Vorig seizoen hadden we het gevalletje waarbij de bal duidelijk over de zijlijn ging maar 020 mocht doorgaan en scoordequote:
dit was echt wel heftig zegquote:
DVDtje van je gejank zou nog mooier zijnquote:Op zondag 19 maart 2023 19:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zat eraan te denken om een dvd'tje van deze wedstrijd te maken mannen. Goed idee?
Mooie kerelquote:
Hup directe concurrent FC Twente.quote:Op zondag 19 maart 2023 20:09 schreef CR7 het volgende:
AZ achter als die ook nog eens punten verliezen..
quote:
Hoe kom je erbij.quote:Op zondag 12 maart 2023 20:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vandaag wordt gewoon puntverlies. Geen gelul over 'het is een kwaliteit van Feyenoord dat ze telkens net winnen' maar gewoon een stuitend gebrek aan kwaliteit.
Laat Twente maar tot het einde meedoen voor de 3e plek. Dan gaan ze de laatste wedstrijd volle bak tegen Ajax. Mocht het nog nodig zijn.quote:
Ik heb het idee dat deze commentator niet helemaal objectief is.quote:
Parametersquote:
Heb je de goal van Seba gemist?quote:Op zondag 19 maart 2023 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar wat lekker zeg. Door mijn onvermogen om te plannen een groot deel van de tweede helft gemist. Einde meegepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |