tijd voor vliegtuigje "Danny = FEBO-kroket"quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:21 schreef Paul het volgende:
[..]
BB heeft hiermee idd zijn eigen spel verpest
En dan was het natuurlijk wel eerlijk spel geweest en niet tactischquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jason zei ik sta er voor de 4e keer op. Als blauw had mogen stemmen had ali of Danny er voor de 4e keer opgestaan.
En Danny destijds ook die kon het ook niet handelen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:22 schreef BBERTJE het volgende:
Kijk hoe rustig Bart Jason Michelangelo blijven dat ze genomineerd zijn tenopzichte van Ali Chayron en Lindsey
Ik troost me met de gedachte dat Bart eruit gaat..??quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach we weten wie er genomineerd heeft en waarom
FEBO heeft hem goed geïnstrueerd om er nog ene Belg uit te krijgen
Dan waren we galbak Danny zaterdag tenminste al weer kwijt geweest.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jason zei ik sta er voor de 4e keer op. Als blauw had mogen stemmen had ali of Danny er voor de 4e keer opgestaan.
Dit is niet tactisch dit is gewoon rood tegen blauw. Tactische stem zou Ali, Bart en Jason zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dan was het natuurlijk wel eerlijk spel geweest en niet tactisch
Daar heb ik wel geld voor over...quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:23 schreef Giggio het volgende:
[..]
tijd voor vliegtuigje "Danny = FEBO-kroket"
Ik wil ook echt die m.a. eruit hebben. Gun het bart als belg om eventueel te winnen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan waren we galbak Danny zaterdag tenminste al weer kwijt geweest.
Maar ja FEBO beslist dus hebben het er mee te doen
MA ben ik ook liever kwijt dus maakt mij niet veel uit
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
dit is niet rood tegen blauw, dit is mooi eventjes Michelangelo schaakmat zetten en terugpakken voor zijn verraad
Uit principe zou ik dat weigeren🤣🤣quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:25 schreef Koos1958 het volgende:
Danny zegt er wordt weer gezegd kamer tegen kamer.Toen met lyndsey kamer tegen kamer met bart en dat het toen wel zo was. Danny zegt ze kunnen nu wel op 1 kamer maar jason kan slecht tegen geluid van lyndsey.
Met of zonder?quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij is militair bij de genietroepen, en is daar ook duiker. Bijkomend springt hij ook uit vliegtuigen.
Ja nu ook tegen Danny en gelijk heeft hij. Altijd doen wat jezelf wil.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:27 schreef Monique___ het volgende:
jason zei gister dat niet te willen...
Jason mag winnen alleen moet hij zich niet laten beïnvloeden door.m.a. en Bartquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
Gooi MA er maar uit en Jason als eerste safe![]()
Ik vond Danny al van het begin niet leuk, en nu hij terug is vind ik hem nog erger.
Ik kijk nu veel minder streams ook.
Voor mij is Jason nog steeds de winnaar van BB!
Voordeel aan vliegtuigje voor Ali is dat ie zelf terugdenkt aan zijn vliegtuigje.
Tsjongejongejongequote:Op donderdag 9 maart 2023 09:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Doe maar alvast een voorspelling hoe Ali zo gaat reageren op Ali finali
“ Oh jong wow wat is da “
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |