien dat ie aan de andere kant valt.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Altijd hetzelfde idd... Hartslag van 120+ hierquote:Op zondag 19 maart 2023 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zal je juist zien dat ie aan de andere kant valt.
Natuurlijk dat had ik namelijk voor de wedstrijd al voorspeldquote:Op zondag 19 maart 2023 15:56 schreef Oostblokkert het volgende:
quote:Op zondag 19 maart 2023 15:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het is wachten op de onverdiende buttgoal uit de counter.
Dan wordt dit mijn gezicht:quote:Op zondag 19 maart 2023 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zal je juist zien dat ie aan de andere kant valt.
Neem een van deze bad boys, word je lekker rustig en happy vanquote:Op zondag 19 maart 2023 15:59 schreef hhh38 het volgende:
Fluit maar af, ik kan deze spanning niet aan
Het ligt ook wel aan Ajax, die konden die extreme druk niet meer aan. Dan moet de opbouw van hen van achteren komen en, tja… Bassey, Wijndalquote:Op zondag 19 maart 2023 16:01 schreef Haringkop het volgende:
Toch knap hoe ze de wedstrijd (en van Slot) weer weten te kantelen de tweede helft.
Bassey is wel heel slecht inderdaad.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het ligt ook wel aan Ajax, die konden die extreme druk niet meer aan. Dan moet de opbouw van hen van achteren komen en, tja… Bassey, Wijndaldan speel je ons in de kaart.
Die laatste 2 wel maar wie die middelste is....quote:Op zondag 19 maart 2023 16:05 schreef RvLaak het volgende:
Dilrosun, Dalino & Paixao... Wie had deze op z'n bingo?
PASJAUW gaat hem maken Klaasie.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Die bal moet nog 1 keer goed komen voor gimenez....
quote:Op zondag 19 maart 2023 16:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die laatste 2 wel maar wie die middelste is....
Doet hij toch eigenlijk. Hij gokt gewoon op snelheid van Paixao en Dilrosun.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:06 schreef Oostblokkert het volgende:
Waarom niet de slotfase op de counter?
je moet toch iemand op de zijkant hebben.. hij is niet in vorm maar ali was ook wel echt leeg natuurlijkquote:
Zo ik zie het in de herhaling pas.quote:
Bij Rijnmond wisten ze het haarfijn te beschrijven, ik had het zelf ook gemistquote:Op zondag 19 maart 2023 16:13 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Zo ik zie het in de herhaling pas.
Middenvelder tekort.quote:Op zondag 19 maart 2023 16:14 schreef bbuddybb het volgende:
Sinds de wissels voetballen we niet meer.
Dat is nog afwachten, maar heerlijke redding ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |