Helemaal mee eensquote:
ik ook - had niet terug moeten komenquote:
Straks kan hij zijn nominatiepin kussen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:53 schreef Kodiak100 het volgende:
MA heeft vannacht een meisje gekust voor het eerst in 2 maanden
quote:Op donderdag 9 maart 2023 08:54 schreef Clasientje het volgende:
Wat ziet Charlotte altijd zo bleekjes uit
Dan blijft ze bleek. Bleke schminkyquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Die moet eerst wat stucwerk aanbrengen, Jolien is ook altijd wat pips als je het mij vraagt
Gedaanquote:Op donderdag 9 maart 2023 08:52 schreef Kodiak100 het volgende:
@:poeziewoes top TTalleen is het nummer van de COS weggevallen.
@:dotteke zou je de titel willen fixen ?
ja inderdaad, ben ook diep teleurgesteldquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:02 schreef Ireth het volgende:
* Ireth wijst naar TT...
Ik wacht wel tot de volgende COSDeze titel staat vol leugens
![]()
![]()
Alleen voor de consternatie onder de kijkers zou ik dat al fantastisch vindenquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja inderdaad, ben ook diep teleurgesteld![]()
![]()
![]()
![]()
maar hij gaat winnen hahahaha we zullen heel NL en Belgie boos laten worden
Iedereen zijn mening he, de een houdt van biefstuk de nietquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:02 schreef Ireth het volgende:
* Ireth wijst naar TT...
Ik wacht wel tot de volgende COSDeze titel staat vol leugens
![]()
![]()
Daarom ook mijn "quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen zijn mening he, de een houdt van biefstuk de niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik kan niet wachten...quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Doe maar alvast een voorspelling hoe Ali zo gaat reageren op Ali finali
“ Oh jong wow wat is da “
Denk ook voor de nominaties op het bord rond 10:00, 11:00 uur, oh zie de post hierboven, kregen misschien ook te horen dat er iets gaat komen? Hopen nu zelfs op ieder een eigen vliegtuig boven het Big Brother huis.quote:
Ik ook, zou helemaal in een deuk liggenquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alleen voor de consternatie onder de kijkers zou ik dat al fantastisch vinden
Sjongejongejonge ! Ik zweer het maat ! Niet normaal !quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:10 schreef Kodiak100 het volgende:
ja, wat is da? is da voor mij? da kan toch nie, hoe weet dat vliegtuig waar ik ben? Finali? wat is da? ohhhh ze bedoelen Finale, da kan toch nie hequote:Op donderdag 9 maart 2023 09:10 schreef Kodiak100 het volgende:
En dan s'avonds naar huis gestuurd wordenquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sjongejongejonge ! Ik zweer het maat ! Niet normaal !
quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:14 schreef Ireth het volgende:
Dus we krijgen zo de nominaties én het vliegtuig voor Ali??
* Ireth streept agenda ff leeg...
Volgens mij bèn jij Ali !quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, wat is da? is da voor mij? da kan toch nie, hoe weet dat vliegtuig waar ik ben? Finali? wat is da? ohhhh ze bedoelen Finale, da kan toch nie he
Nou, echt niet leuk hoor..quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan s'avonds naar huis gestuurd worden
Wat is die dan wel ?quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:00 schreef Kodiak100 het volgende:
De nieuwe direct je bed uit regel werkt wel
Van mij mag hij blijven hoor. Het is nog niet zeker of hij wel genomineerd is hequote:Op donderdag 9 maart 2023 09:18 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nou, echt niet leuk hoor..![]()
Ali is mijn mattie...
ja inderdaadquote:Op donderdag 9 maart 2023 09:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
Had eigenlijk Bart ook wel een vliegtuig gegund.
Hoe kan da jongequote:Op donderdag 9 maart 2023 09:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar is dat niet zaterdag?quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:10 schreef Kodiak100 het volgende:
En dan collega-valschermspringers die er uit springen met rook, vlaggen e.d. Zou ook spectaculair zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
Had eigenlijk Bart ook wel een vliegtuig gegund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |