Laat ik het zo zeggen... Als ik zie dat het buitenspel is, heeft een capabele en competente grensrechter het al 10 minuten geleden gezien. Dan moet je gewoon vlaggen, imo.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als de assistent het niet direct weet gaat ie niet midden tijdens de aanval alsnog vlaggen, dat zou nergens op slaan
Goed puntquote:
Het zal overduidelijk geen buitenspel zijn geweest. Anders hadden we het wel gezien, nietwaar?quote:
Nee tuurlijk nietquote:Op zondag 19 maart 2023 15:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Volgens mij ook geen buitenspel.
En er blijven mensen elk seizoen weer hoop houdenquote:Op zondag 19 maart 2023 15:11 schreef Wicky15 het volgende:
Het is hier toch ook elk seizoen weer dezelfde tering ellende
Geen idee, maar heel het seizoen wordt er minutenlang o de millimeter uitgepluist of het geen buitenspel is.quote:Op zondag 19 maart 2023 15:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal overduidelijk geen buitenspel zijn geweest. Anders hadden we het wel gezien, nietwaar?
Deze kan je aan het begin van het seizoen toch al invullen?quote:Op zondag 19 maart 2023 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En er blijven mensen elk seizoen weer hoop houden
Doe ik ookquote:Op zondag 19 maart 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze kan je aan het begin van het seizoen toch al invullen?
Dit ja. Ach we maken nog steeds grote kans op de titelquote:Op zondag 19 maart 2023 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze kan je aan het begin van het seizoen toch al invullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |