Was allemaal familiequote:Op donderdag 9 maart 2023 10:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
heeft helemaal geen fans, dat was allemaal opgezet, nep support noem je dat om de bewoners te laten denken dat ze veel fans hebben
gaat niet door vandaag ivm met het weerquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Dat vliegtuigje voor Ali zou er nu toch moeten zijn?
Ja ja, smoesjes. Hij is niet genomineerd dus het is niet nodig....quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
gaat niet door vandaag ivm met het weer
Over de finale lullen ze ook niet, dan loopt de emailbox nog voller over dan de telefoon van Chiara.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat staat er niet bij. Ze vragen echt om aanwezig te zijn bij de liveuitzending niet bij de finale.
Die nu al 3 weken op rij niet klopt!quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:42 schreef rinardo het volgende:
De belangrijkste poll na plaatsing 23 minuten geleden
[ link | afbeelding ]
Heb ik ook ervaren met die man.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ali fans daar die op Bart stemmen die polls daar zijn altijd raar. Daarnaast erg vlaams georienteerd. De man voert een heek raar beheer. Als je te kritisch bent over wie hij keuk vind dan wordt je verwijderd. Ongezellig en clubje
Er zit daar een hele fanatieke Ali aanhang die heel graag Jason eruit wil hebben dus die stemmen op Bart.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die nu al 3 weken op rij niet klopt!
Ik zie Bart vertrekken op eigen verzoek.
Ja echt hé... en ik ken er zo 90% niet vanquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Vraag me echt af hoe Lot af en toe op al die liedjes komt, zijn iedere keer andere nummers.
Ja als ik ze hoor kan ik ze wel maar idd zij kent gewoon al die tekst, zal misschieb wel komen omdat ze ook zo makkelijk Engels spreekt ofzoquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja echt hé... en ik ken er zo 90% niet van
Ik vraag me meer af hoe ze er vanaf kan komen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Vraag me echt af hoe Lot af en toe op al die liedjes komt, zijn iedere keer andere nummers.
Ik heb precies hetzelfde, zoooo jammerquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:22 schreef Hoylei het volgende:
Slappe nominaties, maar was gewoon te verwachten.
BB heeft het voor mij echt verpest. Ik ga niet zeggen dat ik niet meer ga kijken, want ik ben toch nog steeds wel nieuwsgierig, maar ik vind t echt wel een stuk minder leuk.
Kunnen we ergens nog wat klachten indienen?
Of gewoon maar één slaapkamer.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:26 schreef Ireth het volgende:
Dat blauw tegen rood is overigens makkelijk op te lossen. Bij een (eventueel) volgend seizoen gewoon 2 identieke groene kamers
Heb hetzelfde alleen wordt ik er nog misselijk bij als ik Danny spier zie dus kan niet meer kijken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 11:22 schreef Hoylei het volgende:
Slappe nominaties, maar was gewoon te verwachten.
BB heeft het voor mij echt verpest. Ik ga niet zeggen dat ik niet meer ga kijken, want ik ben toch nog steeds wel nieuwsgierig, maar ik vind t echt wel een stuk minder leuk.
Kunnen we ergens nog wat klachten indienen?
Bij de buren zijn ook nog wat bewoners om te volgenquote:Op donderdag 9 maart 2023 11:30 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Heb hetzelfde alleen wordt ik er nog misselijk bij als ik Danny spier zie dus kan niet meer kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |