Natuurlijk niet.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit ja. Ach we maken nog steeds grote kans op de titel
Ajax staat na vandaag bovenaan hoor.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit ja. Ach we maken nog steeds grote kans op de titel
Berghuis en Kudus spelen wel heel goed.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:13 schreef bbuddybb het volgende:
We verliezen gewoon van een ploeg die speelt met Sanchez, Bassey en Wijndal achterin.
Ook knap.
Als je nummer één staat, stap je over op een stukje hoop.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze kan je aan het begin van het seizoen toch al invullen?
Ajax veel betere selectiequote:Op zondag 19 maart 2023 15:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Waarom niet? Gedeeld eerste, makkelijk programma. Zie niet in waarom we geen grote kans maken
Enige waar ik Ajax punten zie verspelen is bij PSV uitquote:Op zondag 19 maart 2023 15:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Waarom niet? Gedeeld eerste, makkelijk programma. Zie niet in waarom we geen grote kans maken
Ja en? Die gaan echt nog wel punten verspelen hoor. We staan gewoon gelijk qua punten.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax staat na vandaag bovenaan hoor.
Ajax gaat zeker nog punten laten liggen. Denk dat Feijenoord absoluut favoriet blijft.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Na vandaag gewoon klaar. Ajax laat zich het dan iig niet meer ontnemen.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax staat na vandaag bovenaan hoor.
En ik zie Feyenoord niet alles nog winnenquote:Op zondag 19 maart 2023 15:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Enige waar ik Ajax punten zie verspelen is bij PSV uit
Het wel logisch wanneer ze nauwelijks getest zijn hequote:Op zondag 19 maart 2023 15:13 schreef bbuddybb het volgende:
We verliezen gewoon van een ploeg die speelt met Sanchez, Bassey en Wijndal achterin.
Ook knap.
Gewoon klaar? Nog 8 wedstrijden en gelijk qua punten. Lekkere mentaliteit. Ik zou anders gelijk de club maar opheffenquote:Op zondag 19 maart 2023 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na vandaag gewoon klaar. Ajax laat zich het dan iig niet meer ontnemen.
Deden wij dit ook maar.
Zou ook fijn zijn als we thuis 'gewoon' eens van Ajax kunnen winnenquote:Op zondag 19 maart 2023 15:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En ik zie Feyenoord niet alles nog winnen
Nee, als je echt kampioen wil worden, moet je hier niet verliezen
Alsof de mening van de mensen hier ook maar enige invloed heeft op de spelersquote:Op zondag 19 maart 2023 15:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Gewoon klaar? Nog 8 wedstrijden en gelijk qua punten. Lekkere mentaliteit. Ik zou anders gelijk de club maar opheffen
Ik denk dat Ajax niks meer laat liggen, wat wij doen weet ik niet.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Gewoon klaar? Nog 8 wedstrijden en gelijk qua punten. Lekkere mentaliteit. Ik zou anders gelijk de club maar opheffen
Gewoon kan je nu al schudden. Winnen wordt nu het doelquote:Op zondag 19 maart 2023 15:16 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zou ook fijn zijn als we thuis 'gewoon' eens van Ajax kunnen winnen
Niet idd, maar direct dat depressieve gejank dat de titelrace over is is natuurlijk pure onzinquote:Op zondag 19 maart 2023 15:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alsof de mening van de mensen hier ook maar enige invloed heeft op de spelers
quote:Op zondag 19 maart 2023 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je nummer één staat, stap je over op een stukje hoop.
Opbokken met je fantasy ellendequote:
Gimenez is wel héél goed, ook al komt hij op een eiland. Szymanski en Wieffer te traag aan de bal vandaag. Denk wel dat er zometeen meer ruimtes komen en hun defensie oogt kwetsbaar.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:18 schreef fetX het volgende:
Regulier potje in de ArenA. Aanvallend matig en ook het middenveld vind ik niet zo goed vandaag.
Dé samenvatting van de afgelopen 17 jaarquote:Op zondag 19 maart 2023 15:20 schreef bbuddybb het volgende:
Ik heb het gevoel dat de Ajax-storm weer een beetje is gaan liggen.
Lopez valt prima in.
Er is echt wat mogelijk hier, maar ik heb het gevoel dat we, zoals zo vaak, heel knullig een goal zullen incasseren.![]()
Kwestie van handelingssnelheid.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:20 schreef Ali_boo het volgende:
Zoveel onnodig balverlies he![]()
Donderspeach van Arne in de rust die de wedstrijd zal doen kantelen
Als dat zo was had de VAR wel ingegrepenquote:Op zondag 19 maart 2023 15:21 schreef H.FR het volgende:
Ik wil die 2-1 ook nog wel een keer zien. Leek me echt buitenspel.
Kan nog wel hoor, maar zie het niet zo snel gebeuren. Ajax is ook helemaal niet zo goed, maar we moeten dan wel echt beter. Laten veel te weinig zien.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gimenez is wel héél goed, ook al komt hij op een eiland. Szymanski en Wieffer te traag aan de bal vandaag. Denk wel dat er zometeen meer ruimtes komen en hun defensie oogt kwetsbaar.
bedankt renequote:Op zondag 19 maart 2023 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat zo was had de VAR wel ingegrepen
Klopt. Het is rust.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:20 schreef bbuddybb het volgende:
Ik heb het gevoel dat de Ajax-storm weer een beetje is gaan liggen.
We hebben de controle over het middenveld verlorenquote:
Ik laat me graag overtuigen door de beelden met de lijn.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat zo was had de VAR wel ingegrepen
Als de VAR niet ingrijpt zal het wel correct zijn, maar ik wil het ook nog wel eens zien.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:21 schreef H.FR het volgende:
Ik wil die 2-1 ook nog wel een keer zien. Leek me echt buitenspel.
Met Jan Jood daar, ga je denk ik weinig herhalingen zienquote:Op zondag 19 maart 2023 15:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als de VAR niet ingrijpt zal het wel correct zijn, maar ik wil het ook nog wel eens zien.
Net als wat herhalingen van een aantal stevige tackles van Ajax-kant trouwens, die van ons zijn al 600x herhaald dus dat hoeft niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |