Dit zegt google:quote:
Die hebben ook geen leven verder. Beetje vasthouden aan een vermeende bekendheid.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:17 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Danny, Chelsea en Judy hangen wel vaak samen... ik kan mij Charlotte nog wel bij inbeelden.
Zelfs al verbreek je het record met aantal stemmen, haalt geen ruk uit. BB beslist!quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:33 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
hier ook 60x bart maar het heeft toch geen nut. BB verpest alles
Omdat die terug richting Rood aan het trekken was. En nu zal ze ook bij Rood blijven totdat er een winnaar uit Blauw zal komen. Dan zal ze tijdelijk even terug naar de blauwe kamer gaan.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Wel opvallend dat Jolien er niet op staat deze week. Ook dat onbegrijpelijke als populairste vrij gesteld te worden vorige week was lachwekkend natuurlijk.
Ik leg het even uit in mijn eigen woorden, er staat ergens een beschrijving in JAA. FEBO komt oorspronkelijk uit de gouden kooi. Daar gingen de bewoners vaak achter een kroketje eten oid. Vandaar FEBO, heb begrepen dat het op fok bedacht is gevonnist dus een snackbar ketenquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:31 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Zelfs al verbreek je het record met aantal stemmen, haalt geen ruk uit. BB beslist!
By the way... ik zie altijd mensen "FEBO" schrijven... maar van wat is dat eigenlijk de afkorting ?
Hola Ireth.... easy woman, easy. the drool is appearant ?quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:38 schreef Ireth het volgende:
Kijk Danny nu staan, dat ontblote gespierde gebruinde bovenlijf in beweging!
Febo is een landelijke trekautomaten branche, in Groningen bij ons zit er ook 1, bestaat al heel lang, je trekt er een frikandel of kroketje uit de muur, hier op Fok bedoelen ze met de Febo de mensen achter de schermen volgens mijquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik leg het even uit in mijn eigen woorden, er staat ergens een beschrijving in JAA. FEBO komt oorspronkelijk uit de gouden kooi. Daar gingen de bewoners vaak achter een kroketje eten oid. Vandaar FEBO, heb begrepen dat het op fok bedacht is
Judy is ook irritant op twitter. Altijd aandacht zoeken en binnenpretjes hebben wanneer MA verliest of genomineerd wordt. Vrouw je was eruit in week 1quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:17 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Danny, Chelsea en Judy hangen wel vaak samen... ik kan mij Charlotte nog wel bij inbeelden.
Begonnen in Ferdinand Bolstraat Amsterdamquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Febo is een landelijke trekautomaten branche, in Groningen bij ons zit er ook 1, bestaat al heel lang, je trekt er een frikandel of kroketje uit de muur, hier op Fok bedoelen ze met de Febo de mensen achter de schermen volgens mij
Inmiddels staat Jason er bovenaan en dat is best knap.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:42 schreef rinardo het volgende:
De belangrijkste poll na plaatsing 23 minuten geleden
[ link | afbeelding ]
Zal moeilijk gaan hé, met de hekel tussen 1 Belgische/pseudo Amerikaanse die het heel hoog in hare bol heeft...quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:05 schreef DeBril het volgende:
BB heeft het nu echt wel helemaal verpest door Danny er weer in te gooien. Mijn huis, mijn regels, inderdaad, zo kan je om het even wat uit je mouw schudden om de boel te manipuleren.
Ik hoop dat alle Belgen in het huis nu dringend overeenkomen om nu vrijwillig dit circus te verlaten. Nog langer in dat huis blijven wordt belachelijk.
Chayron & Danny zal wel hecht blijven en Chels zal altijd welkom zijn. Charlotte die dumpen ze als kouwe kak.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja deze bb groep zal weinig met elkaar omgaan als de andere wat ik al eerder zei haha
Daarmee heeft Bart zich weer op de kaart gezet. Zonder blikken of blozen. Denk dat die SM geheim moet blijven tot de live uitzending?quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:46 schreef Hoylei het volgende:
Haha, die secret mission. Bart speelt dat wel echt goed.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:41 schreef rinardo het volgende:
De poll loopt nu 2 uur
[ link | afbeelding ]
Denk dat Jason en MA wel een keer gaan stappen samen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:41 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Chayron & Danny zal wel hecht blijven en Chels zal altijd welkom zijn. Charlotte die dumpen ze als kouwe kak.
Rob, Bart & Jacqueline zal ook wel blijven maar op een rustige manier.
MichelA (tot die een keer zijn zin krijgt) zal wel in de buurt van Chiara fladderen.
Dus Char, Jason, Ali, Linds & de rest zal hun eigen leventje wel terug oppikken en sporadisch opduiken bij één of andere rëunie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |