stream 2 nu stream 1quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij de buren zijn ook nog wat bewoners om te volgen
Bedoelde meer een deur verder, niet een stream verderquote:
Een kenmerk van ASS. Over heel wat zaken niet veel weten en over bepaalde zaken waar die mensen interresse in hebben heel veel weten. een voorbeeldje bij haar, van kaarten weet ze bijna niks en van muziek weet ze heel veel.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Vraag me echt af hoe Lot af en toe op al die liedjes komt, zijn iedere keer andere nummers.
Echt ik heb gewoon moeite met de streams te kjjken als hij in beeld is.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:30 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Heb hetzelfde alleen wordt ik er nog misselijk bij als ik Danny spier zie dus kan niet meer kijken.
Heb je zoveel accounts? Knapquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:33 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
hier ook 60x bart maar het heeft toch geen nut. BB verpest alles
Omdat dan Charlotte al zeker zou zijn. Overigens heb ik op dit moment liever Jolien dan Charlottequote:Op donderdag 9 maart 2023 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Wel opvallend dat Jolien er niet op staat deze week. Ook dat onbegrijpelijke als populairste vrij gesteld te worden vorige week was lachwekkend natuurlijk.
1 grote slaapkamer dan is het overquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:26 schreef Ireth het volgende:
Dat blauw tegen rood is overigens makkelijk op te lossen. Bij een (eventueel) volgend seizoen gewoon 2 identieke groene kamers
Wat is ass?quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:39 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Een kenmerk van ASS. Over heel wat zaken niet veel weten en over bepaalde zaken waar die mensen interresse in hebben heel veel weten. een voorbeeldje bij haar, van kaarten weet ze bijna niks en van muziek weet ze heel veel.
Maar ASS is heel breed spectrum en dus kun je ASS'ers niet met elkaar vergelijken.
Ja maar ik had het over Lot en daarvan sprak hij ook over Assquote:
Danny, Chelsea en Judy hangen wel vaak samen... ik kan mij Charlotte nog wel bij inbeelden.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja deze bb groep zal weinig met elkaar omgaan als de andere wat ik al eerder zei haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |