Ik hoor ze niet over Tadic, wel over Kocku en die van Excelsior. Islamofobie?quote:Op zondag 19 maart 2023 21:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De geachte staatssecretaris heeft natuurlijk gewoon gelijk.
Ik in ieder geval welquote:Op maandag 20 maart 2023 07:54 schreef Scrummie het volgende:
Prima maandagje. Hopelijk werkt @:Caland vandaag op kantoor in Amsterdam.
[ afbeelding ]
quote:Ik zat eraan te denken om een dvd'tje van deze wedstrijd te maken mannen. Goed idee?
@De_Pel maakt er een D.O.D.'tje vanquote:
Gimenez over het juichen bij de F-sidequote:"Ik heb nog nooit een Klassieker meegemaakt", legde hij achteraf uit aan De Telegraaf. "Nu scoorde ik al vroeg in de wedstrijd en ik zag schuin achter het doel een grote Mexicaanse vlag, dus ik dook meteen die kant op. Dom, ik dacht dat ze daar voor mij zaten. Maar binnen twee seconden had ik in de gaten dat er alleen maar Ajax-fans zaten en dat het een heel slecht idee was om die kant op te vliegen"
quote:Op maandag 20 maart 2023 07:54 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag ‘thuiswerken’ helaas.quote:Op maandag 20 maart 2023 07:54 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb net Studio Voetbal terug lopen kijken.quote:Op maandag 20 maart 2023 08:30 schreef DonRaja het volgende:
Vandaag rustig alle commentaren bekijken en wat kutten op d'n twitter...
Wat een weekend heeft deze man.quote:
Ik wel maar het is verrassend rustig vandaagquote:Op maandag 20 maart 2023 07:54 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lopen er toch ook altijd weer een hoop psychopaten bij, gozer die in een lantaarnpaal was geklommen kreeg echt allerlei vuurwerk op zich geschoten, blikken bier. Gewoon zomaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |