speltip: spreid je kansenquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Toch lang genoeg naar de livestream gekeken die nu naar mijn gevoel beter ingevuld kan worden met meer sportschool; andere films en series etcIk ben gewoon heel analytisch dus ik voel mij bedrogen na de recente ontwikkelingen in BB. Had ik dat van in het begin geweten had ik nooit beginnen kijken. Alleen als je fan bent van Danny of iemand anders van de rode kamer zal je er geen graten in zien maar dat is dan gekleurd door favoritisme.
Klopt maar BB is iets dat je dagelijks moet volgen om goed mee te zijn.quote:
Bedankt he dat had ik zelf nog niet bedacht. En bemoei je met je eigen zaakjes.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je kan ook nu al stoppen met kijken he. Zijn nog andere programma's op videoland de komende 3 dagen wat je kan gaan kijken.
En wat is dan voor jou het nut om die bewoner of bewoners op te gaan ophemelen?quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kijk omdat ik het programma leuk vind enhoe harden men tegen een bewoner is, hoe meer ik die bewoner ga ophemelenen waarderen. Zonder COS was ik überhaupt niet gaan kijken
Het is en blijft een spel, ze kunnen altijd de regels aan passen, dat gebeurd bij EJVJL ook.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Toch lang genoeg naar de livestream gekeken die nu naar mijn gevoel beter ingevuld kan worden met meer sportschool; andere films en series etcIk ben gewoon heel analytisch dus ik voel mij bedrogen na de recente ontwikkelingen in BB. Had ik dat van in het begin geweten had ik nooit beginnen kijken. Alleen als je fan bent van Danny of iemand anders van de rode kamer zal je er geen graten in zien maar dat is dan gekleurd door favoritisme.
Pfffff, ik wilde net gaan vertellen dat ik opties zagquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand Charlotte vertellen dat die 2 staarten haar toch wel op een minderjarige laten lijken
Kniekousjes er bij aan en ze kan zo naar schoolquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan iemand Charlotte vertellen dat die 2 staarten haar toch wel op een minderjarige laten lijken
Om de hilariteit die ontstaatquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:26 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
En wat is dan voor jou het nut om die bewoner of bewoners op te gaan ophemelen?
Omdat je ze oprecht leuk vind, of omdat andere afgeven op die bewonder?
Nou ja, normaal staan die kleppen ook niet stil tijdens het eten, dus kan me best voorstellen dat het ineens opvaltquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:31 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Waarom zijn we allemaal zo stil vraagt Charlotte. Wat denk je zelf meid?
meneer overdrijvenquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Fantastisch gegeten echt ongekend aldus Danny
Dan moet je enorme fan geweest zijn van Chiara want de haat die zij kreeg was erger dan enige andere BB deelnemer de laatste jaren :pquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kijk omdat ik het programma leuk vind enhoe harden men tegen een bewoner is, hoe meer ik die bewoner ga ophemelenen waarderen. Zonder COS was ik überhaupt niet gaan kijken
Chiara was 50/50. Want haar persoonlijkheid vond ik niks, maar haar speltactiek wel! Ze was de ideale kandidaat in het spel!quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:39 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dan moet je enorme fan geweest zijn van Chiara want de haat die zij kreeg was erger dan enige andere BB deelnemer de laatste jaren :p
Ja want die waren er vorige edities ook???quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:44 schreef Jockari het volgende:
Jason vind dat het vanavond FEBO-avond moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |