Daar heb je je lijntjes, nu weer je pilletje nemenquote:Op zondag 19 maart 2023 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom hebben we die lijn niet gezien..
dan vermoed ik weer buitenspel
vuile kut knjb var
Ajax lanceert heel de tijd Kudus of Bergwijn via Berghuis en heeft met Tadic ook nog een aanspeelpunt voorin. Die aanvallende variatie hebben wij helaas niet en dat merk je.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan nog wel hoor, maar zie het niet zo snel gebeuren. Ajax is ook helemaal niet zo goed, maar we moeten dan wel echt beter. Laten veel te weinig zien.
Het kan maar beter duidelijk zijnquote:
Ik nietquote:Op zondag 19 maart 2023 15:27 schreef Scorpie het volgende:
We zagen zelfs met het blote oog dat dit geen buitenspel was .
Tevens wil ik zeiken dat er geen tweede lijn is getrokken, leuk dat z'n voeten geen buitenspel stonden maar of z'n hoofd al dan niet buitenspel stond is nu niet te zien.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je wil zeiken kun je het beeld wat later stil zetten (als hij de voet verlaat)
hij is dan ook goedgekeurdquote:Op zondag 19 maart 2023 15:27 schreef Scorpie het volgende:
We zagen zelfs met het blote oog dat dit geen buitenspel was .
Slot laat Gimenez wel staan hoor.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:29 schreef aTypisch het volgende:
straks weer paixao, danilo, dilrosun
misschien heeft er eentje zin in vandaag
Ik had een vleugje hoop dat het met een volledig nieuwe selectie van buitenlanders die geen flauw idee van die historie hebben beter zou gaan maar het is inderdaad nog steeds een typische ja.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:28 schreef Kerftminister het volgende:
Waarom is het elk jaar hetzelfde in dat snavelgehucht?
Misschien dat Danilo een gezonde portie rancune heeft die hem van vleugels voorziet.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:29 schreef aTypisch het volgende:
Ze hebben vooral aanvallend veel meer kwaliteit dan wijquote:Op zondag 19 maart 2023 15:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had een vleugje hoop dat het met een volledig nieuwe selectie van buitenlanders die geen flauw idee van die historie hebben beter zou gaan maar het is inderdaad nog steeds een typische ja.
Ik reken op Pasjauw. Fan van het eerste uur hier.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:29 schreef aTypisch het volgende:
danilo heeft al vaker samen met hem gespeeld recentelijkquote:Op zondag 19 maart 2023 15:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Slot laat Gimenez wel staan hoor.
BOEZJAUDE.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:29 schreef aTypisch het volgende:
Straks komt aankoop van 18 miljoen Brobbey er nog inquote:Op zondag 19 maart 2023 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze hebben vooral aanvallend veel meer kwaliteit dan wij
Wil je hier nog lijntjes van zien?quote:Op zondag 19 maart 2023 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:
yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |