Klopt. Hij moet gewoon zichzelf blijven.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jason mag winnen alleen moet hij zich niet laten beïnvloeden door.m.a. en Bart
Dat snapt hij echt niet nee, arrogantie druipt er vanafquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:30 schreef xdiashalizx het volgende:
Ongelooflijk dat die lullo van een Danny niet inziet dat mensen het oneerlijk vinden dat hij terug is, vreemd dat deze mensen zich terugtrekken van jou!!
Hij heeft de kans gegrepen die bb hem heeft geboden. Dus is hem niets te verwijten. Alleen winnen doet hij nooit en te nimmer want dat gunt niemand hem.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:30 schreef xdiashalizx het volgende:
Ongelooflijk dat die lullo van een Danny niet inziet dat mensen het oneerlijk vinden dat hij terug is, vreemd dat deze mensen zich terugtrekken van jou!!
Las dat hij gister spijt had van zijn uitval richting BB. Hij werd ook naar de dbk geroepen en zal best op zijn donder hebben.gehad.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
de sfeer wordt volgende week weer stukken beter na de exit van arrogante kwal Michelangelo
Dat weet ik nog zo net niet, ik vrees het ergste!!quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft de kans gegrepen die bb hem heeft geboden. Dus is hem niets te verwijten. Alleen winnen doet hij nooit en te nimmer want dat gunt niemand hem.
Na het lezen van alle haat richting hem begin ik hem die overwinning zo onderhand ook te gunnenquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft de kans gegrepen die bb hem heeft geboden. Dus is hem niets te verwijten. Alleen winnen doet hij nooit en te nimmer want dat gunt niemand hem.
Ik denk dat een belg dit jaar wint. Kan nooit 3x op rij een Nederlander zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:35 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet, ik vrees het ergste!!
Ik stem 4 keer Jason en 4 keer bartquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat een belg dit jaar wint. Kan nooit 3x op rij een Nederlander zijn.
Ik stem 1x jason en 1x Bart
heeft helemaal geen fans, dat was allemaal opgezet, nep support noem je dat om de bewoners te laten denken dat ze veel fans hebbenquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:39 schreef rinardo het volgende:
Ik denk dat wij ons verkijken op de schare fans die MA achter zich heeft staan, ik heb filmpjes gezien dat heel Genk en omstreken vol met posters hangt, er was een carnavalswagen met een mega spandoek met MA erop , heel veel italiaanse fans, dan nog zn F3 fans , ik denk dat we nog verrast worden.
De kijker beslistquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
wiens productie heeft de meerderheid hier, RTL dus we krijgen opnieuw een nederlandse winnaar
Ik ging er vanuit, dat die vrachtwagen gewoon een photoshop wasquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:39 schreef rinardo het volgende:
Ik denk dat wij ons verkijken op de schare fans die MA achter zich heeft staan, ik heb filmpjes gezien dat heel Genk en omstreken vol met posters hangt, er was een carnavalswagen met een mega spandoek met MA erop , heel veel italiaanse fans, dan nog zn F3 fans , ik denk dat we nog verrast worden.
Die poll zat er vorige week faliekant naast trouwens....quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:42 schreef rinardo het volgende:
De belangrijkste poll na plaatsing 23 minuten geleden
[ link | afbeelding ]
Zou Danny dan toch weggestuurd worden zaterdag?quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:41 schreef Ireth het volgende:
Zeg... die dubbele exit is ook nog niet geweest hé
Hij heeft hun opdracht niet uitgevoerd dat is geen verraad.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
dit is niet rood tegen blauw, dit is mooi eventjes Michelangelo schaakmat zetten en terugpakken voor zijn verraad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |