Die is er druk mee ja, begint zelfs op poepzor te lijken, die haalt ook vaak zijn grammetjes.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2023 12:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zag een filmpje vanmorgen dat Bassey een Nelommetje deed gisteren, kan het niet meer vinden maar dat vraagt om een gifje.
Vooral niet vlak na het laatste fluitsignaal. Je zag het ook wel aan hem, die stond nog stijf van de adrenaline. Mooi om te zien. Als hij dat een dag na de wedstrijd doet komt het heel anders over.quote:
Het mooiste is hoe die lui in het publiek helemaal stuk gaan.quote:
Echt helemaal niet gek als je vanuit die hoek een week lang overal leest dat ze wel even gaan winnen (waar haalden ze het toch vandaanquote:Op maandag 20 maart 2023 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral niet vlak na het laatste fluitsignaal. Je zag het ook wel aan hem, die stond nog stijf van de adrenaline. Mooi om te zien. Als hij dat een dag na de wedstrijd doet komt het heel anders over.
Misschien moeten we Xavi maar gewoon halen als PSG hem terugkoopt voor die 10 miljoen.quote:Sterspeler Xavi Simons liet na afloop blijken ietwat jaloers naar het spel van Feyenoord te kijken.
"Je ziet wel dat wij iets missen", zei Simons na het puntverlies tegenover het Eindhovens Dagblad. "Als je naar Feyenoord kijkt: het is écht mooi hoe zij voetballen. Die intensiteit...
Als je 18 jaar geleden voor het laatst thuis van Feyenoord verloren hebt is dat toch niet zo vreemd.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt helemaal niet gek als je vanuit die hoek een week lang overal leest dat ze wel even gaan winnen (waar haalden ze het toch vandaan).
Hij zei het in emotie maar wel netjes dus niks mis mee.
Ja dat vond ik ook zo heerlijk om te zien, die beleving, hartslagje nog op 180, das na een overwinning zo godverdomme lekker man. Alsof je helemaal high bent. Die beleving hebben ze bijna allemaal bij Feyenoord, bizar en ook het verschil met Ajax overigens.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral niet vlak na het laatste fluitsignaal. Je zag het ook wel aan hem, die stond nog stijf van de adrenaline. Mooi om te zien. Als hij dat een dag na de wedstrijd doet komt het heel anders over.
Het zijn dan wel weer grote woorden van een club die dit seizoen nog geen enkele grote wedstrijd heeft gewonnen.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je 18 jaar geleden voor het laatst thuis van Feyenoord verloren hebt is dat toch niet zo vreemd.
Geen woorden maar daden bedoel je? Dat was niet simpel natuurlijkquote:Op maandag 20 maart 2023 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn dan wel weer grote woorden van een club die dit seizoen nog geen enkele grote wedstrijd heeft gewonnen.
Maargoed, als zij daar blijkbaar motivatie uithalen is dat prima. Ik vind het altijd maar wat simpel.
Ik droom inmiddels zelfs gewoon van een UEFA Cup finale.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je die wint, heb je nog 3 uitwedstrijden. Daar ga je echt niet alledrie punten verspelen. Die thuispotjes mogen niet meer fout. Utrecht ook volledig uit vorm inmiddels. Sparta uit is met afstand de pittigste.
Ik vond het eigenlijk best wel misplaatst, als de elftallen nou nagenoeg onveranderd waren gebleven oké, dan kan je dingen zeggen als 'we weten hoe we ze moeten bespelen', maar dit zijn twee heel andere ploegen waarbij Feyenoord beter is dan normaal en Ajax minder.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je 18 jaar geleden voor het laatst thuis van Feyenoord verloren hebt is dat toch niet zo vreemd.
Het probleem is vooral dat het totaal misplaatste arrogantie was. Als Guardiola of Van Gaal babbels hebben dan is dat nog ergens op gebaseerd. Maar wanneer Johnny "beginnende trainer met VMBO IQ" Heitinga en zijn zwalkende elftal hoog van de toren gaan blazen dan slaat dat werkelijk nergens op. Dat mag je best even benoemen als Orkun Kökcü zijnde.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt helemaal niet gek als je vanuit die hoek een week lang overal leest dat ze wel even gaan winnen (waar haalden ze het toch vandaan).
Oh jawel hoor. Dat is wat ik zeg, vind het altijd maar raar dat spelers motivatie halen uit dat soort loze kreten. Wat moet Heitinga dan zeggen, dat hij verwacht dat ze verliezen. Maargoed, voetballers zijn nou eenmaal over het algemeen erg simpel dus het zal vast werken.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden bedoel je? Dat was niet simpel natuurlijk
Jullie spelen Conference league.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik droom inmiddels zelfs gewoon van een UEFA Cup finale.Bizar dat iedereen dat Europese seizoen een beetje voor lief neemt terwijl daarin ook nog van alles mogelijk is.
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 20 maart 2023 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach is toch humor dat zo'n boerderijhoofd even op zijn plek wordt gezet.
Alles hangt wel af van Slot. Het gaat helemaal nergens meer over wat die man heeft neergezet. Blijft hij en wil hij de Simeone van Feyenoord worden of houdt hij het voor gezien en gaat hij snel door naar de Premier League? Dat is een beetje de vraag nu.quote:Op maandag 20 maart 2023 11:47 schreef GwaiLow het volgende:
Gefeliciteerd mannen. Close match, maar toch een verdiende zege voor Feyenoord.
Ben nu wel benieuwd of Feyenoord dit door kan zetten en het meerdere jaren op rij kan presteren om kampioen te worden of iig tot het einde mee te strijden. Of zou het weer 1 of 2 seizoenen zijn en dan weer een tijdje niet?
Maar als Makkelie Feyenoord niet tot 2 keer toe in de wedstrijd houdt toen Ajax sterker was in de 1e helft ziet de wereld er weer heel anders uit, er wordt hier gedaan of het 0-10 was maar zo ver lag het ook weer niet uit elkaar, op dat 1e kwartier in de 2ehelft na dan, toen dacht ik wel dat Feyenoord er meer dan 1 zou maken.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk best wel misplaatst, als de elftallen nou nagenoeg onveranderd waren gebleven oké, dan kan je dingen zeggen als 'we weten hoe we ze moeten bespelen', maar dit zijn twee heel andere ploegen waarbij Feyenoord beter is dan normaal en Ajax minder.
Vorig jaar heeft Makkelie in diezelfde wedstrijd ook het resultaat bepaald, zeg je dat er ook even bij?quote:Op maandag 20 maart 2023 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als Makkelie Feyenoord niet tot 2 keer toe in de wedstrijd houdt toen Ajax sterker was in de 1e helft ziet de wereld er weer heel anders uit, er wordt hier gedaan of het 0-10 was maar zo ver lag het ook weer niet uit elkaar, op dat 1e kwartier in de 2ehelft na dan, toen dacht ik wel dat Feyenoord er meer dan 1 zou maken.
Ja echt super oneerlijk man dat de wedstrijd 11 tegen 11 was.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als Makkelie Feyenoord niet tot 2 keer toe in de wedstrijd houdt toen Ajax sterker was in de 1e helft ziet de wereld er weer heel anders uit, er wordt hier gedaan of het 0-10 was maar zo ver lag het ook weer niet uit elkaar, op dat 1e kwartier in de 2ehelft na dan, toen dacht ik wel dat Feyenoord er meer dan 1 zou maken.
Zolang de meningen daarover niet eensgezind zijn is dat nogal flauwekul.quote:Op maandag 20 maart 2023 12:27 schreef Tarado het volgende:
Maar als Makkelie Feyenoord niet tot 2 keer toe in de wedstrijd houdt toen Ajax sterker was in de 1e helft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |