Klopt. Hij moet gewoon zichzelf blijven.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jason mag winnen alleen moet hij zich niet laten beïnvloeden door.m.a. en Bart
Dat snapt hij echt niet nee, arrogantie druipt er vanafquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:30 schreef xdiashalizx het volgende:
Ongelooflijk dat die lullo van een Danny niet inziet dat mensen het oneerlijk vinden dat hij terug is, vreemd dat deze mensen zich terugtrekken van jou!!
Hij heeft de kans gegrepen die bb hem heeft geboden. Dus is hem niets te verwijten. Alleen winnen doet hij nooit en te nimmer want dat gunt niemand hem.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:30 schreef xdiashalizx het volgende:
Ongelooflijk dat die lullo van een Danny niet inziet dat mensen het oneerlijk vinden dat hij terug is, vreemd dat deze mensen zich terugtrekken van jou!!
Las dat hij gister spijt had van zijn uitval richting BB. Hij werd ook naar de dbk geroepen en zal best op zijn donder hebben.gehad.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
de sfeer wordt volgende week weer stukken beter na de exit van arrogante kwal Michelangelo
Dat weet ik nog zo net niet, ik vrees het ergste!!quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft de kans gegrepen die bb hem heeft geboden. Dus is hem niets te verwijten. Alleen winnen doet hij nooit en te nimmer want dat gunt niemand hem.
Na het lezen van alle haat richting hem begin ik hem die overwinning zo onderhand ook te gunnenquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft de kans gegrepen die bb hem heeft geboden. Dus is hem niets te verwijten. Alleen winnen doet hij nooit en te nimmer want dat gunt niemand hem.
Ik denk dat een belg dit jaar wint. Kan nooit 3x op rij een Nederlander zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:35 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet, ik vrees het ergste!!
Ik stem 4 keer Jason en 4 keer bartquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat een belg dit jaar wint. Kan nooit 3x op rij een Nederlander zijn.
Ik stem 1x jason en 1x Bart
heeft helemaal geen fans, dat was allemaal opgezet, nep support noem je dat om de bewoners te laten denken dat ze veel fans hebbenquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:39 schreef rinardo het volgende:
Ik denk dat wij ons verkijken op de schare fans die MA achter zich heeft staan, ik heb filmpjes gezien dat heel Genk en omstreken vol met posters hangt, er was een carnavalswagen met een mega spandoek met MA erop , heel veel italiaanse fans, dan nog zn F3 fans , ik denk dat we nog verrast worden.
De kijker beslistquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
wiens productie heeft de meerderheid hier, RTL dus we krijgen opnieuw een nederlandse winnaar
Ik ging er vanuit, dat die vrachtwagen gewoon een photoshop wasquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:39 schreef rinardo het volgende:
Ik denk dat wij ons verkijken op de schare fans die MA achter zich heeft staan, ik heb filmpjes gezien dat heel Genk en omstreken vol met posters hangt, er was een carnavalswagen met een mega spandoek met MA erop , heel veel italiaanse fans, dan nog zn F3 fans , ik denk dat we nog verrast worden.
Die poll zat er vorige week faliekant naast trouwens....quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:42 schreef rinardo het volgende:
De belangrijkste poll na plaatsing 23 minuten geleden
[ link | afbeelding ]
Zou Danny dan toch weggestuurd worden zaterdag?quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:41 schreef Ireth het volgende:
Zeg... die dubbele exit is ook nog niet geweest hé
Hij heeft hun opdracht niet uitgevoerd dat is geen verraad.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
dit is niet rood tegen blauw, dit is mooi eventjes Michelangelo schaakmat zetten en terugpakken voor zijn verraad
nee, niet, ik heb een neef daar wonen, het is allemaal echtquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit, dat die vrachtwagen gewoon een photoshop was
klopt, maar meestal zit hij dicht bij de werkelijkheid, vorige week is er denk ik gesjoemeld door BBquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die poll zat er vorige week faliekant naast trouwens....
Daar ga ik niet vanuit dat Jason safe is deze ronde dus gewoon op Jason gestemd.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:41 schreef freaky40 het volgende:
Jason staat er duidelijk bij voor de safe vote, die gaat nergens heen. Er moet een Belg exit blijkbaar.
Dus daarom Bart.
[ afbeelding ]
Zijn familie had die posters gedaan. F3 was geloof ik in India waar hij reed. En zoveel aanhang heeft f3 niet wereld wijd.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:39 schreef rinardo het volgende:
Ja,quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, maar meestal zit hij dicht bij de werkelijkheid, vorige week is er denk ik gesjoemeld door BB
Ali fans daar die op Bart stemmen die polls daar zijn altijd raar. Daarnaast erg vlaams georienteerd. De man voert een heek raar beheer. Als je te kritisch bent over wie hij keuk vind dan wordt je verwijderd. Ongezellig en clubjequote:Op donderdag 9 maart 2023 10:42 schreef rinardo het volgende:
De belangrijkste poll na plaatsing 23 minuten geleden
[ link | afbeelding ]
kan jij een strawpoll maken dan? de poll die we hier op fok maken is niet terug te vinden, mag graag een poll ook af en toe bekijkenquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ali fans daar die op Bart stemmen die polls daar zijn altijd raar. Daarnaast erg vlaams georienteerd. De man voert een heek raar beheer. Als je te kritisch bent over wie hij keuk vind dan wordt je verwijderd. Ongezellig en clubje
Dan staat hij in de kelder... en Jason op zolderquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:56 schreef xdiashalizx het volgende:
Op mijn niveau, hoe ik erin sta....Danny tegen Jason waarom nominatie..![]()
De aanhang van Bart en de grootste motorclub kan groter zijn, hij zei al eerder dat deze hem gaan steunen, maar heden lijkt Bart uitgeput en platgeslagen, heeft aangegeven naar huis te willen, dus ben benieuwd..of dat de kijker drie weken voor de finale het Bart gunt om lekker naar huis toe te gaan.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zijn familie had die posters gedaan. F3 was geloof ik in India waar hij reed. En zoveel aanhang heeft f3 niet wereld wijd.
Idd ja, alleen al die opmerking 'op mijn niveau'...zum kotzen!!quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan staat hij in de kelder... en Jason op zolder
Ik hoop dat erop Bart gestemd wordtquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De aanhang van Bart en de grootste motorclub kan groter zijn, hij zei al eerder dat deze hem gaan steunen, maar heden lijkt Bart uitgeput en platgeslagen, heeft aangegeven naar huis te willen, dus ben benieuwd..of dat de kijker drie weken voor de finale gunt om lekker naar huis toe te gaan.
Je kan dat ook anders opvatten. Gewoon qua humor of zo. Hoeft niet negatief te zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd ja, alleen al die opmerking 'op mijn niveau'...zum kotzen!!
2 winnaars 'm.a. wint nooit met hoe hij zich gedraagdquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:01 schreef Kayro het volgende:
Nee Danny niet de gezelligste.. maar de 3 grote potentiële winnaars staan erop!!
D3me rest kan jij naar je hand zetten en laten zich door je bespelen.
Dat Bart kan blijven.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop dat erop Bart gestemd wordt
Ja, sorry, maar zo kan ik het niet zien, heb teveel weerstand naar die Danny, zie weinig tot niets goed/aardigs/oprecht in hemquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je kan dat ook anders opvatten. Gewoon qua humor of zo. Hoeft niet negatief te zijn.
Is denk voor hun kaartenbak en dan voor de grootste BB-finale sinds 3 jaar en dat het publiek ter plekke mee kan stemmen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:04 schreef freaky40 het volgende:
Even wat anders; zie nu al weken via de socials van BB zelf dat ze vragen om publiek tijdens de liveshows. Ik zie daar nooit publiek zijn, alleen maar familieleden. Kunnen ze echt niemand krijgen?
🤣🤣quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:04 schreef freaky40 het volgende:
Even wat anders; zie nu al weken via de socials van BB zelf dat ze vragen om publiek tijdens de liveshows. Ik zie daar nooit publiek zijn, alleen maar familieleden. Kunnen ze echt niemand krijgen?
Dat staat er niet bij. Ze vragen echt om aanwezig te zijn bij de liveuitzending niet bij de finale.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Is denk voor hun kaartenbak en dan voor de grootste BB-finale sinds 3 jaar en dat het publiek ter plekke mee kan stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |