speltip: spreid je kansenquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Toch lang genoeg naar de livestream gekeken die nu naar mijn gevoel beter ingevuld kan worden met meer sportschool; andere films en series etcIk ben gewoon heel analytisch dus ik voel mij bedrogen na de recente ontwikkelingen in BB. Had ik dat van in het begin geweten had ik nooit beginnen kijken. Alleen als je fan bent van Danny of iemand anders van de rode kamer zal je er geen graten in zien maar dat is dan gekleurd door favoritisme.
Klopt maar BB is iets dat je dagelijks moet volgen om goed mee te zijn.quote:
Bedankt he dat had ik zelf nog niet bedacht. En bemoei je met je eigen zaakjes.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je kan ook nu al stoppen met kijken he. Zijn nog andere programma's op videoland de komende 3 dagen wat je kan gaan kijken.
En wat is dan voor jou het nut om die bewoner of bewoners op te gaan ophemelen?quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kijk omdat ik het programma leuk vind enhoe harden men tegen een bewoner is, hoe meer ik die bewoner ga ophemelenen waarderen. Zonder COS was ik überhaupt niet gaan kijken
Het is en blijft een spel, ze kunnen altijd de regels aan passen, dat gebeurd bij EJVJL ook.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Toch lang genoeg naar de livestream gekeken die nu naar mijn gevoel beter ingevuld kan worden met meer sportschool; andere films en series etcIk ben gewoon heel analytisch dus ik voel mij bedrogen na de recente ontwikkelingen in BB. Had ik dat van in het begin geweten had ik nooit beginnen kijken. Alleen als je fan bent van Danny of iemand anders van de rode kamer zal je er geen graten in zien maar dat is dan gekleurd door favoritisme.
Pfffff, ik wilde net gaan vertellen dat ik opties zagquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand Charlotte vertellen dat die 2 staarten haar toch wel op een minderjarige laten lijken
Kniekousjes er bij aan en ze kan zo naar schoolquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand Charlotte vertellen dat die 2 staarten haar toch wel op een minderjarige laten lijken
Om de hilariteit die ontstaatquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:26 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
En wat is dan voor jou het nut om die bewoner of bewoners op te gaan ophemelen?
Omdat je ze oprecht leuk vind, of omdat andere afgeven op die bewonder?
Nou ja, normaal staan die kleppen ook niet stil tijdens het eten, dus kan me best voorstellen dat het ineens opvaltquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:31 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Waarom zijn we allemaal zo stil vraagt Charlotte. Wat denk je zelf meid?
meneer overdrijvenquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Fantastisch gegeten echt ongekend aldus Danny
Dan moet je enorme fan geweest zijn van Chiara want de haat die zij kreeg was erger dan enige andere BB deelnemer de laatste jaren :pquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kijk omdat ik het programma leuk vind enhoe harden men tegen een bewoner is, hoe meer ik die bewoner ga ophemelenen waarderen. Zonder COS was ik überhaupt niet gaan kijken
Chiara was 50/50. Want haar persoonlijkheid vond ik niks, maar haar speltactiek wel! Ze was de ideale kandidaat in het spel!quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:39 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dan moet je enorme fan geweest zijn van Chiara want de haat die zij kreeg was erger dan enige andere BB deelnemer de laatste jaren :p
Ja want die waren er vorige edities ook???quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:44 schreef Jockari het volgende:
Jason vind dat het vanavond FEBO-avond moet zijn.
En.vooral ook allemaal tegelijk erin en niet zoals chiara en jaquelien na 2 weken met allerlei vooral negatieve info over bepaalde bewoners erin zetten. Toen hoorde ik je niet klagen. Dat vind ik net zo.als nu jammer van het programma maar de bewoners kunnen hier niets aan doen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Klopt maar BB is iets dat je dagelijks moet volgen om goed mee te zijn.
Mijn eigen tip aan de productie indien er later nog een seizoen komt : haal geen spelers meer terug die al verloren zijn in week 1-4 en die net voor de finale nog een tweede kans krijgen met veel outside info
Misschien wat minder mensen want het was af en toe een kippenhok.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En.vooral ook allemaal tegelijk erin en niet zoals chiara en jaquelien na 2 weken met allerlei vooral negatieve info over bepaalde bewoners erin zetten. Toen hoorde ik je niet klagen
Nieuwe bewoners in de eerste weken hebben wel wat info, maar die is na een paar weken achterhaald en die hebben een groot nadeel van binnenkomen in een gevormde groep.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En.vooral ook allemaal tegelijk erin en niet zoals chiara en jaquelien na 2 weken met allerlei vooral negatieve info over bepaalde bewoners erin zetten. Toen hoorde ik je niet klagen. Dat vind ik net zo.als nu jammer van het programma maar de bewoners kunnen hier niets aan doen.
Ik wou hem net plaatsenquote:
Laatste wat ik erover ga zeggen maar de late rentree van Chiara/Jolien/Ias/ kan je toch niet vergelijken met de tweede kans van Danny ? Eerst en vooral kwamen zij nog altijd in de beginfase van het programma binnen. Danny kwam in de eindspurt richting finale. Zijn kennis en informatie is dus veel actueler want populariteit/bondjes/.. veranderen voortdurend tijdens de eerste helft van het programma. Ook heeft Danny veel info over wat de kijkers leuk en minder leuk vonden aan zijn eigen gedrag dus hij kan zich daarop aanpassen. Chiara/Jolien/Ias/... konden dat niet. En verder moet Danny minder dan een maand overleven om in de finale te geraken; Chiara/Jolien/.. moesten nog altijd de volle 2 maand en paar weken doen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En.vooral ook allemaal tegelijk erin en niet zoals chiara en jaquelien na 2 weken met allerlei vooral negatieve info over bepaalde bewoners erin zetten. Toen hoorde ik je niet klagen. Dat vind ik net zo.als nu jammer van het programma maar de bewoners kunnen hier niets aan doen.
Hij zou vechten zei hij gisteren tegen BBquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:06 schreef Jockari het volgende:
Tot mijn verbazing houdt MA zich wel echt goed. Dacht dat die als een pudding in elkaar zou zakken.
Het is een coureur die gaat door tot waar de finishlijn ook ligt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:06 schreef Jockari het volgende:
Tot mijn verbazing houdt MA zich wel echt goed. Dacht dat die als een pudding in elkaar zou zakken.
Ja ze verdenken iedereen behalve Bartquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:40 schreef xdiashalizx het volgende:
Grappig dat niemand Bart noemt, dat heeft hij goed gedaan...
Zekers, mooi dit, hij blijft goed onder de radar en ook dat verhaal over danny die de mission in de liveshow heeft gekregenquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:40 schreef xdiashalizx het volgende:
Hier klagen bij big brother.. (insta oproep)quote:
Bart heeft hier daarstraks een mooi rookgordijn voor opgetrokken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:40 schreef xdiashalizx het volgende:
Vraag ik me ook wel af.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:48 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vraag me wel af wat er gebeurt als iemand Ali heeft benoemd.
Hij had samen met Bart die sm, ondanks hij niets gedaan heeft.
Zou oneerlijk zijn naar Bart als ze hier voor afgestraft worden..
quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:54 schreef Jockari het volgende:
Charlotte twijfelt of het Lindsey is of MA. Charlotte is zo zeker dat ik vermoed dat nu ook zichzelf verdenkt en MA.
Maar Ali heeft niets gedaan aan die taartquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:48 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vraag me wel af wat er gebeurt als iemand Ali heeft benoemd.
Hij had samen met Bart die sm, ondanks hij niets gedaan heeft.
Zou oneerlijk zijn naar Bart als ze hier voor afgestraft worden..
Volgens mij had hij wel geholpen met het verzamelen van ingredienten en recept uit brievenbus, niet veel maar voor ali zijn doen best watquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar Ali heeft niets gedaan aan die taart
Samen bakken is toch meer dan alleen de ingrediënten verzamelen? Hij was gewon in slaap gevallenquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:03 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Volgens mij had hij wel geholpen met het verzamelen van ingredienten en recept uit brievenbus, niet veel maar voor ali zijn doen best wat
Uhuh, ik vond het mooiquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Samen bakken is toch meer dan alleen de ingrediënten verzamelen? Hij was gewon in slaap gevallen
quote:
Ik schat in dat bart wel beter weetquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]ook slim bedacht dat hij tegen Bart zei dat hij de mensen uit de keuken heeft gehouden
Nog drieweekjes dan mag ze weer naar hem toe, als ze er voor de tijd niet uit gestemd wordtquote:
Ze kan ook gewoon zelf opstappenquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog drieweekjes dan mag ze weer naar hem toe, als ze er voor de tijd niet uit gestemd wordt
Kan, ik wilde het positief houdenquote:
Mimi genomineerd dus veel bloot lopen. Aapjes gedrag dus de andere aap moet ook zijn torso tonen.quote:
FEBO heeft er vast al bijgepraatquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:31 schreef Jockari het volgende:
Er gaan "hekke" dingen gebeuren de volgend weken zegt Charlotte.
Nee is te vroeg. Dubbele belgische exit geeft Ali een plaats in de finale. Een exit van Jason maakt de finale van Danny en lindsey zeker. Ik denk dat er pas een dubbele exit gaat als ze of allemaal genomineerd zijn of als er 4 genomineerd zijn waarbij dan een deelnemer een vrijkaart heeft voor de finale.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:33 schreef ben34567 het volgende:
Is de finale nog altijd 1 april ? Dan lijkt dubbele exit zaterdag wel te kloppen. En Bart en MA eruit is goed voor febo want die begonnen wat teveel te klagen over spelvervalsing..
De week er op.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:33 schreef ben34567 het volgende:
Is de finale nog altijd 1 april ? Dan lijkt dubbele exit zaterdag wel te kloppen. En Bart en MA eruit is goed voor febo want die begonnen wat teveel te klagen over spelvervalsing..
Apenquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:39 schreef Kayro het volgende:
Wtf
Danny geeft ali een oormassage..
Zit 'm op z'n hoofd te kroelen.
Als hij dat zou weten zou hij het nooit mogen zeggen. Ali was er destijds ook van overtuigd dat het zo was.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:28 schreef Angelique61 het volgende:
Danny zegt er gaan er 2 uit met een kop alsof ie het zeker weet
https://www.autisme.nl/ov(...)ectrum-stoornis-ass/quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja maar ik had het over Lot en daarvan sprak hij ook over Ass
Wishfull thinking van hem. Is echt nog te vroeg.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:01 schreef rinardo het volgende:
Danny zegt nu ook net tegen Lindsey Charlotte en Ali dat er 2 gaan 😱 . Charlotte hoe weet je dat? Danny: denk het maar zou wel leuk zijn .
Het zou maar zo kunnen als het echt 1 april stopt dan zal er één keer twee uitmoetenquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:01 schreef rinardo het volgende:
Danny zegt nu ook net tegen Lindsey Charlotte en Ali dat er 2 gaan 😱 . Charlotte hoe weet je dat? Danny: denk het maar zou wel leuk zijn .
Dan zitten ze te lang met te weinig mensen ik denk dat over twee weken iedereen genomineerd is en dan gaan er twee uitquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou maar zo kunnen als het echt 1 april stopt dan zal er één keer twee uitmoeten
Het stopt niet op 1 april.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou maar zo kunnen als het echt 1 april stopt dan zal er één keer twee uitmoeten
Heb je bewijs?quote:
Nee hoor hoeft niet want het klopt gewoon. Finale is een week later. Is gewoon een aanname geweest en verkeerd berekend. Nergens nog een officieel persbericht net als vorig jaar toen het ook eerder stopte, gezien...quote:
Ik vind het wel leuk dat een oud bewoner terug is, zorgt voor actie zeker na het vertrek van chiara was dat nodig, maar denk dat als ik in het huis zou zitten er niet mee gediend zou zijn en dat ik het inderdaad niet correct zou vinden maar gelukkig denkt geen van mijn haren op mijn hoofd om aan een tv-programma mee te doen. Misschien als ik 10 jaar terug in de tijd zou gaan dat ik dan eventueel aan De mol zou willen deelnemen maar BB, Temptation Island en andere RLS nee dank u.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Laatste wat ik erover ga zeggen maar de late rentree van Chiara/Jolien/Ias/ kan je toch niet vergelijken met de tweede kans van Danny ? Eerst en vooral kwamen zij nog altijd in de beginfase van het programma binnen. Danny kwam in de eindspurt richting finale. Zijn kennis en informatie is dus veel actueler want populariteit/bondjes/.. veranderen voortdurend tijdens de eerste helft van het programma. Ook heeft Danny veel info over wat de kijkers leuk en minder leuk vonden aan zijn eigen gedrag dus hij kan zich daarop aanpassen. Chiara/Jolien/Ias/... konden dat niet. En verder moet Danny minder dan een maand overleven om in de finale te geraken; Chiara/Jolien/.. moesten nog altijd de volle 2 maand en paar weken doen.
Net zoals kwark en brooddeeg is de pannenkoek deeg onbeperkt dus wat maakt het uit wie en hoeveel de bewoners ervan eten.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Die jason en angelo vind ik nu al 2 dagen best wel aso
pannekoeken maken en dan zelf heel veel vreten ervan tijdens het maken en voor de rest geloof 10 stuks maken nog ofzo
en dan is angelo nu nog beroerd om het te brengen
en lot heeft gelijk wat ze net zei over die poedersuiker dat MA er wat over durfde te zeggen
Heb je Bart zijn gezicht toen gezien. Man man man dat was goud waard.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]ook slim bedacht dat hij tegen Bart zei dat hij de mensen uit de keuken heeft gehouden
Zucht ze bakken ze voor allemaal. Er is voldoende bloem. De pannenkoeken zijn een snackje tussendoor voordat ze de late maaltijd doen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Die jason en angelo vind ik nu al 2 dagen best wel aso
pannekoeken maken en dan zelf heel veel vreten ervan tijdens het maken en voor de rest geloof 10 stuks maken nog ofzo
en dan is angelo nu nog beroerd om het te brengen
en lot heeft gelijk wat ze net zei over die poedersuiker dat MA er wat over durfde te zeggen
Dat is niet de officiele insta.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:31 schreef rinardo het volgende:
had deze speciaal bewaard, lees wat er bij 3 staat , dit was op insta van off BB
[ link | afbeelding ]
Das goud waardquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:28 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Heb je Bart zijn gezicht toen gezien. Man man man dat was goud waard.
Er is wat verwarring ook omdat de showbizznieuwssite Showbizznetwork het over genomen heeft. En woordvoerders neem ik sowieso niet zo serieus.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is niet de officiele insta.
Dit is de officiele (zie verschil in naam bovenin)
https://www.instagram.com/bigbrothernlbe/
dat is niet het officiële accountquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hier is het toch bevestigd door rtl
vorig jaar wist freaky40 ook alles, dus dat zal dit jaar wel weer zo zijnquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hier is het toch bevestigd door rtl
misschien heeft de woordvoerder van RTL die het heeft bevestigd , wel gelogen, dat kan natuurlijk ookquote:
De dames van NoBiggie hebben 8 april hun finale opname en nodigen daar gasten voor uit. dus dan is het sowieso afgelopen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:17 schreef Mazikeen het volgende:
Op videoland.com staat het volgende:
Hoe lang loopt het programma?
Niet alleen voor de bewoners, ook voor de kijker is Big Brother dit jaar anders; spannender en onvoorspelbaarder. De finale blijft zelfs nog een verrassing!
Die hoeven het ook niet zeker te weten toch? RTL zegt immers zelf, alles is een grote verrassingquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De dames van NoBiggie hebben 8 april hun finale opname en nodigen daar gasten voor uit. dus dan is het sowieso afgelopen.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
misschien heeft de woordvoerder van RTL die het heeft bevestigd , wel gelogen, dat kan natuurlijk ook
En ik wou het niet zeggenquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
vorig jaar wist freaky40 ook alles, dus dat zal dit jaar wel weer zo zijn
quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:56 schreef Jockari het volgende:
Voelen zich nu onoverwinnelijk met Danny aan hun zijde.
[ afbeelding ]
Hey GGgiiiiirrrrrrrrllllll, sorry Booooyyyyyquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat je de persoonlijkheid in het spel hebt, en de persoonlijkheid in een privé-leven...quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Chiara was 50/50. Want haar persoonlijkheid vond ik niks, maar haar speltactiek wel! Ze was de ideale kandidaat in het spel!
Volgende week zaterdag of zondag zullen we het weten.... want telenet-kijkers kunnen goeie 2 weken vooruitkijken in hun tv-gids.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:17 schreef Mazikeen het volgende:
Op videoland.com staat het volgende:
Hoe lang loopt het programma?
Niet alleen voor de bewoners, ook voor de kijker is Big Brother dit jaar anders; spannender en onvoorspelbaarder. De finale blijft zelfs nog een verrassing!
Zaterdag in de live;quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:23 schreef TheVulture het volgende:
Blijft triest dat Danny dit kan bepalen, seizoen is wat mij betreft echt wel om zeep.
Heel goed... als ie volgende week terug wint kan ie er meteen Charlotte mee op pleuren.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:56 schreef Jockari het volgende:
Voelen zich nu onoverwinnelijk met Danny aan hun zijde.
[ afbeelding ]
Vanaf zaterdag is het nog 3 wekenquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:18 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag of zondag zullen we het weten.... want telenet-kijkers kunnen goeie 2 weken vooruitkijken in hun tv-gids.
Weet niets van andere zenders in VL-NL
Maar over de persoonlijkheid prive kan ik niet oordelen. Kan ik alleen op wat ik zie en daar kan ik me dus een mening op vormen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:02 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de persoonlijkheid in het spel hebt, en de persoonlijkheid in een privé-leven...
Dat wil ik net zeggen... Je kan zelfs Danny in real life een vervelende etterbuil vinden, of ook een toffe kerel die hetzelfde in het leven staatquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar over de persoonlijkheid prive kan ik niet oordelen. Kan ik alleen op wat ik zie en daar kan ik me dus een mening op vormen.
Ali maakte een opmerking ''Jason zegt toch nooit nee'' (over nog een keer extra opscheppen oid)quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Iemand gehoord Jason reageerde net geïrriteerd over zijn eetgedrag,ik zat even niet op teletten
quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Iemand gehoord Jason reageerde net geïrriteerd over zijn eetgedrag,ik zat even niet op teletten
Weer precies hetzelfde he, de tering. Idd terug in de tijd. Wat is die fixatie van Danny en eerder ook Rob toch op het eten van Jason. Steekjes, steekjes, steekjes. Knipoogjes, minachtende lachjes. Om totaal niks. Puur omdat in je karakter zit om populair te willen zijn over de rug van anderen. En omdat iemand zichzelf is en logisch denkt, en dus ‘anders’ is, ipv een populair massamens zoals jezelf.quote:
Nee, verplaatst ivm het slechte weer. Zaterdag 11:00 nu dacht ik nu.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:43 schreef b_engeltje het volgende:
Half offtopic:
Heeft ali vandaag nog zijn vliegtuig gehad?
Uitgesteld tot zaterdagquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:43 schreef b_engeltje het volgende:
Half offtopic:
Jep eindelijk en dan zeggen dat hij niets gezegd heeft. Nu moet hij ook dat wandelende slijmspoor aanpakken.quote:
Werd toch ook in de live gezegd 1 aprilquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor hoeft niet want het klopt gewoon. Finale is een week later. Is gewoon een aanname geweest en verkeerd berekend. Nergens nog een officieel persbericht net als vorig jaar toen het ook eerder stopte, gezien...
Dat volgevreten hoofd van Danny vergalt mijn plezier om streams te kijken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Weer precies hetzelfde he, de tering. Idd terug in de tijd. Wat is die fixatie van Danny en eerder ook Rob toch op het eten van Jason. Steekjes, steekjes, steekjes. Knipoogjes, minachtende lachjes. Om totaal niks. Puur omdat in je karakter zit om populair te willen zijn over de rug van anderen. En omdat iemand zichzelf is en logisch denkt, en dus ‘anders’ is, ipv een populair massamens zoals jezelf.
Het is gewoon een pestkop. Met z’n “nee hoor er werd niet gepest, het ligt aan hoe Jason zich opstelt in het huis” in die Confessions. Geen obvious one maar zo’n low key sneaky pestkopje, die het weglacht met ‘huh neeee joh, zo bedoelde ik het niet’ of ‘hihaho grapje tochhhh’, als ie geconfronteerd wordt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:49 schreef marky het volgende:
[..]
Dat volgevreten hoofd van Danny vergalt mijn plezier om streams te kijken.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:32 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ali maakte een opmerking ''Jason zegt toch nooit nee'' (over nog een keer extra opscheppen oid)
Jason'' Ik hoef niet elke dag opmerkingen over mijn eetgedrag''
Aha ok zie je ik hoorde zoiets goed van hem ,zag idd Danny knipoog geven naar lyndseyquote:
Zoals gewoonlijk tilt de groep de winnaar van big brother zelf op de troonquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:47 schreef Ptr67 het volgende:
Deze actie plaatst Jason natuurlijk weer in underdog-positie wat weer goed is voor stemgedrag natuurlijk.
Voor zover die in real life tellen...
Zoals Lindsey met haar slangen-act... "is toch maar om te dissen man"... maar het kot te klein is, als er iets over haar wordt gezegd. Dan wordt ze pisnijdig.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Het is gewoon een pestkop. Met z’n “nee hoor er werd niet gepest, het ligt aan hoe Jason zich opstelt in het huis” in die Confessions. Geen obvious one maar zo’n low key sneaky pestkopje, die het weglacht met ‘huh neeee joh, zo bedoelde ik het niet’ of ‘hihaho grapje tochhhh’, als ie geconfronteerd wordt.
Voor mij ook. Moet af en toe ff op een tandenstoker bijten om die narigheid even te doorstaan en dit soort filmpjes op twitter te gooien. Weg met die gast uit de hut. Zonde dat dat dit weekend niet lukt. Mag hopen dat het een twist van BB is en ze zich bedacht hebben en er zaterdag niemand uit gaat en Danny weer opbokt. Die brengt echt helemaal niets extra sinds ie binnen is gekomen. De keuken heeft ie zich weer toe geeigend en gaat weer op zijn manier en begint weer sneertjes uit te delen aan bewoners. Rot op met die gastquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:49 schreef marky het volgende:
[..]
Slappe zak hooi is hetquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Het is gewoon een pestkop. Met z’n “nee hoor er werd niet gepest, het ligt aan hoe Jason zich opstelt in het huis” in die Confessions. Geen obvious one maar zo’n low key sneaky pestkopje, die het weglacht met ‘huh neeee joh, zo bedoelde ik het niet’ of ‘hihaho grapje tochhhh’, als ie geconfronteerd wordt.
Dat wilde ik net zeggen, Danny wil eigenlijk bereiken dat mensen negatief gaan kijken naar Jason, maar het publiek gaat hem door dit soort acties juist meer op handen dragen, en Danny had dit kunnen weten, want waarom is Jason in 1e instantie zo popijopie geworden? juist doordat hij gepest werdquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:47 schreef Ptr67 het volgende:
Deze actie plaatst Jason natuurlijk weer in underdog-positie wat weer goed is voor stemgedrag natuurlijk.
Voor zover die in real life tellen...
Idem hier ik kijk niet meer heeft hetzelfde walgelijke gedrag waarvoor hij is weg gestemd. Galbak 1e klas.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:49 schreef marky het volgende:
[..]
ja, maar dat is waarschijnlijk ook gelogen 🙄quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Werd toch ook in de live gezegd 1 april
Zijn familie had blijkbaar laten weten (aan BB zelf) dat er niemand gewond is geraaktquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:58 schreef Million_Lights het volgende:
Waar ik net aan denk, hopelijk heeft Ali geen familie in Turkije, met wat er vorige maand is gebeurd.
Of was hij dan op de hoogte gebracht?
quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, maar dat is waarschijnlijk ook gelogen 🙄
ja, meer van dit soort filmpjes aubquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Voor mij ook. Moet af en toe ff op een tandenstoker bijten om die narigheid even te doorstaan en dit soort filmpjes op twitter te gooien. Weg met die gast uit de hut. Zonde dat dat dit weekend niet lukt. Mag hopen dat het een twist van BB is en ze zich bedacht hebben en er zaterdag niemand uit gaat en Danny weer opbokt. Die brengt echt helemaal niets extra sinds ie binnen is gekomen. De keuken heeft ie zich weer toe geeigend en gaat weer op zijn manier en begint weer sneertjes uit te delen aan bewoners. Rot op met die gast
Heeeelemaal mee eens. Dat was gewoon straight up pestgedrag en dat wist ze zelf ook echt wel diep van binnen als je zelfreflecteert. Zo heeft Lindsey al een moment of 4 gehad minstens waar ze flink in de fout ging hiermee. Bullies weten precies hoe ze zich eruit kunnen manoeuvreren. Je hele leven dat karakter, maakt je ook je hele leven getraind en dus erg goed daarin. Allemaal onbewust vaak.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:53 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Zoals Lindsey met haar slangen-act... "is toch maar om te dissen man"... maar het kot te klein is, als er iets over haar wordt gezegd. Dan wordt ze pisnijdig.
Heeft ie niet, is al door zijn familie verklaard en ze wilden ook niet dat ze hem op de hoogte zouden brengen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:58 schreef Million_Lights het volgende:
Waar ik net aan denk, hopelijk heeft Ali geen familie in Turkije, met wat er vorige maand is gebeurd.
Nee heeft ie niet in die gebieden is bevestigd door familie op zijn insta. Dus hij hoefde niet op de hoogte gebracht te wordenquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:58 schreef Million_Lights het volgende:
Nee hoor. Nooit gehoord daar.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Werd toch ook in de live gezegd 1 april
Danny heeft altijd blijven ontkennen dat Jason werd gepest, en ging zelfs verder dat Jason een makkelijke manier had gevonden om de kijker aan zijn zijde te hebben.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen, Danny wil eigenlijk bereiken dat mensen negatief gaan kijken naar Jason, maar het publiek gaat hem door dit soort acties juist meer op handen dragen, en Danny had dit kunnen weten, want waarom is Jason in 1e instantie zo popijopie geworden? juist doordat hij gepest werd
Uitzetten danquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:49 schreef marky het volgende:
[..]
mee eens, heb ook nog maar weinig zin in de cos door deze eindeloze zinloze discussie.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:03 schreef Ireth het volgende:
Kan er geen "klaag hier over alles wat oneerlijk is" topic geopend worden?? Tis zo'n 95%negatief gezeik hier de laatste dagen. En als je er geen klote meer aan vind en je leven en kijkgenot hierdoor verpest is: kijk dan niet
of je hebt de schare mensen die dergelijk gedrag direct doorzien; maar niet gehoord worden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heeeelemaal mee eens. Dat was gewoon straight up pestgedrag en dat wist ze zelf ook echt wel diep van binnen als je zelfreflecteert. Zo heeft Lindsey al een moment of 4 gehad minstens waar ze flink in de fout ging hiermee. Bullies weten precies hoe ze zich eruit kunnen manoeuvreren. Je hele leven dat karakter, maakt je ook je hele leven getraind en dus erg goed daarin. Allemaal onbewust vaak.
Met de helikopter view zoals wij nu hebben is het duidelijk zichtbaar, maar in het echte leven worden veel mensen makkelijk om de tuin geleid door die tactieken. En wordt iemand er dus ook minder snel op gewezen / mee geconfronteerd denk ik.
Uitgesteld naar zaterdag.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:43 schreef b_engeltje het volgende:
Half offtopic:
Veul meer👍quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, meer van dit soort filmpjes aub
Exact mijn gedachte, ook die volgorde. Maar ja dat kan dus al niet. 1 van je (en mijn) top 3 gaat zaterdag dus al 🤷🏻♂quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:57 schreef wolffie het volgende:
Danny mag zaterdag weer naar huis van mij, daarna lindsey charlotte jolien ali mich bart en als winnaar Jason😄
Maar verwacht dat er een Belg wint.
Het ging specifiek over recent gedrag van Danny weer richting Jason imo.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:12 schreef Dotteke het volgende:
Wat is het hier toch negatief de laatste dagen. Hoevaak ik wel niets lees ik kijk niet meer, ik vind er niets meer aan. Een hoop getier over Danny en het feit dat hij terug is gekomen en het spel weer mee mag spelen. Dat het allemaal niet eerlijk is.
Mensen dit is een spel en de productie bepaald hoe het spel gaat, vind je het leuk blijf je kijken, baal je zo erg dat je er geen zak meer aan vindt ook goed. Dan kijk je niet meer. Maar de hele dag roepen ik kijk niet meer is ook niet leuk om keer op keer te lezen hier in de COS.
Maar laat het dan voor de mensen die het wel leuk vinden ook leuk blijven en hier dingen lezen die over de stream gaan en niet alleen de frustratie die mensen voelen door wat de programma makers besloten hebben.
Op het wel hebben we geen invloed, maar wel hoe het hier gaat. Post gezellig over de streams en hoe het iets positiever. `als ik op tv iets niet leuk vind zet ik hem ook op een andere zender of uit
Het ergeren aan bepaalde bewoners in een RLS hoort er toch ook bij. En dat het hier dan besproken wordt toch ook.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mee eens, heb ook nog maar weinig zin in de cos door deze eindeloze zinloze discussie.
Oke na Danny is dit wel de druppel .quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:11 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
MODedit, niet persoonlijk worden
Amenquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:12 schreef Dotteke het volgende:
Wat is het hier toch negatief de laatste dagen. Hoevaak ik wel niets lees ik kijk niet meer, ik vind er niets meer aan. Een hoop getier over Danny en het feit dat hij terug is gekomen en het spel weer mee mag spelen. Dat het allemaal niet eerlijk is.
Mensen dit is een spel en de productie bepaald hoe het spel gaat, vind je het leuk blijf je kijken, baal je zo erg dat je er geen zak meer aan vindt ook goed. Dan kijk je niet meer. Maar de hele dag roepen ik kijk niet meer is ook niet leuk om keer op keer te lezen hier in de COS.
Maar laat het dan voor de mensen die het wel leuk vinden ook leuk blijven en hier dingen lezen die over de stream gaan en niet alleen de frustratie die mensen voelen door wat de programma makers besloten hebben.
Op het wel hebben we geen invloed, maar wel hoe het hier gaat. Post gezellig over de streams en hoe het iets positiever. `als ik op tv iets niet leuk vind zet ik hem ook op een andere zender of uit
Dit ging toch echt over de streams. Ali die het opzetje geeft en Danny die met zijn glijer colgate smile richting Lindsey kijkt en Jason die richting Ali van zich af bijt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:12 schreef Dotteke het volgende:
Zeker. Alleen komt dat denk ik ook omdat vaak ook een horde het dénkt te weten en niks meer anders wil zien en vervolgens toch fout zit. Die verpesten het vaak. Soortgelijk fenomeen zie je altijd en overal.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:05 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
of je hebt de schare mensen die dergelijk gedrag direct doorzien; maar niet gehoord worden.
Ik blijf het oneerlijk vinden en blijf het af en toe zeggen dat ie op moet bokken als daar op de stream aanleiding toe is. Hij hoort daar gewoon echt niet niet meer in die hut.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:03 schreef Ireth het volgende:
Kan er geen "klaag hier over alles wat oneerlijk is" topic geopend worden?? Tis zo'n 95%negatief gezeik hier de laatste dagen. En als je er geen klote meer aan vind en je leven en kijkgenot hierdoor verpest is: kijk dan niet
Ik heb het niet over een specifiek bericht maar over de laatste dagenquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dit ging toch echt over de streams. Ali die het opzetje geeft en Danny die met zijn glijer colgate smile richting Lindsey kijkt en Jason die richting Ali van zich af bijt.
Daar hadden Ireth & Dotteke het ook niet over...quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dit ging toch echt over de streams. Ali die het opzetje geeft en Danny die met zijn glijer colgate smile richting Lindsey kijkt en Jason die richting Ali van zich af bijt.
Ik ook, maar weet niet goed hoe de italiaanse gemeenschap (vooral in vlaanderen) gaat reageren. Heb geen zicht op italiaanse gemeenschap in Nederland.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk wel dat het exit MA is zaterdag, toch jammer.
Uitgaande van de polls zou MA moeten vertrekken, maar als we de trend van de afgelopen 2 weken blijven volgen zal ie wel als 1e gesaved gaan worden..quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ook, maar weet niet goed hoe de italiaanse gemeenschap (vooral in vlaanderen) gaat reageren. Heb geen zicht op italiaanse gemeenschap in Nederland.
En dat mag gewoonquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik blijf het oneerlijk vinden en blijf het af en toe zeggen dat ie op moet bokken als daar op de stream aanleiding toe is. Hij hoort daar gewoon echt niet niet meer in die hut.
Geef me maar een ban als dat hier niet meer mag @:Dotteke
Negatief gezeik is er overal op twitter en FB op het moment. Ik vind persoonlijk het negatieve gezeik op Mies erg overdreven en onnodig. Die gast speelt het spel zoals het zou moeten dit jaar. Maar word nu overal uitgekotst.
Mede daarom kom ik idd ook al veel minder hier.
Laat gewoon lekker iedereen zijn frusttratie uiten. Altijd overal op moeten reageren levert idd oeverloze discussies op. Je HOEFT niet overal op te reageren.
Op twitter flikker ik iedereen op negeren die ik irritant vind of die begint te 'zuigen'.
Daarom dat ik ook altijd blijf herhalen... hemelsbreed verschil tussen mensen die stemmen en mensen die stemmen en op polls klikken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Uitgaande van de polls zou MA moeten vertrekken, maar als we de trend van de afgelopen 2 weken blijven volgen zal ie wel als 1e gesaved gaan worden..
Ban hoeft voor mij voor jou niet @ledn81 , maar ik wordt wel moe over dat oeverloos gediscussieer over BB en Danny, en de gevolgen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik blijf het oneerlijk vinden en blijf het af en toe zeggen dat ie op moet bokken als daar op de stream aanleiding toe is. Hij hoort daar gewoon echt niet niet meer in die hut.
Geef me maar een ban als dat hier niet meer mag @:Dotteke
Negatief gezeik is er overal op twitter en FB op het moment. Ik vind persoonlijk het negatieve gezeik op Mies erg overdreven en onnodig. Die gast speelt het spel zoals het zou moeten dit jaar. Maar word nu overal uitgekotst.
Mede daarom kom ik idd ook al veel minder hier.
Laat gewoon lekker iedereen zijn frusttratie uiten. Altijd overal op moeten reageren levert idd oeverloze discussies op. Je HOEFT niet overal op te reageren.
Op twitter flikker ik iedereen op negeren die ik irritant vind of die begint te 'zuigen'.
hahahaha ja ditquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Uitgaande van de polls zou MA moeten vertrekken, maar als we de trend van de afgelopen 2 weken blijven volgen zal ie wel als 1e gesaved gaan worden..
Krijgt misschien de Chiara-stemmen achter zich, maar ook geen idee hoe dat zit met die volgers.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Denk dat het niet genoeg gaat zijn. In de polls zie je nu dat Ali fans op Bart aan het stemmen zijn en nog komt het maar net boven Jason uit.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Krijgt misschien de Chiara-stemmen achter zich, maar ook geen idee hoe dat zit met die volgers.
In Amsterdam is een kuub gas goedkoper dan een shirt van de merken die zij dragen, wist je dat niet?quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:51 schreef Ireth het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe hoog die gasrekening daar is. Ze lopen er allemaal bij alsof het al half zomer is?
Ow ik dacht dat ze nog gingen hottubben??quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:52 schreef rinardo het volgende:
oke het is 19.50 en ze gaan naar bed, wat zei Danny ook al weer in de live, hij ging de boel wat gezelliger maken daar, daar zou hij voor zorgen, dat doe je toch niet door om 19.50 naar bed te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ze gaan in hottubquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:52 schreef rinardo het volgende:
oke het is 19.50 en ze gaan naar bed, wat zei Danny ook al weer in de live, hij ging de boel wat gezelliger maken daar, daar zou hij voor zorgen, dat doe je toch niet door om 19.50 naar bed te gaan
Geen idee wat ze dragen, merkjes zijn afgeplaktquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
In Amsterdam is een kuub gas goedkoper dan een shirt van de merken die zij dragen, wist je dat niet?
Ja idd ze hebben de kachel vaak op 28 staan ,ik zet hem hier op 20.5quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:51 schreef Ireth het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe hoog die gasrekening daar is. Ze lopen er allemaal bij alsof het al half zomer is?
Energie crisis zal voorbij zijn zeker ?quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:51 schreef Ireth het volgende:
Dat zegt op zich al genoeg. Zal geen 'Wibra' staan.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee wat ze dragen, merkjes zijn afgeplakt
En ik zat heerlijk onschuldig naar het ping-pong-ping-pong te luisteren. Dank u voor dit 'beeld' in mijn hoofd te plaatsen...quote:
Om B00ster even te helpen met zijn perikel... kan je misschien het beeld inprenten van Jason Biggs (Jim Levenstein) met zijn taart in American Pie.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat zegt op zich al genoeg. Zal geen 'Wibra' staan.
[..]
En ik zat heerlijk onschuldig naar het ping-pong-ping-pong te luisteren. Dank u voor dit 'beeld' in mijn hoofd te plaatsen...
Het was een natte mossel, die open gingquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:58 schreef B00STER het volgende:
En ik zat heerlijk onschuldig naar het ping-pong-ping-pong te luisteren. Dank u voor dit 'beeld' in mijn hoofd te plaatsen...
En het kon dus nog erger ...quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:01 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Om B00ster even te helpen met zijn perikel... kan je misschien het beeld inprenten van Jason Biggs (Jim Levenstein) met zijn taart in American Pie.
Ping-pong-ping-pong-ping-pong.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het was een natte mossel, die open ging
Mega dilemma....quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:09 schreef Ireth het volgende:
Lindsey gaat douchen én haren wassen hoor ik zojuist!
😲😲😲😲quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:09 schreef Ireth het volgende:
Ik ben gewoon benieuwd waar heb je dat gelezen? En ga je dan op zoek ernaar of kom je het gewoon tegen?quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft ie niet, is al door zijn familie verklaard en ze wilden ook niet dat ze hem op de hoogte zouden brengen.
Hoorde het ook hahaquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:09 schreef Ireth het volgende:
Stond op de insta van ali en kwam een screenshot daarvan ooit tegen op twitter tijdens het scrollen op de #quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd waar heb je dat gelezen? En ga je dan op zoek ernaar of kom je het gewoon tegen?
Pokke koud! Haha hier 22, 28 is wel heel heet jahquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja idd ze hebben de kachel vaak op 28 staan ,ik zet hem hier op 20.5
Jij bent rijk ! Wij op 19,5.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja idd ze hebben de kachel vaak op 28 staan ,ik zet hem hier op 20.5
Twitter en FB stond er vol meequote:Op donderdag 9 maart 2023 20:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd waar heb je dat gelezen? En ga je dan op zoek ernaar of kom je het gewoon tegen?
Voor dat ze eronder stond was de camera al geswischtquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:23 schreef ledn81 het volgende:
Geen idee of het voor of na is, maar er liep geen water vooralsnog [ afbeelding ]
Ik zit hier onder fleecedekentjes omdat ik pertinent weiger hoger te gaan dan 20...quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Pokke koud! Haha hier 22, 28 is wel heel heet jah
Nee dat kan nooit!!!!quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:26 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte vraagt of Lindsey haar haar gewassen heeft...
Ze is samen met Jolien verbaasd dat het al gebeurd is
quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:26 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte vraagt of Lindsey haar haar gewassen heeft...
Ze is samen met Jolien verbaasd dat het al gebeurd is
Aha ja kijk dit jaar minder daarquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Twitter en FB stond er vol mee [ twitter ]
Ja dan is mijn gezicht ijskoud, mijn huis is niet echt goed geïsoleerd geloof ik. Heb het koud met 21.5 eb lager ga ik nietquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit hier onder fleecedekentjes omdat ik pertinent weiger hoger te gaan dan 20...
weet je wat ik al een poosje vermoed, Lindsey heeft een afspraak met BB gemaakt , dat de camera in de douche niet op haar is. in het filmje zie je duidelijk dat de cam op Jolien blijft terwijl Lindsey aan praten is, bij anderen doen ze altijd gewoon de douche met camera omdat je toch niets kan zienquote:
Ik zat idd die stream t kijken en ze stond nog voor het deurtje toen ging de camera al naar de gangquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
weet je wat ik al een poosje vermoed, Lindsey heeft een afspraak met BB gemaakt , dat de camera in de douche niet op haar is. in het filmje zie je duidelijk dat de cam op Jolien blijft terwijl Lindsey aan praten is, bij anderen doen ze altijd gewoon de douche met camera omdat je toch niets kan zien
huh, ik ben al bij 18 minuten, moet je even naar alle afleveringen en dan naar de laatste gaanquote:
misschien zo https://v2.videoland.com/big-brother-p_2328/aflevering-52-c_43115quote:
Waarom dacht je dat?quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:06 schreef Jockari het volgende:
Ja en MA krijgt geen aandacht hahaquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart verteld nog wat over zijn over motor bouw hobby
Ali zei van wel hahaquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Hebben ook heel veel gedaan vandaag
Weliswaar koudere vingertjes gezien die boven het fleecedeken hangenquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit hier onder fleecedekentjes omdat ik pertinent weiger hoger te gaan dan 20...
Denk ik ook idd. Ik heb haar 1x haar haar uit het knotje zien halen was helemaal in het begin daarna nooit meer gezien. Vermoed dat ze dat niet fijn vind en dat liever niet op beeld heeft. Maar wel apart dat dat soort afspraken te maken zijn blijkbaar.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
weet je wat ik al een poosje vermoed, Lindsey heeft een afspraak met BB gemaakt , dat de camera in de douche niet op haar is. in het filmje zie je duidelijk dat de cam op Jolien blijft terwijl Lindsey aan praten is, bij anderen doen ze altijd gewoon de douche met camera omdat je toch niets kan zien
Alles kan bij de FEBOquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Denk ik ook idd. Ik heb haar 1x haar haar uit het knotje zien halen was helemaal in het begin daarna nooit meer gezien. Vermoed dat ze dat niet fijn vind en dat liever niet op beeld heeft. Maar wel apart dat dat soort afspraken te maken zijn blijkbaar.
Ze wisselen de laatste 2 weken af van boodschap voor de batterij wisselquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:18 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zou dat alles zijn? Het werd zo raar asngekondigd
Ja het is haast eng dit jaar.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:21 schreef ben34567 het volgende:
Ik irriteer me aan zoveel bewoners nu dat ik MA, normaal iemand die ik ook heel irritant zou vinden, nog één van de aangenaamste personen in het huis vind
Daar hadden ze het net over dat Ali bij Chayron in bed dat was volgens Dennie epic. Dus hij wil ook graag zo'n epic momentquote:
Laat ons de boel lekker warm stoken...quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason stookt het vuurtje letterlijk nog even op in de woonkamer
Hij heeft een vriend Geert VH dat ik persoonlijk weet die ook met speciale motorbouw bezig is, en ook duiker is. Geert VH is duiker voor www.Gevonden-verloren.be .quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Bart verteld nog wat over zijn over motor bouw hobby
Weet Rob alles over.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is ook hard werken voor de gasten in Rusthuis "De laatste Zonnestraal"
🤣quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:38 schreef Ireth het volgende:
Terwijl de nachtverpleging een kopje thee probeert te maken zijn alle cliënten van Huize Avondrood al in diepe rust...
Klopt. Jason heeft vuurtje gestookt, koppie thee erbij. Nu nog trek in wat warms.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:51 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Liggen ze allemaal al in bed terwijl Jason nog even couscous gaat maken?
Is jong en heeft nog eten nodig. Heb er zo ook nog 2 in huis.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Klopt. Jason heeft vuurtje gestookt, koppie thee erbij. Nu nog trek in wat warms.
Hij doet het wel vaker maar als hij genomineerd is meer. Dan wil hij nog van de tijd genieten.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Als hij maar geen afscheid zit te nemen van de hut.
Hier komt net mijn favo groep op scherm gepasseerd met wijlen Hennie ! DOE MAAR ! Ga daar even naar luisteren / kijken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:57 schreef GayGuy het volgende:
Nou ik ga weer naar jinek, die is nog wakker😅
Vermoed dat er na ruim 50 dagen nog maar weinig anti aanbaklaag over is met al die kookklunzen daar in de hut 🤣quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:58 schreef Ireth het volgende:
Jason staat de anti aanbaklaag uit de pan te krassen?? Ijzertekort??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |