Geen fatsoenlijke club die zich aan homofoob Cuckcu gaat wagen. Zal dus wel naar Chelsea gaan.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mannen, ik kijk alvast even vooruit. Stel, Feyenoord pakt de titel dankzij het genie Slot. Wat moet Feyenoord dan allemaal doen in de zomer? Paar voorstellen:
1. Szymański en Gimenez vastleggen. Aankoopsom van in totaal 15 euro.
2. Idrissi vastleggen voor Feyenoord. Onderschat en echt een uitstekende speler voor Feyenoord. Afkoopsom minimaal 5 miljoen gok ik zo?
3. Kokcu verkopen voor een miljoen of 30.
4. Nieuwe rechtsbuiten kopen.
5. Middenvelders behouden.
6. Stadion Feyenoord overnemen.
Meer voorstellen?
Alsjeblieft niet.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mannen, ik kijk alvast even vooruit. Stel, Feyenoord pakt de titel dankzij het genie Slot. Wat moet Feyenoord dan allemaal doen in de zomer? Paar voorstellen:
2. Idrissi vastleggen voor Feyenoord. Onderschat en echt een uitstekende speler voor Feyenoord. Afkoopsom minimaal 5 miljoen gok ik zo?
Als je eerste wordt kan je die in principe direct kopen.quote:
Ja ben al die lettertypes kwijt geraakt enzo plus had niet echt slim template gebouwdquote:Op maandag 20 maart 2023 10:23 schreef Zipportal het volgende:
Erg jammer dat user @:ThePlaneteer de OP nooit heeft afgemaakt.
vGeel-beleid!! Ben dankbaar voor deze goede periode van Jahanbakhsh en Idrissi maar de fout van het kampioensjaar moet je natuurlijk niet herhalen, oftewel: doorselecteren waar nodig. Zij en Pedersen, het zijn leuke gasten maar je kan er geen CL mee spelen, daar zijn ze niet goed genoeg voor en die potentie tonen ze ook niet.quote:
Onderschat de waarde van Ali in de kleedkamer niet.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vGeel-beleid!! Ben dankbaar voor deze goede periode van Jahanbakhsh en Idrissi maar de fout van het kampioensjaar moet je natuurlijk niet herhalen, oftewel: doorselecteren waar nodig. Zij en Pedersen, het zijn leuke gasten maar je kan er geen CL mee spelen, daar zijn ze niet goed genoeg voor en die potentie tonen ze ook niet.
Ik heb vertrouwen dat Bijlow, Hancko, Trauner, Hartman, Wieffer en Gimenez (Kökcü en Geert ook maar die zijn onhoudbaar) naar dat niveau kunnen groeien, mogelijk dat Szymanski ook goed genoeg is, en Bullaude en Paixao hebben nog een lange weg te gaan maar tonen in ieder geval die potentie. De rest niet, dus daar moet je op door selecteren waar mogelijk. Lekker simpel.
Eerst maar eens van Sparta winnen. Als we die ook pakken kan het gewoon echt niet meer mis.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Meer voorstellen?
Alireza is echt een fantastische gozer zeg.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vGeel-beleid!! Ben dankbaar voor deze goede periode van Jahanbakhsh en Idrissi maar de fout van het kampioensjaar moet je natuurlijk niet herhalen, oftewel: doorselecteren waar nodig. Zij en Pedersen, het zijn leuke gasten maar je kan er geen CL mee spelen, daar zijn ze niet goed genoeg voor en die potentie tonen ze ook niet.
Ik heb vertrouwen dat Bijlow, Hancko, Trauner, Hartman, Wieffer en Gimenez (Kökcü en Geert ook maar die zijn onhoudbaar) naar dat niveau kunnen groeien, mogelijk dat Szymanski ook goed genoeg is, en Bullaude en Paixao hebben nog een lange weg te gaan maar tonen in ieder geval die potentie. De rest niet, dus daar moet je op door selecteren waar mogelijk. Lekker simpel.
Szymanski is een van de betere creatieve spelers in de competitie op zijn plek. Maar dan zonder dat flegmatieke gedoe. Kan ook nog op (beide) flanken fungeren. Beetje raar om het dan te hebben over City of Napoli voor het aankopen van een bewezen goede speler.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je eerste wordt kan je die in principe direct kopen.
Ben benieuwd of we dat gaan doen, met Bullaude die nadrukkelijk aan de deur klopt de afgelopen weken. Vraag mij nog steeds af of het het waard is eigenlijk. Ik schrok er een klein beetje van hoe ons middenveld plat gelegd werd toen Ajax het tempo wat opvoerde, gelukkig hielden zij het maximaal dertig minuten vol maar tegen een club als City of Napoli gebeurt dat niet natuurlijk.
Ik hoop vurig dat, vooruitlopend op de zaken, wanneer je kampioen wordt en je volgend seizoen CL speelt je Kökcü en Geert nog aan boord kan houden. Maar eerstgenoemde zal zeker weggaan en als Geert zo blijft voetballen zullen er zich ook wel clubs voor hem aan gaan dienen deze zomer.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet het ijzer ook wel smeden als het heet is. Kokcu moet je gewoon voor 30+ miljoen verkopen.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop vurig dat, vooruitlopend op de zaken, wanneer je kampioen wordt en je volgend seizoen CL speelt je Kökcü en Geert nog aan boord kan houden. Maar eerstgenoemde zal zeker weggaan en als Geert zo blijft voetballen zullen er zich ook wel clubs voor hem aan gaan dienen deze zomer.
ik vind dat groepje eigen jeugdspelers dit jaar ook mooiquote:
vind pedersen juist prima geschikt voor CL voetbalquote:Op maandag 20 maart 2023 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja man stadioj overnemen, weet je wat, ik zou gelijk een extra ring erop zetten. Misschien kijken of je Haaland kan halen ook nog.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Meer voorstellen?
Inderdaad, al kunnen die uitwedstrijden tegen degradatiekandidaten ook nog verrekte lastig worden.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerst maar eens van Sparta winnen. Als we die ook pakken kan het gewoon echt niet meer mis.
Ja vandaar ook een beetje twijfel bij hem, ik vind hem héél goed maar ook een beetje het type speler wat verzuipt als het tempo écht hoog wordt.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Szymanski is een van de betere creatieve spelers in de competitie op zijn plek. Maar dan zonder dat flegmatieke gedoe. Kan ook nog op (beide) flanken fungeren. Beetje raar om het dan te hebben over City of Napoli voor het aankopen van een bewezen goede speler.
Wat vind je hem dan wel waard? 8 miljoen met bonussen?
Als je die wint, heb je nog 3 uitwedstrijden. Daar ga je echt niet alledrie punten verspelen. Die thuispotjes mogen niet meer fout. Utrecht ook volledig uit vorm inmiddels. Sparta uit is met afstand de pittigste.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, al kunnen die uitwedstrijden tegen degradatiekandidaten ook nog verrekte lastig worden.
Maar mijn inschatting is dat we aan 17 punten genoeg moeten hebben.
Dan mogen we nog een keer verliezen en zelfs nog 2 keer gelijkspelen. Dat moet toch lukken zou je zeggen.....
Ik zou hem echt direct kopen. Jaar erna kun je hem makkelijk voor het dubbele kwijt.quote:Op maandag 20 maart 2023 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja vandaar ook een beetje twijfel bij hem, ik vind hem héél goed maar ook een beetje het type speler wat verzuipt als het tempo écht hoog wordt.
Hij moet altijd naar zijn goede been draaien, dat zit een beetje dwars als je in de opbouw wil versnellen zeg maar.
Sparta wint zelden van ons. Dat wordt gewoon een makkiequote:Op maandag 20 maart 2023 10:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je die wint, heb je nog 3 uitwedstrijden. Daar ga je echt niet alledrie punten verspelen. Die thuispotjes mogen niet meer fout. Utrecht ook volledig uit vorm inmiddels. Sparta uit is met afstand de pittigste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |