Ik vond het weekend van de kampioenswedstrijd in 2017 ook wel aardig.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Beste voetbalweekend voor Feyenoord in 60 jaar ofzo?
Maar zijn dit soort overwinningen eigenlijk niet gewoon lekkerder dan een 3-1 op Heracles?quote:Op zondag 19 maart 2023 18:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond het weekend van de kampioenswedstrijd in 2017 ook wel aardig.
Dat kan alleen @tong80 voor ons bevestigen.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Beste voetbalweekend voor Feyenoord in 60 jaar ofzo?
Een 3-1 in de kampioenswedstrijd tegen Heracles om voor het eerst in 18 jaar kampioen te worden is ALTIJD beter.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar zijn dit soort overwinningen eigenlijk niet gewoon lekkerder dan een 3-1 op Heracles?
Heerlijk wijfquote:Op zondag 19 maart 2023 18:48 schreef Pistolero het volgende:
Ik zie nu trouwens voorbijkomen dat die knettergekke vriendin van Santi gewoon 'undercover' in de Arena zat vandaag met een Feyenoordshirtje aan onder haar jas. En dat ze zich gigantisch moest inhouden bij die goal van hem.![]()
Waar zie je dat?quote:Op zondag 19 maart 2023 18:48 schreef Pistolero het volgende:
Ik zie nu trouwens voorbijkomen dat die knettergekke vriendin van Santi gewoon 'undercover' in de Arena zat vandaag met een Feyenoordshirtje aan onder haar jas. En dat ze zich gigantisch moest inhouden bij die goal van hem.![]()
Dit was ook voor het eerst in 18 jaar.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Een 3-1 in de kampioenswedstrijd tegen Heracles om voor het eerst in 18 jaar kampioen te worden is ALTIJD beter.
Maar dat snap jij toch niet als niet Feyenoorder
Geniaal.quote:
Jazeker.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geniaal.![]()
Was ze ook in de ballenbak?
Het is genieten, maar het blijft toch een pot. Een belangrijke, maar het is een pot. Nog 8 te gaan.quote:Op zondag 19 maart 2023 18:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit was ook voor het eerst in 18 jaar.
Ik heb liever dat AZ en PSV voor Ajax eindigenquote:Op zondag 19 maart 2023 18:38 schreef Pistolero het volgende:
Vitesse maakt het weekend nog net een tikkeltje mooier.
Laat AZ maar tweede worden. Kans dat hun de voorronde CL doorkomen is ook minimaal. Dan steekt Feyenoord iig alle centjes in eigen zak.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat AZ en PSV voor Ajax eindigen
quote:Op zondag 19 maart 2023 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geniaal.![]()
Was ze ook in de ballenbak?
quote:
Oh gewoon die griet van Gimenez.quote:Op zondag 19 maart 2023 19:38 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/stories/ferserranoc/3062069535863959691![]()
Vorig seizoen hadden we het gevalletje waarbij de bal duidelijk over de zijlijn ging maar 020 mocht doorgaan en scoordequote:
dit was echt wel heftig zegquote:
DVDtje van je gejank zou nog mooier zijnquote:Op zondag 19 maart 2023 19:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zat eraan te denken om een dvd'tje van deze wedstrijd te maken mannen. Goed idee?
Mooie kerelquote:
Hup directe concurrent FC Twente.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:09 schreef CR7 het volgende:
AZ achter als die ook nog eens punten verliezen..
quote:
Hoe kom je erbij.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vandaag wordt gewoon puntverlies. Geen gelul over 'het is een kwaliteit van Feyenoord dat ze telkens net winnen' maar gewoon een stuitend gebrek aan kwaliteit.
Laat Twente maar tot het einde meedoen voor de 3e plek. Dan gaan ze de laatste wedstrijd volle bak tegen Ajax. Mocht het nog nodig zijn.quote:
Ik heb het idee dat deze commentator niet helemaal objectief is.quote:
Parametersquote:
Heb je de goal van Seba gemist?quote:Op zondag 19 maart 2023 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar wat lekker zeg. Door mijn onvermogen om te plannen een groot deel van de tweede helft gemist. Einde meegepakt.
Zolang niemand stom genoeg is om een raampje open te doen wel jaquote:Op zondag 19 maart 2023 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit was echt wel heftig zeg
je zal maar in die bus zitten...vraag me af of je dan nog veilig voelt met al dat vuurwerk
Dan weer op 14 mei kampioenquote:Op zondag 19 maart 2023 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zou excelsior dan toch weer de kampioenswedstrijd zijn net als de vorige keer en dan kutten en dan weer in de kuip?
Met de huidige stand scheelt het dan wel dat je officieus kampioen bent thuis tegen GAE.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zou excelsior dan toch weer de kampioenswedstrijd zijn net als de vorige keer en dan kutten en dan weer in de kuip?
Ik hoop dat je andere plannen het waard warenquote:Op zondag 19 maart 2023 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja, ik schaam me kapot. Goal van den Geert gelukkig niet.
Werk is het dan nooit waard.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je andere plannen het waard waren
Ineens hou ik er rekening mee dat we kampioen worden als ik op vakantie ben. Dat is ook niet de bedoelingquote:Op zondag 19 maart 2023 20:11 schreef hhh38 het volgende:
Het zou erg mooi zijn als Go Ahead thuis de kampioenswedstrijd wordt, want dan heb ik kaarten
10 miljoen gewoon neerleggen.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik vervloekte Tatort in de eerste helft maar natuurlijk loste hij de zaak weer op.![]()
![]()
Ook zo belangrijk met z'n eindeloze gejaagquote:Op zondag 19 maart 2023 20:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik vervloekte Tatort in de eerste helft maar natuurlijk loste hij de zaak weer op.![]()
![]()
Hier moeten ze nu toch al wel over aan het praten zijn.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
10 miljoen gewoon neerleggen.
Ik ga me juist wagen aan Kale en Kokkie en dat soort gasten denk ik.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:47 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ga me ook maar eens wagen aan de podcasts, welke moet ik luisteren? Dick Voormekaar?
Die is wel erg leuk ja.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:47 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ga me ook maar eens wagen aan de podcasts, welke moet ik luisteren? Dick Voormekaar?
Ja hou maar op als je er niks van snaptquote:Op zondag 19 maart 2023 18:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit was ook voor het eerst in 18 jaar.
Pietje snapt er niks van.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja hou maar op als je er niks van snapt
Pietje is een beetje aan het janken nu AZ achter staatquote:Op zondag 19 maart 2023 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pietje snapt er niks van.
Gras is groen, Feyenoord verliest bij Ajax… o wacht
quote:Op zondag 19 maart 2023 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pietje snapt er niks van.
Gras is groen, Feyenoord verliest bij Ajax… o wacht
quote:Op zondag 12 maart 2023 20:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vandaag wordt gewoon puntverlies. Geen gelul over 'het is een kwaliteit van Feyenoord dat ze telkens net winnen' maar gewoon een stuitend gebrek aan kwaliteit.
Zou het?quote:Op zondag 12 maart 2023 21:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgende week sowieso verlies en daarna wordt het wel echt gruwelijk spannend.
Al besproken.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:09 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
SANTIAGO
SANTIAGO
SANTIAGO GIMENEEEEEEEEZ
dit soort kut clowns die anderen alleen maar gebruiken om aandacht te krijgen omdat ze zelf niets zinnigs kunnen inbrengenquote:
Hele dag niks over gehoord, toch nog even op de valreep.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:17 schreef fetX het volgende:
Ach, toch nog gezeik om dat kansloze bandje.
Ondertussen stemt KNVB rustig op Infantino.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:17 schreef fetX het volgende:
Treintje doet niks anders als ie weer langs komt rijden hier.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:17 schreef fetX het volgende:
Ik zag 'm ook niet bij Tadic overigens, of lag dat aan mij?quote:Op zondag 19 maart 2023 21:17 schreef fetX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |