Helemaal mee eensquote:
ik ook - had niet terug moeten komenquote:
Straks kan hij zijn nominatiepin kussen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:53 schreef Kodiak100 het volgende:
MA heeft vannacht een meisje gekust voor het eerst in 2 maanden
quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:54 schreef Clasientje het volgende:
Wat ziet Charlotte altijd zo bleekjes uit
Dan blijft ze bleek. Bleke schminkyquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Die moet eerst wat stucwerk aanbrengen, Jolien is ook altijd wat pips als je het mij vraagt
Gedaanquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:52 schreef Kodiak100 het volgende:
@:poeziewoes top TTalleen is het nummer van de COS weggevallen.
@:dotteke zou je de titel willen fixen ?
ja inderdaad, ben ook diep teleurgesteldquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:02 schreef Ireth het volgende:
* Ireth wijst naar TT...
Ik wacht wel tot de volgende COSDeze titel staat vol leugens
![]()
![]()
Alleen voor de consternatie onder de kijkers zou ik dat al fantastisch vindenquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja inderdaad, ben ook diep teleurgesteld![]()
![]()
![]()
![]()
maar hij gaat winnen hahahaha we zullen heel NL en Belgie boos laten worden
Iedereen zijn mening he, de een houdt van biefstuk de nietquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:02 schreef Ireth het volgende:
* Ireth wijst naar TT...
Ik wacht wel tot de volgende COSDeze titel staat vol leugens
![]()
![]()
Daarom ook mijn "quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen zijn mening he, de een houdt van biefstuk de niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik kan niet wachten...quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Doe maar alvast een voorspelling hoe Ali zo gaat reageren op Ali finali
“ Oh jong wow wat is da “
Denk ook voor de nominaties op het bord rond 10:00, 11:00 uur, oh zie de post hierboven, kregen misschien ook te horen dat er iets gaat komen? Hopen nu zelfs op ieder een eigen vliegtuig boven het Big Brother huis.quote:
Ik ook, zou helemaal in een deuk liggenquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alleen voor de consternatie onder de kijkers zou ik dat al fantastisch vinden
Sjongejongejonge ! Ik zweer het maat ! Niet normaal !quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:10 schreef Kodiak100 het volgende:
ja, wat is da? is da voor mij? da kan toch nie, hoe weet dat vliegtuig waar ik ben? Finali? wat is da? ohhhh ze bedoelen Finale, da kan toch nie hequote:Op donderdag 9 maart 2023 09:10 schreef Kodiak100 het volgende:
En dan s'avonds naar huis gestuurd wordenquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sjongejongejonge ! Ik zweer het maat ! Niet normaal !
quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:14 schreef Ireth het volgende:
Dus we krijgen zo de nominaties n het vliegtuig voor Ali??
* Ireth streept agenda ff leeg...
Volgens mij bn jij Ali !quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, wat is da? is da voor mij? da kan toch nie, hoe weet dat vliegtuig waar ik ben? Finali? wat is da? ohhhh ze bedoelen Finale, da kan toch nie he
Nou, echt niet leuk hoor..quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan s'avonds naar huis gestuurd worden
Wat is die dan wel ?quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:00 schreef Kodiak100 het volgende:
De nieuwe direct je bed uit regel werkt wel
Van mij mag hij blijven hoor. Het is nog niet zeker of hij wel genomineerd is hequote:Op donderdag 9 maart 2023 09:18 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nou, echt niet leuk hoor..![]()
Ali is mijn mattie...
ja inderdaadquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
Had eigenlijk Bart ook wel een vliegtuig gegund.
Hoe kan da jongequote:Op donderdag 9 maart 2023 09:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar is dat niet zaterdag?quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:10 schreef Kodiak100 het volgende:
En dan collega-valschermspringers die er uit springen met rook, vlaggen e.d. Zou ook spectaculair zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
Had eigenlijk Bart ook wel een vliegtuig gegund.
Dat gaan we de hele dag uitgebreid horenquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:10 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Straks kan hij zijn nominatiepin kussen.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:14 schreef Ireth het volgende:
Dus we krijgen zo de nominaties n het vliegtuig voor Ali??
* Ireth streept agenda ff leeg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan even naar WC voor persoonlijk plezier met achtereenvolgens de vinger in de keel, om het maagje terug wat rust te geven.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, wat is da? is da voor mij? da kan toch nie, hoe weet dat vliegtuig waar ik ben? Finali? wat is da? ohhhh ze bedoelen Finale, da kan toch nie he
Bij eventuele voedselvergiftiging is het binnen een paar uur mis. Dit is gewoon omdat ze na dager magertjes eten ineens veel vlees eten.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:43 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
En dan even naar WC voor persoonlijk plezier met achtereenvolgens de vinger in de keel, om het maagje terug wat rust te geven.
Gezien iedereen met buikpijn zit, is er wel een toffe levering geweest... tenzij het water in het huis ?
Dat heb ik niet???quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:44 schreef rinardo het volgende:
Heeft waarschijnlijk hier mee te maken
[ link | afbeelding ]
Ja ook waar.... eerst op uithongering gedurende , dan 10kg vlees op een paar dagen achterover happen is idd niet zo goed.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:45 schreef marky het volgende:
[..]
Bij eventuele voedselvergiftiging is het binnen een paar uur mis. Dit is gewoon omdat ze na dager magertjes eten ineens veel vlees eten.
Hij is toch onderwater lasser..dat lijkt me eerder marine (water dan lucht)quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
En dan collega-valschermspringers die er uit springen met rook, vlaggen e.d. Zou ook spectaculair zijn.
Hij is duiker. Onder water lassen heb ik hem niet over gehoord dat hij dat zelf doet.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij is toch onderwater lasser..dat lijkt me eerder marine (water dan lucht)
Hij zal wel seal zijn dan denk
Hij is militair bij de genietroepen, en is daar ook duiker. Bijkomend springt hij ook uit vliegtuigen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij is toch onderwater lasser..dat lijkt me eerder marine (water dan lucht)
Hij zal wel seal zijn dan denk
quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:07 schreef engine het volgende:
Komt dus nog z'n vliegtuigjedaar heb ik nou echt niks mee. Heel leuk bedacht ook
Gevalletje FOMO @enginequote:Op donderdag 9 maart 2023 10:02 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is duiker. Onder water lassen heb ik hem niet over gehoord dat hij dat zelf doet.
En wie wad dit tweede?quote:
Ik denk het???quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
eerste is mimi ? of loop jij zooo ver voor?
Het is nie eeeeerrrlllliiijjjjkkquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja hoor heel blauw haha dat word roddelen zo
Ja...quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:15 schreef b_engeltje het volgende:
Zei danny nu tegen lindsey
Jongens gefeliciteer????
Ja echt een hekel aan die gozer.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:15 schreef xdiashalizx het volgende:
Echt, ik word misselijk van die engnek van een Danny, alles wat hij doet, zegt, hoe hij loopt...gewoon alles..![]()
![]()
Tuurlijk zelf deden ze het 3x en nu wil jason weten waarom bij Dannyquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja hoor heel blauw haha dat word roddelen zo
Ze reageren toch ook prima? Kan me herinneren hoe Lindsay en Ali reageerde op hun nominatie. Dat was toch heel anders..quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk zelf deden ze het 3x en nu wil jason weten waarom bij Danny
Jason zegt 1 van ons 3.Ja jason dat was de afgelopen weken ook zo en toen vond je het niet erg dat er vrienden van anderen vertrokken.
Is toch niet vreemd dat hij dit wil weten, gebeurd toch altijd.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jason zegt 1 van ons 3.Ja jason dat was de afgelopen weken ook zo en toen vond je het niet erg dat er vrienden van anderen vertrokken.
Ik geef je helemaal gelijk hoorquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Correctie, blijf wel gewoon hierquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:16 schreef Ireth het volgende:
En dan schakelen we nu over naar FB FOK!COS voor alle zure reacties over "oneerlijk" en "tactisch" en "vals spel"
Ja inderdaad heel opvallend (maar ook omdat ze het wisten)quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:17 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ze reageren toch ook prima? Kan me herinneren hoe Lindsay en Ali reageerde op hun nominatie. Dat was toch heel anders..
Ja die reageerde absurd ben ik met je eensquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:17 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ze reageren toch ook prima? Kan me herinneren hoe Lindsay en Ali reageerde op hun nominatie. Dat was toch heel anders..
Denk dat de 'echte' reactie binnen de blauwe muren naar buiten komt straks..quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:18 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ja inderdaad heel opvallend (maar ook omdat ze het wisten)
Misschien kunnen Ali, Charlotte & Lindsey hier een les uit trekken...
Op hun eigen slaapkamerquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk dat de 'echte' reactie binnen de blauwe muren naar buiten komt straks..
maaar ben het met je eens, pakken het nu goed op
BB heeft hiermee idd zijn eigen spel verpestquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik ook - had niet terug moeten komen
beetje 'kijk mij nou het baasje zijn' spelen
dan liever MA met zijn streken
Die pakken het altijd goed op. Die zijn namelijk volwassen. Anders is dat op rood. Die hebben er altijd moeite meequote:Op donderdag 9 maart 2023 10:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk dat de 'echte' reactie binnen de blauwe muren naar buiten komt straks..
maaar ben het met je eens, pakken het nu goed op
tijd voor vliegtuigje "Danny = FEBO-kroket"quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:21 schreef Paul het volgende:
[..]
BB heeft hiermee idd zijn eigen spel verpest
En dan was het natuurlijk wel eerlijk spel geweest en niet tactischquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jason zei ik sta er voor de 4e keer op. Als blauw had mogen stemmen had ali of Danny er voor de 4e keer opgestaan.
En Danny destijds ook die kon het ook niet handelen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:22 schreef BBERTJE het volgende:
Kijk hoe rustig Bart Jason Michelangelo blijven dat ze genomineerd zijn tenopzichte van Ali Chayron en Lindsey
Ik troost me met de gedachte dat Bart eruit gaat..??quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach we weten wie er genomineerd heeft en waarom
FEBO heeft hem goed genstrueerd om er nog ene Belg uit te krijgen
Dan waren we galbak Danny zaterdag tenminste al weer kwijt geweest.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jason zei ik sta er voor de 4e keer op. Als blauw had mogen stemmen had ali of Danny er voor de 4e keer opgestaan.
Dit is niet tactisch dit is gewoon rood tegen blauw. Tactische stem zou Ali, Bart en Jason zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dan was het natuurlijk wel eerlijk spel geweest en niet tactisch
Daar heb ik wel geld voor over...quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:23 schreef Giggio het volgende:
[..]
tijd voor vliegtuigje "Danny = FEBO-kroket"
Ik wil ook echt die m.a. eruit hebben. Gun het bart als belg om eventueel te winnen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan waren we galbak Danny zaterdag tenminste al weer kwijt geweest.
Maar ja FEBO beslist dus hebben het er mee te doen
MA ben ik ook liever kwijt dus maakt mij niet veel uit
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
dit is niet rood tegen blauw, dit is mooi eventjes Michelangelo schaakmat zetten en terugpakken voor zijn verraad
Uit principe zou ik dat weigeren🤣🤣quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:25 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt er wordt weer gezegd kamer tegen kamer.Toen met lyndsey kamer tegen kamer met bart en dat het toen wel zo was. Danny zegt ze kunnen nu wel op 1 kamer maar jason kan slecht tegen geluid van lyndsey.
Met of zonder?quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij is militair bij de genietroepen, en is daar ook duiker. Bijkomend springt hij ook uit vliegtuigen.
Ja nu ook tegen Danny en gelijk heeft hij. Altijd doen wat jezelf wil.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:27 schreef Monique___ het volgende:
jason zei gister dat niet te willen...
Jason mag winnen alleen moet hij zich niet laten benvloeden door.m.a. en Bartquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gooi MA er maar uit en Jason als eerste safe![]()
Ik vond Danny al van het begin niet leuk, en nu hij terug is vind ik hem nog erger.
Ik kijk nu veel minder streams ook.
Voor mij is Jason nog steeds de winnaar van BB!
Voordeel aan vliegtuigje voor Ali is dat ie zelf terugdenkt aan zijn vliegtuigje.
Tsjongejongejongequote:Op donderdag 9 maart 2023 09:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Klopt. Hij moet gewoon zichzelf blijven.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jason mag winnen alleen moet hij zich niet laten benvloeden door.m.a. en Bart
Dat snapt hij echt niet nee, arrogantie druipt er vanafquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:30 schreef xdiashalizx het volgende:
Ongelooflijk dat die lullo van een Danny niet inziet dat mensen het oneerlijk vinden dat hij terug is, vreemd dat deze mensen zich terugtrekken van jou!!
Hij heeft de kans gegrepen die bb hem heeft geboden. Dus is hem niets te verwijten. Alleen winnen doet hij nooit en te nimmer want dat gunt niemand hem.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:30 schreef xdiashalizx het volgende:
Ongelooflijk dat die lullo van een Danny niet inziet dat mensen het oneerlijk vinden dat hij terug is, vreemd dat deze mensen zich terugtrekken van jou!!
Las dat hij gister spijt had van zijn uitval richting BB. Hij werd ook naar de dbk geroepen en zal best op zijn donder hebben.gehad.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
de sfeer wordt volgende week weer stukken beter na de exit van arrogante kwal Michelangelo
Dat weet ik nog zo net niet, ik vrees het ergste!!quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft de kans gegrepen die bb hem heeft geboden. Dus is hem niets te verwijten. Alleen winnen doet hij nooit en te nimmer want dat gunt niemand hem.
Na het lezen van alle haat richting hem begin ik hem die overwinning zo onderhand ook te gunnenquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft de kans gegrepen die bb hem heeft geboden. Dus is hem niets te verwijten. Alleen winnen doet hij nooit en te nimmer want dat gunt niemand hem.
Ik denk dat een belg dit jaar wint. Kan nooit 3x op rij een Nederlander zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:35 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet, ik vrees het ergste!!
Ik stem 4 keer Jason en 4 keer bartquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat een belg dit jaar wint. Kan nooit 3x op rij een Nederlander zijn.
Ik stem 1x jason en 1x Bart
heeft helemaal geen fans, dat was allemaal opgezet, nep support noem je dat om de bewoners te laten denken dat ze veel fans hebbenquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:39 schreef rinardo het volgende:
Ik denk dat wij ons verkijken op de schare fans die MA achter zich heeft staan, ik heb filmpjes gezien dat heel Genk en omstreken vol met posters hangt, er was een carnavalswagen met een mega spandoek met MA erop , heel veel italiaanse fans, dan nog zn F3 fans , ik denk dat we nog verrast worden.
De kijker beslistquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
wiens productie heeft de meerderheid hier, RTL dus we krijgen opnieuw een nederlandse winnaar
Ik ging er vanuit, dat die vrachtwagen gewoon een photoshop wasquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:39 schreef rinardo het volgende:
Ik denk dat wij ons verkijken op de schare fans die MA achter zich heeft staan, ik heb filmpjes gezien dat heel Genk en omstreken vol met posters hangt, er was een carnavalswagen met een mega spandoek met MA erop , heel veel italiaanse fans, dan nog zn F3 fans , ik denk dat we nog verrast worden.
Die poll zat er vorige week faliekant naast trouwens....quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:42 schreef rinardo het volgende:
De belangrijkste poll na plaatsing 23 minuten geleden
[ link | afbeelding ]
Zou Danny dan toch weggestuurd worden zaterdag?quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:41 schreef Ireth het volgende:
Zeg... die dubbele exit is ook nog niet geweest h
Hij heeft hun opdracht niet uitgevoerd dat is geen verraad.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
dit is niet rood tegen blauw, dit is mooi eventjes Michelangelo schaakmat zetten en terugpakken voor zijn verraad
nee, niet, ik heb een neef daar wonen, het is allemaal echtquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit, dat die vrachtwagen gewoon een photoshop was
klopt, maar meestal zit hij dicht bij de werkelijkheid, vorige week is er denk ik gesjoemeld door BBquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die poll zat er vorige week faliekant naast trouwens....
Daar ga ik niet vanuit dat Jason safe is deze ronde dus gewoon op Jason gestemd.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:41 schreef freaky40 het volgende:
Jason staat er duidelijk bij voor de safe vote, die gaat nergens heen. Er moet een Belg exit blijkbaar.
Dus daarom Bart.
[ afbeelding ]
Zijn familie had die posters gedaan. F3 was geloof ik in India waar hij reed. En zoveel aanhang heeft f3 niet wereld wijd.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:39 schreef rinardo het volgende:
Ja,quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, maar meestal zit hij dicht bij de werkelijkheid, vorige week is er denk ik gesjoemeld door BB
Ali fans daar die op Bart stemmen die polls daar zijn altijd raar. Daarnaast erg vlaams georienteerd. De man voert een heek raar beheer. Als je te kritisch bent over wie hij keuk vind dan wordt je verwijderd. Ongezellig en clubjequote:Op donderdag 9 maart 2023 10:42 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
kan jij een strawpoll maken dan? de poll die we hier op fok maken is niet terug te vinden, mag graag een poll ook af en toe bekijkenquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ali fans daar die op Bart stemmen die polls daar zijn altijd raar. Daarnaast erg vlaams georienteerd. De man voert een heek raar beheer. Als je te kritisch bent over wie hij keuk vind dan wordt je verwijderd. Ongezellig en clubje
Dan staat hij in de kelder... en Jason op zolderquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:56 schreef xdiashalizx het volgende:
Op mijn niveau, hoe ik erin sta....Danny tegen Jason waarom nominatie..![]()
De aanhang van Bart en de grootste motorclub kan groter zijn, hij zei al eerder dat deze hem gaan steunen, maar heden lijkt Bart uitgeput en platgeslagen, heeft aangegeven naar huis te willen, dus ben benieuwd..of dat de kijker drie weken voor de finale het Bart gunt om lekker naar huis toe te gaan.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zijn familie had die posters gedaan. F3 was geloof ik in India waar hij reed. En zoveel aanhang heeft f3 niet wereld wijd.
Idd ja, alleen al die opmerking 'op mijn niveau'...zum kotzen!!quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan staat hij in de kelder... en Jason op zolder
Ik hoop dat erop Bart gestemd wordtquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De aanhang van Bart en de grootste motorclub kan groter zijn, hij zei al eerder dat deze hem gaan steunen, maar heden lijkt Bart uitgeput en platgeslagen, heeft aangegeven naar huis te willen, dus ben benieuwd..of dat de kijker drie weken voor de finale gunt om lekker naar huis toe te gaan.
Je kan dat ook anders opvatten. Gewoon qua humor of zo. Hoeft niet negatief te zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd ja, alleen al die opmerking 'op mijn niveau'...zum kotzen!!
2 winnaars 'm.a. wint nooit met hoe hij zich gedraagdquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:01 schreef Kayro het volgende:
Nee Danny niet de gezelligste.. maar de 3 grote potentile winnaars staan erop!!
D3me rest kan jij naar je hand zetten en laten zich door je bespelen.
Dat Bart kan blijven.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop dat erop Bart gestemd wordt
Ja, sorry, maar zo kan ik het niet zien, heb teveel weerstand naar die Danny, zie weinig tot niets goed/aardigs/oprecht in hemquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je kan dat ook anders opvatten. Gewoon qua humor of zo. Hoeft niet negatief te zijn.
Is denk voor hun kaartenbak en dan voor de grootste BB-finale sinds 3 jaar en dat het publiek ter plekke mee kan stemmen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:04 schreef freaky40 het volgende:
Even wat anders; zie nu al weken via de socials van BB zelf dat ze vragen om publiek tijdens de liveshows. Ik zie daar nooit publiek zijn, alleen maar familieleden. Kunnen ze echt niemand krijgen?
🤣🤣quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:04 schreef freaky40 het volgende:
Even wat anders; zie nu al weken via de socials van BB zelf dat ze vragen om publiek tijdens de liveshows. Ik zie daar nooit publiek zijn, alleen maar familieleden. Kunnen ze echt niemand krijgen?
Dat staat er niet bij. Ze vragen echt om aanwezig te zijn bij de liveuitzending niet bij de finale.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Is denk voor hun kaartenbak en dan voor de grootste BB-finale sinds 3 jaar en dat het publiek ter plekke mee kan stemmen.
Was allemaal familiequote:Op donderdag 9 maart 2023 10:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
heeft helemaal geen fans, dat was allemaal opgezet, nep support noem je dat om de bewoners te laten denken dat ze veel fans hebben
gaat niet door vandaag ivm met het weerquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Dat vliegtuigje voor Ali zou er nu toch moeten zijn?
Ja ja, smoesjes. Hij is niet genomineerd dus het is niet nodig....quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
gaat niet door vandaag ivm met het weer
Over de finale lullen ze ook niet, dan loopt de emailbox nog voller over dan de telefoon van Chiara.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat staat er niet bij. Ze vragen echt om aanwezig te zijn bij de liveuitzending niet bij de finale.
Die nu al 3 weken op rij niet klopt!quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:42 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heb ik ook ervaren met die man.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ali fans daar die op Bart stemmen die polls daar zijn altijd raar. Daarnaast erg vlaams georienteerd. De man voert een heek raar beheer. Als je te kritisch bent over wie hij keuk vind dan wordt je verwijderd. Ongezellig en clubje
Er zit daar een hele fanatieke Ali aanhang die heel graag Jason eruit wil hebben dus die stemmen op Bart.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die nu al 3 weken op rij niet klopt!
Ik zie Bart vertrekken op eigen verzoek.
Ja echt h... en ik ken er zo 90% niet vanquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Vraag me echt af hoe Lot af en toe op al die liedjes komt, zijn iedere keer andere nummers.
Ja als ik ze hoor kan ik ze wel maar idd zij kent gewoon al die tekst, zal misschieb wel komen omdat ze ook zo makkelijk Engels spreekt ofzoquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja echt h... en ik ken er zo 90% niet van
Ik vraag me meer af hoe ze er vanaf kan komen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Vraag me echt af hoe Lot af en toe op al die liedjes komt, zijn iedere keer andere nummers.
Ik heb precies hetzelfde, zoooo jammerquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:22 schreef Hoylei het volgende:
Slappe nominaties, maar was gewoon te verwachten.
BB heeft het voor mij echt verpest. Ik ga niet zeggen dat ik niet meer ga kijken, want ik ben toch nog steeds wel nieuwsgierig, maar ik vind t echt wel een stuk minder leuk.
Kunnen we ergens nog wat klachten indienen?
Of gewoon maar n slaapkamer.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:26 schreef Ireth het volgende:
Dat blauw tegen rood is overigens makkelijk op te lossen. Bij een (eventueel) volgend seizoen gewoon 2 identieke groene kamers
Heb hetzelfde alleen wordt ik er nog misselijk bij als ik Danny spier zie dus kan niet meer kijken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:22 schreef Hoylei het volgende:
Slappe nominaties, maar was gewoon te verwachten.
BB heeft het voor mij echt verpest. Ik ga niet zeggen dat ik niet meer ga kijken, want ik ben toch nog steeds wel nieuwsgierig, maar ik vind t echt wel een stuk minder leuk.
Kunnen we ergens nog wat klachten indienen?
Bij de buren zijn ook nog wat bewoners om te volgenquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:30 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Heb hetzelfde alleen wordt ik er nog misselijk bij als ik Danny spier zie dus kan niet meer kijken.
stream 2 nu stream 1quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij de buren zijn ook nog wat bewoners om te volgen
Bedoelde meer een deur verder, niet een stream verderquote:
Een kenmerk van ASS. Over heel wat zaken niet veel weten en over bepaalde zaken waar die mensen interresse in hebben heel veel weten. een voorbeeldje bij haar, van kaarten weet ze bijna niks en van muziek weet ze heel veel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Echt ik heb gewoon moeite met de streams te kjjken als hij in beeld is.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:30 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Heb hetzelfde alleen wordt ik er nog misselijk bij als ik Danny spier zie dus kan niet meer kijken.
Heb je zoveel accounts? Knapquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:33 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
hier ook 60x bart maar het heeft toch geen nut. BB verpest alles
Omdat dan Charlotte al zeker zou zijn. Overigens heb ik op dit moment liever Jolien dan Charlottequote:Op donderdag 9 maart 2023 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Wel opvallend dat Jolien er niet op staat deze week. Ook dat onbegrijpelijke als populairste vrij gesteld te worden vorige week was lachwekkend natuurlijk.
1 grote slaapkamer dan is het overquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:26 schreef Ireth het volgende:
Dat blauw tegen rood is overigens makkelijk op te lossen. Bij een (eventueel) volgend seizoen gewoon 2 identieke groene kamers
Wat is ass?quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:39 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Een kenmerk van ASS. Over heel wat zaken niet veel weten en over bepaalde zaken waar die mensen interresse in hebben heel veel weten. een voorbeeldje bij haar, van kaarten weet ze bijna niks en van muziek weet ze heel veel.
Maar ASS is heel breed spectrum en dus kun je ASS'ers niet met elkaar vergelijken.
Ja maar ik had het over Lot en daarvan sprak hij ook over Assquote:
Danny, Chelsea en Judy hangen wel vaak samen... ik kan mij Charlotte nog wel bij inbeelden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja deze bb groep zal weinig met elkaar omgaan als de andere wat ik al eerder zei haha
Dit zegt google:quote:
Die hebben ook geen leven verder. Beetje vasthouden aan een vermeende bekendheid.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:17 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Danny, Chelsea en Judy hangen wel vaak samen... ik kan mij Charlotte nog wel bij inbeelden.
Zelfs al verbreek je het record met aantal stemmen, haalt geen ruk uit. BB beslist!quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:33 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
hier ook 60x bart maar het heeft toch geen nut. BB verpest alles
Omdat die terug richting Rood aan het trekken was. En nu zal ze ook bij Rood blijven totdat er een winnaar uit Blauw zal komen. Dan zal ze tijdelijk even terug naar de blauwe kamer gaan.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Wel opvallend dat Jolien er niet op staat deze week. Ook dat onbegrijpelijke als populairste vrij gesteld te worden vorige week was lachwekkend natuurlijk.
Ik leg het even uit in mijn eigen woorden, er staat ergens een beschrijving in JAA. FEBO komt oorspronkelijk uit de gouden kooi. Daar gingen de bewoners vaak achter een kroketje eten oid. Vandaar FEBO, heb begrepen dat het op fok bedacht is gevonnist dus een snackbar ketenquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:31 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Zelfs al verbreek je het record met aantal stemmen, haalt geen ruk uit. BB beslist!
By the way... ik zie altijd mensen "FEBO" schrijven... maar van wat is dat eigenlijk de afkorting ?
Hola Ireth.... easy woman, easy. the drool is appearant ?quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:38 schreef Ireth het volgende:
Kijk Danny nu staan, dat ontblote gespierde gebruinde bovenlijf in beweging!
Febo is een landelijke trekautomaten branche, in Groningen bij ons zit er ook 1, bestaat al heel lang, je trekt er een frikandel of kroketje uit de muur, hier op Fok bedoelen ze met de Febo de mensen achter de schermen volgens mijquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik leg het even uit in mijn eigen woorden, er staat ergens een beschrijving in JAA. FEBO komt oorspronkelijk uit de gouden kooi. Daar gingen de bewoners vaak achter een kroketje eten oid. Vandaar FEBO, heb begrepen dat het op fok bedacht is
Judy is ook irritant op twitter. Altijd aandacht zoeken en binnenpretjes hebben wanneer MA verliest of genomineerd wordt. Vrouw je was eruit in week 1quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:17 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Danny, Chelsea en Judy hangen wel vaak samen... ik kan mij Charlotte nog wel bij inbeelden.
Begonnen in Ferdinand Bolstraat Amsterdamquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Febo is een landelijke trekautomaten branche, in Groningen bij ons zit er ook 1, bestaat al heel lang, je trekt er een frikandel of kroketje uit de muur, hier op Fok bedoelen ze met de Febo de mensen achter de schermen volgens mij
Inmiddels staat Jason er bovenaan en dat is best knap.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:42 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zal moeilijk gaan h, met de hekel tussen 1 Belgische/pseudo Amerikaanse die het heel hoog in hare bol heeft...quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:05 schreef DeBril het volgende:
BB heeft het nu echt wel helemaal verpest door Danny er weer in te gooien. Mijn huis, mijn regels, inderdaad, zo kan je om het even wat uit je mouw schudden om de boel te manipuleren.
Ik hoop dat alle Belgen in het huis nu dringend overeenkomen om nu vrijwillig dit circus te verlaten. Nog langer in dat huis blijven wordt belachelijk.
Chayron & Danny zal wel hecht blijven en Chels zal altijd welkom zijn. Charlotte die dumpen ze als kouwe kak.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja deze bb groep zal weinig met elkaar omgaan als de andere wat ik al eerder zei haha
Daarmee heeft Bart zich weer op de kaart gezet. Zonder blikken of blozen. Denk dat die SM geheim moet blijven tot de live uitzending?quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:46 schreef Hoylei het volgende:
Haha, die secret mission. Bart speelt dat wel echt goed.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:41 schreef rinardo het volgende:
De poll loopt nu 2 uur
[ link | afbeelding ]
Denk dat Jason en MA wel een keer gaan stappen samen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:41 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Chayron & Danny zal wel hecht blijven en Chels zal altijd welkom zijn. Charlotte die dumpen ze als kouwe kak.
Rob, Bart & Jacqueline zal ook wel blijven maar op een rustige manier.
MichelA (tot die een keer zijn zin krijgt) zal wel in de buurt van Chiara fladderen.
Dus Char, Jason, Ali, Linds & de rest zal hun eigen leventje wel terug oppikken en sporadisch opduiken bij n of andere runie.
Dat had ze in het programma ook al gezegd.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:49 schreef ben34567 het volgende:
Ga het niet posten maar Chiara stuurt me in DM dat febo er inderdaad grote favoritisme op nahoudt. Wat een shitshow de laatste weken
Klopt maar ze bevestigt dat haar mening daarover nog niet veranderd isquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:51 schreef marky het volgende:
[..]
Dat had ze in het programma ook al gezegd.
Ik ook nietquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:51 schreef Ireth het volgende:
"Elk jaar is er een febo avond" Aldus Jason...
Ik heb daar geen actieve herinnering aan???
Zou je me dat prive willen sturen?quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:49 schreef ben34567 het volgende:
Ga het niet posten maar Chiara stuurt me in DM dat febo er inderdaad grote favoritisme op nahoudt. Wat een shitshow de laatste weken
Maar misschien wil die Jolien er (nog) niet uit hebben??quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:03 schreef Hoylei het volgende:
Als Danny niet met Kamer vs Kamer bezig was geweest, had hij toch wel gewoon Jolien erop gezet? Die wilde hem er letterlijk uithebben en heeft dat meerdere malen direct uitgesproken, dat moet hij toch gezien hebben...
Je kan ook nu al stoppen met kijken he. Zijn nog andere programma's op videoland de komende 3 dagen wat je kan gaan kijken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:41 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Verschrikkelijk veel afhakers nu die slijmbal weer de hele dag in beeld is. Goeie zet hoor van RTL Videoland. Mijn abo loopt gelukkig af over 3 dagen en zal ook niet meer verlengd worden.
Nee joh! BB wist dat er wraak werd genomen als Danny in het huis kwam. Dat is allang besproken met Chelsea en Chayron. Heeft weken kunnen kijken naar de polls en naar de uitslagen en alle gesprekken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:03 schreef Hoylei het volgende:
Als Danny niet met Kamer vs Kamer bezig was geweest, had hij toch wel gewoon Jolien erop gezet? Die wilde hem er letterlijk uithebben en heeft dat meerdere malen direct uitgesproken, dat moet hij toch gezien hebben...
Nou dat dus. Lees contineu dat het programma verpest is, dat ze niet meer kijken maar ondertussen wel commentaar geven op wat er in beeld isquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je kan ook nu al stoppen met kijken he. Zijn nog andere programma's op videoland de komende 3 dagen wat je kan gaan kijken.
Erger me er ondertussen aan. Alsof je verplicht bent te kijken naar de streams. Je gaat toch niet tegen je zin iets kijkenquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat dus. Lees contineu dat het programma verpest is, dat ze niet meer kijken maar ondertussen wel commentaar geven op wat er in beeld is![]()
En ondertussen zit ik Danny steeds meer op te hemelen als tegen reactiequote:Op donderdag 9 maart 2023 13:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Erger me er ondertussen aan. Alsof je verplicht bent te kijken naar de streams. Je gaat toch niet tegen je zin iets kijken
Je moet toch begrijpen dat als je 2 maanden lang naar de livestream kijkt en er dan plots oneerlijke beslissingen worden genomen door de productie het moeilijk is van niet te klagen. Ja stoppen met kijken kan maar je hebt ondertussen wel 2 maanden van uw leven verspild.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Erger me er ondertussen aan. Alsof je verplicht bent te kijken naar de streams. Je gaat toch niet tegen je zin iets kijken
Je hebt in die 2 maanden niks anders gedaan wat de moeite waard was?? Echt serieus 2 maanden verspild? Dus de kwaliteit van je leven hangt af van een tv programma waar anderen zitten die geen moer te doen hebben?quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Je moet toch begrijpen dat als je 2 maanden lang naar de livestream kijkt en er dan plots oneerlijke beslissingen worden genomen door de productie het moeilijk is van niet te klagen. Ja stoppen met kijken kan maar je hebt dan wel 2 maanden van uw leven verspild.
Jonnie boer ( Danny) weet wat hij doetquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:14 schreef Jockari het volgende:
Dat is niet grillen wat Danny doet, dat is vlees in volle vlam blakeren tot asresten.
Wat hij bedoelde als je kalverstraat uitkomt op de dam en dan ga je de nieuwendijk opquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:26 schreef Jockari het volgende:
Bart kent Amsterdam behoorlijk goed zo te horen.
Mooi hequote:Op donderdag 9 maart 2023 13:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat dus. Lees contineu dat het programma verpest is, dat ze niet meer kijken maar ondertussen wel commentaar geven op wat er in beeld is![]()
Toch lang genoeg naar de livestream gekeken die nu naar mijn gevoel beter ingevuld kan worden met meer sportschool; andere films en series etcquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hebt in die 2 maanden niks anders gedaan wat de moeite waard was?? Echt serieus 2 maanden verspild? Dus de kwaliteit van je leven hangt af van een tv programma waar anderen zitten die geen moer te doen hebben?
Ik kijk omdat ik het programma leuk vind enhoe harden men tegen een bewoner is, hoe meer ik die bewoner ga ophemelenen waarderen. Zonder COS was ik berhaupt niet gaan kijkenquote:Op donderdag 9 maart 2023 13:18 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Toch lang genoeg naar de livestream gekeken die nu naar mijn gevoel beter ingevuld kan worden met meer sportschool; andere films en series etcIk ben gewoon heel analytisch dus ik voel mij bedrogen na de recente ontwikkelingen in BB. Had ik dat van in het begin geweten had ik nooit beginnen kijken. Alleen als je fan bent van Danny of iemand anders van de rode kamer zal je er geen graten in zien maar dat is dan gekleurd door favoritisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |