Dat is niet de officiele insta.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:31 schreef rinardo het volgende:
had deze speciaal bewaard, lees wat er bij 3 staat , dit was op insta van off BB
[ link | afbeelding ]
Das goud waardquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:28 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Heb je Bart zijn gezicht toen gezien. Man man man dat was goud waard.
Er is wat verwarring ook omdat de showbizznieuwssite Showbizznetwork het over genomen heeft. En woordvoerders neem ik sowieso niet zo serieus.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is niet de officiele insta.
Dit is de officiele (zie verschil in naam bovenin)
https://www.instagram.com/bigbrothernlbe/
dat is niet het officiële accountquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hier is het toch bevestigd door rtl
vorig jaar wist freaky40 ook alles, dus dat zal dit jaar wel weer zo zijnquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hier is het toch bevestigd door rtl
misschien heeft de woordvoerder van RTL die het heeft bevestigd , wel gelogen, dat kan natuurlijk ookquote:
De dames van NoBiggie hebben 8 april hun finale opname en nodigen daar gasten voor uit. dus dan is het sowieso afgelopen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:17 schreef Mazikeen het volgende:
Op videoland.com staat het volgende:
Hoe lang loopt het programma?
Niet alleen voor de bewoners, ook voor de kijker is Big Brother dit jaar anders; spannender en onvoorspelbaarder. De finale blijft zelfs nog een verrassing!
Die hoeven het ook niet zeker te weten toch? RTL zegt immers zelf, alles is een grote verrassingquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De dames van NoBiggie hebben 8 april hun finale opname en nodigen daar gasten voor uit. dus dan is het sowieso afgelopen.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
misschien heeft de woordvoerder van RTL die het heeft bevestigd , wel gelogen, dat kan natuurlijk ook
En ik wou het niet zeggenquote:Op donderdag 9 maart 2023 17:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
vorig jaar wist freaky40 ook alles, dus dat zal dit jaar wel weer zo zijn
quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:56 schreef Jockari het volgende:
Voelen zich nu onoverwinnelijk met Danny aan hun zijde.
[ afbeelding ]
Hey GGgiiiiirrrrrrrrllllll, sorry Booooyyyyyquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand Charlotte vertellen dat die 2 staarten haar toch wel op een minderjarige laten lijken
Ik denk dat je de persoonlijkheid in het spel hebt, en de persoonlijkheid in een privé-leven...quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Chiara was 50/50. Want haar persoonlijkheid vond ik niks, maar haar speltactiek wel! Ze was de ideale kandidaat in het spel!
Volgende week zaterdag of zondag zullen we het weten.... want telenet-kijkers kunnen goeie 2 weken vooruitkijken in hun tv-gids.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:17 schreef Mazikeen het volgende:
Op videoland.com staat het volgende:
Hoe lang loopt het programma?
Niet alleen voor de bewoners, ook voor de kijker is Big Brother dit jaar anders; spannender en onvoorspelbaarder. De finale blijft zelfs nog een verrassing!
Zaterdag in de live;quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:23 schreef TheVulture het volgende:
Blijft triest dat Danny dit kan bepalen, seizoen is wat mij betreft echt wel om zeep.
Heel goed... als ie volgende week terug wint kan ie er meteen Charlotte mee op pleuren.quote:Op donderdag 9 maart 2023 17:56 schreef Jockari het volgende:
Voelen zich nu onoverwinnelijk met Danny aan hun zijde.
[ afbeelding ]
Vanaf zaterdag is het nog 3 wekenquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:18 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag of zondag zullen we het weten.... want telenet-kijkers kunnen goeie 2 weken vooruitkijken in hun tv-gids.
Weet niets van andere zenders in VL-NL
Maar over de persoonlijkheid prive kan ik niet oordelen. Kan ik alleen op wat ik zie en daar kan ik me dus een mening op vormen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:02 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de persoonlijkheid in het spel hebt, en de persoonlijkheid in een privé-leven...
Dat wil ik net zeggen... Je kan zelfs Danny in real life een vervelende etterbuil vinden, of ook een toffe kerel die hetzelfde in het leven staatquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar over de persoonlijkheid prive kan ik niet oordelen. Kan ik alleen op wat ik zie en daar kan ik me dus een mening op vormen.
Ali maakte een opmerking ''Jason zegt toch nooit nee'' (over nog een keer extra opscheppen oid)quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Iemand gehoord Jason reageerde net geïrriteerd over zijn eetgedrag,ik zat even niet op teletten
quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Iemand gehoord Jason reageerde net geïrriteerd over zijn eetgedrag,ik zat even niet op teletten
Weer precies hetzelfde he, de tering. Idd terug in de tijd. Wat is die fixatie van Danny en eerder ook Rob toch op het eten van Jason. Steekjes, steekjes, steekjes. Knipoogjes, minachtende lachjes. Om totaal niks. Puur omdat in je karakter zit om populair te willen zijn over de rug van anderen. En omdat iemand zichzelf is en logisch denkt, en dus ‘anders’ is, ipv een populair massamens zoals jezelf.quote:
Nee, verplaatst ivm het slechte weer. Zaterdag 11:00 nu dacht ik nu.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:43 schreef b_engeltje het volgende:
Half offtopic:
Heeft ali vandaag nog zijn vliegtuig gehad?
Uitgesteld tot zaterdagquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:43 schreef b_engeltje het volgende:
Half offtopic:
Heeft ali vandaag nog zijn vliegtuig gehad?
Jep eindelijk en dan zeggen dat hij niets gezegd heeft. Nu moet hij ook dat wandelende slijmspoor aanpakken.quote:
Werd toch ook in de live gezegd 1 aprilquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor hoeft niet want het klopt gewoon. Finale is een week later. Is gewoon een aanname geweest en verkeerd berekend. Nergens nog een officieel persbericht net als vorig jaar toen het ook eerder stopte, gezien...
Dat volgevreten hoofd van Danny vergalt mijn plezier om streams te kijken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Weer precies hetzelfde he, de tering. Idd terug in de tijd. Wat is die fixatie van Danny en eerder ook Rob toch op het eten van Jason. Steekjes, steekjes, steekjes. Knipoogjes, minachtende lachjes. Om totaal niks. Puur omdat in je karakter zit om populair te willen zijn over de rug van anderen. En omdat iemand zichzelf is en logisch denkt, en dus ‘anders’ is, ipv een populair massamens zoals jezelf.
Het is gewoon een pestkop. Met z’n “nee hoor er werd niet gepest, het ligt aan hoe Jason zich opstelt in het huis” in die Confessions. Geen obvious one maar zo’n low key sneaky pestkopje, die het weglacht met ‘huh neeee joh, zo bedoelde ik het niet’ of ‘hihaho grapje tochhhh’, als ie geconfronteerd wordt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:49 schreef marky het volgende:
[..]
Dat volgevreten hoofd van Danny vergalt mijn plezier om streams te kijken.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:32 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ali maakte een opmerking ''Jason zegt toch nooit nee'' (over nog een keer extra opscheppen oid)
Jason'' Ik hoef niet elke dag opmerkingen over mijn eetgedrag''
Aha ok zie je ik hoorde zoiets goed van hem ,zag idd Danny knipoog geven naar lyndseyquote:
Zoals gewoonlijk tilt de groep de winnaar van big brother zelf op de troonquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:47 schreef Ptr67 het volgende:
Deze actie plaatst Jason natuurlijk weer in underdog-positie wat weer goed is voor stemgedrag natuurlijk.
Voor zover die in real life tellen...
Zoals Lindsey met haar slangen-act... "is toch maar om te dissen man"... maar het kot te klein is, als er iets over haar wordt gezegd. Dan wordt ze pisnijdig.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Het is gewoon een pestkop. Met z’n “nee hoor er werd niet gepest, het ligt aan hoe Jason zich opstelt in het huis” in die Confessions. Geen obvious one maar zo’n low key sneaky pestkopje, die het weglacht met ‘huh neeee joh, zo bedoelde ik het niet’ of ‘hihaho grapje tochhhh’, als ie geconfronteerd wordt.
Voor mij ook. Moet af en toe ff op een tandenstoker bijten om die narigheid even te doorstaan en dit soort filmpjes op twitter te gooien. Weg met die gast uit de hut. Zonde dat dat dit weekend niet lukt. Mag hopen dat het een twist van BB is en ze zich bedacht hebben en er zaterdag niemand uit gaat en Danny weer opbokt. Die brengt echt helemaal niets extra sinds ie binnen is gekomen. De keuken heeft ie zich weer toe geeigend en gaat weer op zijn manier en begint weer sneertjes uit te delen aan bewoners. Rot op met die gastquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:49 schreef marky het volgende:
[..]
Slappe zak hooi is hetquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Het is gewoon een pestkop. Met z’n “nee hoor er werd niet gepest, het ligt aan hoe Jason zich opstelt in het huis” in die Confessions. Geen obvious one maar zo’n low key sneaky pestkopje, die het weglacht met ‘huh neeee joh, zo bedoelde ik het niet’ of ‘hihaho grapje tochhhh’, als ie geconfronteerd wordt.
Dat wilde ik net zeggen, Danny wil eigenlijk bereiken dat mensen negatief gaan kijken naar Jason, maar het publiek gaat hem door dit soort acties juist meer op handen dragen, en Danny had dit kunnen weten, want waarom is Jason in 1e instantie zo popijopie geworden? juist doordat hij gepest werdquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:47 schreef Ptr67 het volgende:
Deze actie plaatst Jason natuurlijk weer in underdog-positie wat weer goed is voor stemgedrag natuurlijk.
Voor zover die in real life tellen...
Idem hier ik kijk niet meer heeft hetzelfde walgelijke gedrag waarvoor hij is weg gestemd. Galbak 1e klas.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:49 schreef marky het volgende:
[..]
ja, maar dat is waarschijnlijk ook gelogen 🙄quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Werd toch ook in de live gezegd 1 april
Zijn familie had blijkbaar laten weten (aan BB zelf) dat er niemand gewond is geraaktquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:58 schreef Million_Lights het volgende:
Waar ik net aan denk, hopelijk heeft Ali geen familie in Turkije, met wat er vorige maand is gebeurd.
Of was hij dan op de hoogte gebracht?
quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:59 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, maar dat is waarschijnlijk ook gelogen 🙄
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |