Ja...quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:15 schreef b_engeltje het volgende:
Zei danny nu tegen lindsey
Jongens gefeliciteer????
Ja echt een hekel aan die gozer.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:15 schreef xdiashalizx het volgende:
Echt, ik word misselijk van die engnek van een Danny, alles wat hij doet, zegt, hoe hij loopt...gewoon alles..![]()
![]()
Tuurlijk zelf deden ze het 3x en nu wil jason weten waarom bij Dannyquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja hoor heel blauw haha dat word roddelen zo
Ze reageren toch ook prima? Kan me herinneren hoe Lindsay en Ali reageerde op hun nominatie. Dat was toch heel anders..quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk zelf deden ze het 3x en nu wil jason weten waarom bij Danny
Jason zegt 1 van ons 3.Ja jason dat was de afgelopen weken ook zo en toen vond je het niet erg dat er vrienden van anderen vertrokken.
Is toch niet vreemd dat hij dit wil weten, gebeurd toch altijd.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jason zegt 1 van ons 3.Ja jason dat was de afgelopen weken ook zo en toen vond je het niet erg dat er vrienden van anderen vertrokken.
Ik geef je helemaal gelijk hoorquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Correctie, blijf wel gewoon hierquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:16 schreef Ireth het volgende:
En dan schakelen we nu over naar FB FOK!COS voor alle zure reacties over "oneerlijk" en "tactisch" en "vals spel"
Ja inderdaad heel opvallend (maar ook omdat ze het wisten)quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:17 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ze reageren toch ook prima? Kan me herinneren hoe Lindsay en Ali reageerde op hun nominatie. Dat was toch heel anders..
Ja die reageerde absurd ben ik met je eensquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:17 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ze reageren toch ook prima? Kan me herinneren hoe Lindsay en Ali reageerde op hun nominatie. Dat was toch heel anders..
Denk dat de 'echte' reactie binnen de blauwe muren naar buiten komt straks..quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:18 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ja inderdaad heel opvallend (maar ook omdat ze het wisten)
Misschien kunnen Ali, Charlotte & Lindsey hier een les uit trekken...
Op hun eigen slaapkamerquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk dat de 'echte' reactie binnen de blauwe muren naar buiten komt straks..
maaar ben het met je eens, pakken het nu goed op
BB heeft hiermee idd zijn eigen spel verpestquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik ook - had niet terug moeten komen
beetje 'kijk mij nou het baasje zijn' spelen
dan liever MA met zijn streken
Die pakken het altijd goed op. Die zijn namelijk volwassen. Anders is dat op rood. Die hebben er altijd moeite meequote:Op donderdag 9 maart 2023 10:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk dat de 'echte' reactie binnen de blauwe muren naar buiten komt straks..
maaar ben het met je eens, pakken het nu goed op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |